Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaudutaan ns. lapsellisista ja typeristä jutuista jotka ärsyttää mutta...

Vierailija
30.11.2018 |

...joita ette sanoisi kenellekään ääneen, koska tiedätte niiden olevan typeriä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää aikuiset ihmiset, jotka eivät osaa pukeutua lämpimästi (tai ylipäätään säänmukaisesti). Ymmärrän, jos joku teini-ikäinen ei osaa, mutta aikuisella pitäisi olla jo jonkinlaista elämänkokemusta. Yksi ystäväni aina hokee joka käänteessä, miten hän palelee helposti ja miten hänellä on kylmä. Mun tekisi mieli joskus huutaa, että voiskohan johtua ihan siitä, että sä et pue tarpeeksi päälle. Olen kyllä joskus sanonutkin, mutta hyvin miedosti. Toisaalta luulen, että hän saa jotain irti kärsimyksistään.

Vierailija
2/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun työkaveri kehuu aina miten on niin sanavavalmis, mutta mielestäni hän on vain kova puhumaan, eli kuuluvalla äänellä jatkuvasti äänessä vaikkei mitään fiksua sanottavaa olisikaan ja mielestäni siinä on ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää aikuiset ihmiset, jotka eivät osaa pukeutua lämpimästi (tai ylipäätään säänmukaisesti). Ymmärrän, jos joku teini-ikäinen ei osaa, mutta aikuisella pitäisi olla jo jonkinlaista elämänkokemusta. Yksi ystäväni aina hokee joka käänteessä, miten hän palelee helposti ja miten hänellä on kylmä. Mun tekisi mieli joskus huutaa, että voiskohan johtua ihan siitä, että sä et pue tarpeeksi päälle. Olen kyllä joskus sanonutkin, mutta hyvin miedosti. Toisaalta luulen, että hän saa jotain irti kärsimyksistään.

Mulla oli teini-ikäisenä bestis, joka pukeutui aina edellisen päivän sään mukaan. Jos eilen oli palellut, lisäsi vaatetta vaikka ilma olisi ollut lämpimämpi ja sama toisinpäin. Ärsytti kybällä.

Vierailija
4/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin niin lapsellinen juttu että hävettää suorastaan tännekin kirjoittaa mutta kun ärsyttää, niin ärsyttää. Ja se mikä ärsyttää on kun tuttavaparilla on nyt sitten kihlajaispäivä yhtenä samana päivänä, kuin eräs jo tätä ennen minulle tärkeä päivä. En vaan kestä, miksi piti just sama päivä ottaa?!

Vierailija
5/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ylipäätään jos koen jonkun matkivan mua liikaa...tätäkään ei oikein silti ääneen ketaa sanoa

Vierailija
6/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ylipäätään jos koen jonkun matkivan mua liikaa...tätäkään ei oikein silti ääneen ketaa sanoa

KEHTAA

Vierailija
7/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuttavat jotka ei hanki lapsia. Alkuun ajattelin, että ne venkuttaa ja venyttää eikä uskalla, ja me oltiinki nopeampia ja parempia. Nyt vaan vaikuttaa että ei niitä ees kiinnostanut koko juttu ja ite kiirehdin tähän ruuhkavuositylsyyteen... ampukaa vaikka ihan sama, mutta ärsytttääääää lapsettomat!!!!!!

Vierailija
8/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso syöminen. Jos aikuinen ihminen sanoo hyi yök niin en vaan voi käsittää. Yhyy näin oliivin, tossa oli juustoa, hyi onko sun pizzassa sieniä, miksi teillä on kalaruokaa, en varmana tilaa salaattia jossa on krutonkeja...

Joka kerta tekee mieli ottaa lusikka käteen ja syöttää kuin vauvalle. "Maistas Pirjo vähän. Kato noooooin, lentokone tulee!"

Vierailija
9/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeesti varmaan vähän inhottava, mutta en kestä sitä kun ihmiset valittaa hajustetusta huuhteluaineesta. Kerran työpaikka TARJOSI hemmetin kalliin teatteri-illan kahveineen ja kakkuineen koko osastolle. Seuraavana päivänä sit joku Marketta valittaa työpaikan yhteisellä keskustelualueella siitä miten oli kauheaa olla siellä teatterissa kun jotkut olivat käyttäneet huuhteluainetta. Ihan oli sitä sitten koko yön miettinyt ja kaikille ajatteli tämän asian purkaa. Voi elämän kevät.

Vierailija
10/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua aikuisten lapselliset jutut ärsytä vaan nolostuttaa.

Vierailija
11/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeesti varmaan vähän inhottava, mutta en kestä sitä kun ihmiset valittaa hajustetusta huuhteluaineesta. Kerran työpaikka TARJOSI hemmetin kalliin teatteri-illan kahveineen ja kakkuineen koko osastolle. Seuraavana päivänä sit joku Marketta valittaa työpaikan yhteisellä keskustelualueella siitä miten oli kauheaa olla siellä teatterissa kun jotkut olivat käyttäneet huuhteluainetta. Ihan oli sitä sitten koko yön miettinyt ja kaikille ajatteli tämän asian purkaa. Voi elämän kevät.

Hyvä pikkujoululahja tuollaiselle norspan pimssunassuiselle työkaverille olisi antaa erittäin hajusteellista huuhteluainetta. :D

Vierailija
12/12 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pikkujoululahja tuollaiselle norspan pimssunassuiselle työkaverille olisi antaa erittäin hajusteellista huuhteluainetta. :D

Hahaa, tai jotain hajuvettä! Älä ainakaan teatterilippuja osta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme