Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet Juhan af Grannin ufohavannoista?

Vierailija
29.11.2018 |

Minusta kiinnostavaa ja jotenkin retroa pohdiskella niitä juttuja.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin kun tuo sarja esitettiin. UFOjen ja humanoidien toiminta maapallolla tuli todistettua niissä tutkimuksissa aukottomasti.

Vierailija
22/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että tuo TV-ohjelma ei tule enään televisiosta. Miksiköhän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluuden voi kääntää myös taloudelliseksi voitoksi, jos on riittävästi älliä ja riittävästi selviä hetkiä.  Tietty kohderyhmä ihmisiä, joilla ohimoaivokuori toimii surkeasti, avaa mielellään kukkaronsa näille huuhaajutuille, koska looginen ajattelu ja tieto ei heitä juurikaan kosketa. He menevät vahvalla fiiliksellä ihan mihin tahansa halpaan, vaikkapa MV-julkaisua rahoittamaan tai ostamaan maasäteilysuojuksia  ja maadoituslakanoita.

Vierailija
24/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on.

Vierailija
25/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä AF Grannin ja muiden tutkijoiden löydökset liskoihmisten toiminnasta mm. YKssa ja muissa vasemmistolaisissa organisaatioissa olivat liian paljastavia.

Vierailija
26/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufojen ja YKn järjestelemälta ilmastonmuutoshysterialta putosi silloin pohja kun selvisi liskoihmisten osallisuus maailman laajuisessa organizaatiossa.

Vierailija
27/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Paranormaaliblogi järjesti Rauni-Leena Luukanen-Kilden kiertueelle alkuvuodesta 2012.

Luennoilla saatiin kuulla, että NASA:lla on Kuun kääntöpuolella kaupunki, johon lennetään viikoittain.

Marsissakin on tukikohta, myös Saturnukseen lennetään.

Vuoden 2012 aikana ilkeämielinen salaliitto hyökkää ihmiskuntaa vastaan alieneilta anastetulla teknologialla tappaen suuren osan ihmiskuntaa....

Tätä rouvaa ufo- ja paranormaaliporukka piti arvostettuna asiantuntijana.

Rauni-Leena vaihtoi lopullisesti värähtelytasoa vuonna 2015.

Minä jos menisin terveyskeskukseen selittää samoja juttuja niin ei kotiin tarvitsisi kävellä vaan piipaa auto veisi paikalliseen psykiatriseen sairaalaan. Eikös tämä Rauni-Leena ollut ihan lääkäri itse?

Vierailija
28/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertasin vuoden 1993 ohjelma karttaa ja viime kuun tv-ohjelmia ja huomasin mikä ohjelma korvasi AF Grannin tiededokumentit. Kiinnostava yhteen sattuma, mutta ei yllättänyt. Sama tapahtui monessa muussakin EBUn jäsenvaltiossa ja Etelä-Amerikassa täysin saman aikaisesti!

Vierailija
29/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Paranormaaliblogi järjesti Rauni-Leena Luukanen-Kilden kiertueelle alkuvuodesta 2012.

Luennoilla saatiin kuulla, että NASA:lla on Kuun kääntöpuolella kaupunki, johon lennetään viikoittain.

Vuoden 2012 aikana ilkeämielinen salaliitto hyökkää ihmiskuntaa vastaan alieneilta anastetulla teknologialla tappaen suuren osan ihmiskuntaa....

Minä jos menisin terveyskeskukseen selittää samoja juttuja niin ei kotiin tarvitsisi kävellä vaan piipaa auto veisi paikalliseen psykiatriseen sairaalaan. Eikös tämä Rauni-Leena ollut ihan lääkäri itse?

Oli se lääkäri, mutta taisi saada potkut kun jutut meni liian ufoiksi.

Vierailija
30/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän?

Vierailija
31/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi tästäkin ketjusta näyttää kadonneen useita asiaa käsitteleviä viestejä. Hys hys.

Vierailija
32/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei tämä ole vielä kadonnut. Miksiköhän!?

Vierailija
33/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan hyvin kun tuo sarja esitettiin. UFOjen ja humanoidien toiminta maapallolla tuli todistettua niissä tutkimuksissa aukottomasti.

En tiedä mikä sarja se oli, kun mummo pyörivin silmin "todisti" jotain pyöreää huonetta joka olikin kulmikas huone tai jotain muuta, joka hänen eteensä oli ilmestynyt.

Vierailija
34/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi tästäkin ketjusta näyttää kadonneen useita asiaa käsitteleviä viestejä. Hys hysteriaa.

Ihmettelin itse sanaa asiaa. Kenelläkään on pääsy serverille poistamaan paljastavia viestejä ja väärentämään dataa?

Vierailija
35/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Lapin lääninlääkäri. En minä potkuja olisi antanut koska varmaan olisi hieno olla kertomassa sairauksista lääkärille joka tietää salaisista tukikohdista avaruudessa ja liskoihmisistä.

Vierailija
36/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillä sama parturi Dannyn kanssa. Ei voi suositella kenellekään.

Vierailija
37/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi tästäkin ketjusta näyttää kadonneen useita asiaa käsitteleviä viestejä. Hys hysteriaa.

Ihmettelin itse sanaa asiaa. Kenelläkään on pääsy serverille poistamaan paljastavia viestejä ja väärentämään dataa?

Ufoilla tietenkin.

Vierailija
38/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Lääkärinä ollessaan kirkoitti paranormaalijutuista kertovan lirjan "Kuolemaa ei ole".

Sitten joutui auto-onnettomuuteen ja alkoi seurustelemaan alienien kanssa.

Jäi eläkkeelle lääkärinvirasta olisko 1987.

Vierailija
39/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillä sama parturi Dannyn kanssa. Ei voi suositella kenellekään.

Ehkä se huoltaa myös Trumpin hiukset.

Vierailija
40/51 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauni-Leena ei uskonut vaarallisiin humanoideihin.

Niillä oli vain Rakkaudrn sanoma.

Sensijaan Maan hallitukset hänen mukaansa ovat saaneet käsiinsä humanoidien teknologiaa ja käyttävät sitä pahoihin tarkoituksiin, kuten kontrolloivat ajatuksiamme katulamppujen avulla.