Kauhea häpeä! Poikaystävä nolasi itsensä täydellisesti tänään
Olimme äitini luona siinä äiti ompeli ja päätimme lähtetä partsille tupakalla. Äiti sitten sanoi mun poikaystävälle puolaa alalanka sillä välin. No mitä minun sankari tekee ei mitään!? Kuulemma ei osaa tehdä normaalia toimenpidettä! Ei ole todellista en ikinä ole hävennyt noin paljoa tuota reppanaa. Äiti katsoi sillä ilmeellä, että ei oo kaikki kotona tuolla kaverilla.
Kommentit (17)
Ketä kiinnostaa osallistua lankojen pyörittelyyn. 70-luvulla tehtiin noita hommia.
Kas kun äitisi ei pyytänyt reverse-koodaamaan whatsapin apk:ta, kun sitä huolettaa minne se ne viestiketjut backuppaa.
Ihan oikeasti miksi ihminen ei osaa perushommia. En minä tuota possua jätä mutta häpeän nyt aika paljon.
Joo, surkee, nolo kyllä minuakin hävettäisi. Pitääkin kysyä aviomieheltäni 55 vee osaako puolata alalangan. Jos ei niin kaamee häpeä ja ukko vaihtoon. Sillä, että vaihtaa autonrenkaat ja-öljyt ei ole merkitystä jos alalankaa osaa puolat.
Annan 1/5, koska aihepiiri niin virkistävän erilainen. Kukapa keksisi tehdä avausta langan puolaamisesta, aika harva.
Mä inhoan alalangan puolausta ompeluhommissa yli kaiken. Jännä juttu sinänsä, että se niin ärsyttääkin. Otin ompelukoneen esille viikonloppuna ja puolasin ainakin valkoista ja mustaa niin, että voi heti aloittaa. Mutta muita värejä ei nyt sitten kylläkään ole valmiina. Sekin ärsyttää, kun on värien jämiä puolilla varmaan melkein 10 kpl.
Kessuttelijana en sanoisi mitään. Se vasta noloa onkin.
No minä 49v akka muistan joskus kivikaudella koulua käydessäni kuulleeni tuon lauseen käsityö tunnilla, mutta tänä päivänä ei harmainta aavistustakaan mitä se tarkoittaa.
Ei mitään muistikuvaa...
Nyt tumpelo possu mököttää tuossa. Mietin ihan oikeesti mitä äidit opettaa pojilleen jos puolaaminen ompelukoneella ei onnistu? Ei se ole mitään vaikeaa vaan perustaito.
Ei kaikissa huushollissa ole ompelukoneita. Jospa ei,poikaystävän äiti ollut ompeluihmisiä.
Minäkään en ole puolannut koulun jälkeen ja olen nainen. Inhoan sitä ompelukoneen lankojen sähläämistä.
Kädet hikoaa jo pelkästä muistista.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa osallistua lankojen pyörittelyyn. 70-luvulla tehtiin noita hommia.
Mun ymmärtääkseni käsityöt ja itse tekeminen on nouseva trendi. Et opetelkaa puolaamaan.
Nää nykynuoret on niin avuttomia.