Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden ulkonäköä ei kukaan ole koskaan kommentoinut: Miltä näytätte?

Vierailija
30.11.2018 |

Imettelen, kun tällä palstalla jatkuvasti kerrotaan, miten heitä kehutaan kauniiksi, tai sitten perään huudellaan törkeyksiä rumuudesta. Missä tällaista tapahtuu? Onko muita, joille tällainen on täsin vierasta? Mikä näköisiä olette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako sellaista ihmistä oikeasti olla olemassakaan, jolle ei kukaan ole koskaan kommentoinut ulkonäköä. Siis edes teininä tai lapsena.

Vierailija
2/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ulkonäköä ei ole ikinä kommentoitu mitenkään tai ainakaan niin, että olisin asiasta tietoinen. Miltä näytän? Ihan hemmetin hyvältä.😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mua on ala ja yläasteella haukuttu rumaksi, opiskeluaikoina ei sanaakaan ja nyt aikuisena 18-30 ei sanaakaan. Kai mä sitten olen niin hirveän ruma. Ainoat jotka ovat kehuneet ovat äitini ja mummoni.

Vierailija
4/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun ulkonäölläni ole koskaan kommentoitu. Tai no oma mies kyllä kehuu kauniiksi ja joskus kaverit sanonut, että näytätpä hyvältä jos ollaan oltu menossa jonnekkin ja olen laittautunut.

Mutta ei siis kukaan tuntematon.

Ja näytän ihan tavallisesta. Ylipainoa n. 10kg.

Vierailija
5/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista että minun ulkonäköä olisi pikkulapsi-iän jälkeen kommentoitu. Silloin jotkut sanoi söpöksi sillä tavalla, kun nyt melkein kaikista lapsista tietyissä tilanteissa sanotaan. 

Minkä näköinen olen? Kaikin puolin aika tavallinen. Keskimittainen, normaalipainoinen. Tavallisen suomalaisen värinen (keskivaalea iho, maantienvärinen tukka, vihertävänruskehtavat silmät). Kroppa on myös sellainen tavallinen, ei mitenkään huomiotaherättävän kaunis mutta sellainen tavallinen normipainoisen suomalaisen ihmisen kroppa ilman mitään silmiinpistäviä piirteitä (kuten isot tissit, takapuoli tms). Kasvonpiirteet myös ei ruma eikä kaunis. Kaunis en ole, ei ole tarpeeksi symmetriset piirteet ja ehkä olen naiseksi aavistuksen liian miehekkään näköinen naamasta ilman meikkiä kun on leveät kulmikkaat leukaperät ja voimakas nenä. Mutta en nyt ainakaan itse osaa itseäni suorastaan rumaksikaan naamasta sanoa, tavistasoa, ja ilmeisesti sitä mieltä muutkin on kun kukaan ei edes teininä kommentoinut asiasta mitään.

Vierailija
6/6 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ulkonäköä kukaan tuntematon ole koskaan kommentoinu. Oon aika tavallinen: vaaleahkot pitkät hiukset, normaalipainon keskivaiheilla, kevyt meikki ja käytän tavallisia vaatteita kuten pillifarkkuja, neuleita ja nilkkureita.

Mies toki kehuu ja joku työkaveri voi ohimennen kysyä, että oonko käyny kampaajalla, että kivat hiukset tai muuta neutraalia. Mutta kai tämä on ihan normaalia ja kaikkia koskevaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi