Mies, joka viehätyt pullukoista naisista ja haluat sellaisen kumppaniksi. Miten suhtaudut siihen kun hän sitten
sairastuu esimerkiksi syöpään lihavuuden takia? Tuntuuko kivalta kun olet tuhonnut ihmisen elämän vain omien ulkonäkömieltymyksiesi tähden?
Kommentit (12)
Eihän tässä aloitukseessa ole mitään järkeä.
Laihatkin ja jopa missit ym kaunottaret voivat sairadtua syöpään nuorella iällä kuten kaikki tiedämme.
Ex-mieheni onnistui lihottamaan minut. Olin ennen hänen tapaamistaan aktiivisesti liikkuva ja hoikka. Alettuamme seurustelemaan, hän ”vaati” minut mukaan elämäntapaan, jossa iltaisin istumme katsomassa elokuvia ja syömme sipsejä ja jätskiä. Nopeasti lihoin kymmenen kiloa ja liikkuminen ei huvittanut enää. Repsahdettuani exäni alkoikin itse yhtäkkiä innostumaan liikunnasta ja terveellisestä elämäntavasta. Eli hän sai lihotettua minut ja alkoi sitten itse liikunnalliseksi.
Ei kukaan viehäty pullukoista sinänsä. Luonne toki voi olla kohdallaan.
Yleensä menee niin, että hoikkaa ja kivaa ei saa ja tyydyttävä läskiin.
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni onnistui lihottamaan minut. Olin ennen hänen tapaamistaan aktiivisesti liikkuva ja hoikka. Alettuamme seurustelemaan, hän ”vaati” minut mukaan elämäntapaan, jossa iltaisin istumme katsomassa elokuvia ja syömme sipsejä ja jätskiä. Nopeasti lihoin kymmenen kiloa ja liikkuminen ei huvittanut enää. Repsahdettuani exäni alkoikin itse yhtäkkiä innostumaan liikunnasta ja terveellisestä elämäntavasta. Eli hän sai lihotettua minut ja alkoi sitten itse liikunnalliseksi.
Hölmöä, kun aikuinen nainen lihotetetaan. Olit kai aikuinen jo ollessasi suhteessa. Itsepähän söit.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et voi tietää kenenkään muun aivoituksia, vaikka niin kuvittelet tietäväsi.
Kyllä minulla ainakin olisi hiukan pullukkanakin ollut vientiä. Ei vain muuten huvittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöä, kun aikuinen nainen lihotetetaan. Olit kai aikuinen jo ollessasi suhteessa. Itsepähän söit.
Mies lihotti minut mustasukkaisuuttaan. Ilmeisesti ei kestänyt, että käyn esim. hottismiesten keskellä joogaamassa.
Tietysti suhteen alussa haluaa miellyttää toista kaikin tavoin ja etsiä yhteisiä juttuja. Vaikka se olisi sitten leffojen tuijottelu ja sipsien napostelu.
Vierailija kirjoitti:
Laihatkin ja jopa missit ym kaunottaret voivat sairadtua syöpään nuorella iällä kuten kaikki tiedämme.
Ohhoh, jopa missitkin. Kuka olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on ihan potaskaa, monet miehet viehättyvät juuri pullukoista. Tai sitten siroista ja hoikista tai treenatuista. Miehillä on katsos omat mieltymyksensä vartalotyypin suhteen ja ne mieltymykset vaihtelevat laidasta laitaan. Oikeastaan ainoa vartalotyyppi jolle ei löydy innokasta ihailijakuntaa on mitäänsanomaton perusvartalo.
Lihavuus ei aiheuta syöpää. Se on eräiden syöpien riskitekijä, siis markkeri, mikä on aivan eri asia kuin aiheuttaja. Korrelaatio ei kerro kausaliteettia. Korrelaatio johtunee siitä että useimmiten lihavilla ihmisillä on huonommat elintavat kuin normaalipainoisilla, ja ne huonot elintavat sitten lisäävät syöpäriskiä.
Mutta kaikkia syöpiä ei ole elämäntavoilla mahdollista ehkäistä. Ihan pienillä lapsillakin voi olla syöpä.
Onpa kummallinen aloitus. Eihän se mies ole naista pullukaksi lihottanut vaan nainen on ollut sellainen jo muuten. Hän siis ihan itse on itsensä lihottanut eikä ole kokenut tai koe terveysriskejä niin tärkeiksi että jaksaisi dieeteillä kärvistellä.