Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Myin äitini työkaverille ison läjän vaatteitani todella halvalla.

Vierailija
29.11.2018 |

Talvitakin, parit hyvät farkut, toiset muutaman kerran jalassa olleet, niiden ovh oli 100€. Lisäksi pari neuletakkia, paitoja ja kerran käytetyt lenkkarit. Pyysin koko setistä 25€ ja lupasi tilittää ne parin päivän päästä tililleni. Tästä nyt pari kuukautta ja vieläkään ei ole rahoja näkynyt. Olen kysellyt viesteillä useamman kerran rahoja ja aina kuulemma niin huono rahatilanne ja lupaa maksaa parin päivän päästä.
Nyt viime perjantaina oli kuulemma palkkapäivä ja lupasi silloin tilittää, no arvatkaa vaan näkyykö rahoja tililläni:(
Nainen siis äitini entinen työkaveri ja vuosia ovat olleet kavereita ja tapailleet säännöllisesti. Tämän vaatteiden "varastamisen" jälkeen ei ole ottanut äitiini mitään yhteyttä, eikä vastannut hänen puheluihinsa.
Kyse pienestä summasta, mutta periaatteesta haluan maksun vaatteista. Käy kuitenkin miehensä kanssa töissä, joten tuskin tuo voi olla ylipääsemätön summa hänelle. Tupakkaa polttaa kuulemma koko ajan runsaasti, joten siihen rahat kuitenkin riittävät.
Antaisitteko asian olla, vai vaatisitteko rahoja tai vaatteita takaisin? Vituttaa vaan tuollaine törkeä hyväksikäyttö.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ne vaatteet takaisin!

Vierailija
2/5 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on sikoja ja hyväksikäyttäjiä.

Hae vaatteet pois ja anna vaikka hyväntekeväisyyteen, mutta et tuollaiselle lierolle.

Alkoi sapettaa todella.

Meillä vähän samaan liittyvää. Autamme aina naapureita tarpeen mukaan, mutta jos itse tarvitaan jotain apua, niin on heti naapurilla selkämkipeänä.

Talkoisiin ehditään, kun kaljan juonti alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta haet vaatteet takaisin.

Vierailija
4/5 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illmoitat, että viikko aikaa tilittää rahat tai tuoda vaatteet takaisin. Muuten rikosilmoitus poliisille.

Vierailija
5/5 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vastannut äitisi puheluihin? No ihan ensimmäisenä minä kyselisin asiasta äidiltäni jos se hänen kaverinsa olisi. Sano äidillesi että hakee vaatteesi takaisin tai maksaa sinulle ja perii sitten itse ystävältään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä