Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen joulukalenteri sulla on?

Vierailija
29.11.2018 |

Vai onko ollenkaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Olen tylsä tiukkapipo.

Korjasin kirjoitusvirheesi.

Vierailija
22/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki kohtaan 13:

https://sinebrychoff.fi/tuotteet/sinebrychoff-holiday-pack/sinebrychoff-holiday-pack/?Ckey=4848

Amatööri. Minulla on Nabuchadnezzar samppanja-kalenteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuvakalenteria (kaikki saatu lahjaksi) ja 1 suklaakalenteri.

Vierailija
24/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin suklaakonvehti kalenteri. Halusin suklaakalenterin, mutta jotain aikuismaista, koska ne lasten kalenterien suklaat ovat aika tylsän makuisia. Halpoja ovat toki. Ja tämä fazerin kalenterikin oli vähän ylihintainen (7 euroa), mutta vaihtoehtoja minunlaiselle suklaan ystävälle ei oikein ole. Paitsi jos ostaa perinteisen konvehtirasian, mutta se ei tunnu samalta.

Vierailija
25/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partiolaisten kalenteri, Aku Ankan kalenteri, lakritsakalenteri (sain synttärilahjaksi lokakuussa), teekalenteri ja tyttären kanssa yhteinen kosmetiikkakalenteri, mies osti itselleen ja tyttärelle suklaakalenterit.

Hauskinta oli silloin, kun tehtiin itse teinipojille limsakalenterit. Kaljakoriin 24 erilaista paperiin käärittyä limsapulloa.

Vierailija
26/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinebrychoffin olutkalenteri. 24 erillaista olutta pahvisessa korissa luukkujen takana. 75€ maksoi, mutta monta vuotta olen moisesta "haaveillut".

Tein viime vuonna miehelleni syntymäpäivälahjaksi tuollaisen kalenterin. Ostin siihen 24 erilaista olutta. Koska ne olivat suurimmaksi osaksi juuri erityisoluita, sen hintakin oli suunnilleen 75 euroa. Joten uskoisin tuon hinnan olevan ihan kohdallaan. 

Mä tein kans ja oluet maksoi noin 100€ mutta ostin paljon suomalaisten pienpanimojen oluita jotka ovat aika hintavia. Lisäksi itse kalenterin väsäämiseen meni n. 20€. Joten kyllä toi 75€ on ihan ok summa.

Vierailija
27/27 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakrids-kalenteri.