Millainen joulukalenteri sulla on?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Linkki kohtaan 13:
https://sinebrychoff.fi/tuotteet/sinebrychoff-holiday-pack/sinebrychoff-holiday-pack/?Ckey=4848
Amatööri. Minulla on Nabuchadnezzar samppanja-kalenteri.
3 kuvakalenteria (kaikki saatu lahjaksi) ja 1 suklaakalenteri.
Fazerin suklaakonvehti kalenteri. Halusin suklaakalenterin, mutta jotain aikuismaista, koska ne lasten kalenterien suklaat ovat aika tylsän makuisia. Halpoja ovat toki. Ja tämä fazerin kalenterikin oli vähän ylihintainen (7 euroa), mutta vaihtoehtoja minunlaiselle suklaan ystävälle ei oikein ole. Paitsi jos ostaa perinteisen konvehtirasian, mutta se ei tunnu samalta.
Partiolaisten kalenteri, Aku Ankan kalenteri, lakritsakalenteri (sain synttärilahjaksi lokakuussa), teekalenteri ja tyttären kanssa yhteinen kosmetiikkakalenteri, mies osti itselleen ja tyttärelle suklaakalenterit.
Hauskinta oli silloin, kun tehtiin itse teinipojille limsakalenterit. Kaljakoriin 24 erilaista paperiin käärittyä limsapulloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinebrychoffin olutkalenteri. 24 erillaista olutta pahvisessa korissa luukkujen takana. 75€ maksoi, mutta monta vuotta olen moisesta "haaveillut".
Tein viime vuonna miehelleni syntymäpäivälahjaksi tuollaisen kalenterin. Ostin siihen 24 erilaista olutta. Koska ne olivat suurimmaksi osaksi juuri erityisoluita, sen hintakin oli suunnilleen 75 euroa. Joten uskoisin tuon hinnan olevan ihan kohdallaan.
Mä tein kans ja oluet maksoi noin 100€ mutta ostin paljon suomalaisten pienpanimojen oluita jotka ovat aika hintavia. Lisäksi itse kalenterin väsäämiseen meni n. 20€. Joten kyllä toi 75€ on ihan ok summa.
Korjasin kirjoitusvirheesi.