Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin e-pillerit ja en saa enää kuukautisia, apua

Vierailija
29.11.2018 |

Lopetin e-pillerit 10 kk sitten. Sen jälkeen olen saanut vain kahdet oikeat kuukautiset. Viimeksi kuukautiset olivat kolme kuukautta sitten. Kävin gynellä ja munasarjani tutkittiin. Oli hieman viitteitä monirakkulaisuuteen, muttei dramaattisesti. Miksi kuukautiseni eivät ole palanneet normaaliksi? Tulenkohan saamaan edes lapsia koskaan..
Olen 25-vuotias.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä hormoneja tosiaan kannattaa syödä vuosikaupalla vain siksi ettei "miesraukan" tarvitse käyttää kumia. Vielä ei tiedetä mitä kaikkea hormonit voivatkana naisille aiheuttaa. Herätys.

Vierailija
2/4 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvin laiha kuikelo, oma hormonitoimintasi ei ole jaksanut käynnistyä pitkän huilitauon jälkeen. Naisen elimistössä kuuluu olla rasvakudosta, joka tuottaa estrogeenin esiastetta. Mene lääkärille. Tuo ei johdu pillereistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne. Suosittelen käyttämään hormonitasapainoa parantavia luontaistuotteita, esim. maca-jauhetta ja/tai probioottisia kurkumakaoseleita. Saattaa kuulostaa poopakonstilta, mutta ite söin kolme päivää macaa ja heti alko menkat taas (edellisistä oli neljä kuukautta)! Söin sitä säännöllisesti n. kolme kuukautta ja sen jälkeen rytmi tasoittui hiljalleen, joskus otin vielä vähän macaa kierron tueksi.

Nyt pillereiden lopetuksesta on vähän yli kaksi vuotta ja olen 18. viikolla raskaana. Älä siis huoli :)

Vierailija
4/4 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en = enkä