Millainen joulukalenteri sulla on?
Kommentit (27)
Partiolaisten kalenteri. Ostan sen aina sukulaislapselta. Aiemmin ostin lapsen kaverilta, mutta hän lopetti partion joskus lukion aikaan tai lukion jälkeen.
Kiva, että myyjä löytyy nyt sukulaislapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kolme jo avattu ja suklaat syöty.
No siinäpä on ihmisellä hyvä itsekuri.
Ei vielä mitään. Mietin pitäisikö ostaa arpakalenteri. En ole siitä kyllä kertaakaan voittanut mitään, vaikka noin joka toisessa pitäisi olla voitto. Mulla on surkea tuuri.
Aamulehden kalenteri. Ostaisin kauniin kuvakalenterin, jos löytäisin n. 5 eurolla. Sen enempää en kyllä siitä viitsisi maksaa ja näyttävät kympin maksavan.
Kosmetiikkakalenteri ja Veikkauksen arpakalenteri.
Tuollainen kirkon ilmaiskalenteri, joka pamahti luukusta. Rumahan se on, mutta kelpuutan. :D
En oo ennen ostanu herkkukalentereita, mutta nyt tänä vuonna mulla on brain blaster-kalenteri :P
Sinebrychoffin olutkalenteri. 24 erillaista olutta pahvisessa korissa luukkujen takana. 75€ maksoi, mutta monta vuotta olen moisesta "haaveillut".
Linkki kohtaan 13:
https://sinebrychoff.fi/tuotteet/sinebrychoff-holiday-pack/sinebrychoff-holiday-pack/?Ckey=4848
Lindtin teddy-kalenteri. Sain lisäksi jonkun ihan perussuklaakalenterin, mutta sen oon jo melkein syönyt :D
Mulla on 2. Muumi suklaakalenteri ja Tonttu Toljanteri kirjakalenteri.
Vierailija kirjoitti:
Sinebrychoffin olutkalenteri. 24 erillaista olutta pahvisessa korissa luukkujen takana. 75€ maksoi, mutta monta vuotta olen moisesta "haaveillut".
Tein viime vuonna miehelleni syntymäpäivälahjaksi tuollaisen kalenterin. Ostin siihen 24 erilaista olutta. Koska ne olivat suurimmaksi osaksi juuri erityisoluita, sen hintakin oli suunnilleen 75 euroa. Joten uskoisin tuon hinnan olevan ihan kohdallaan.
Lapsi muutti opiskelupaikkakunnalle ja käy niin harvoin etten enää lataa hänelle valmiiksi sellaista lokerikkokalenteria karkeilla kuten aina oli tapana.( ja sitten mä joskus söin niitä lokeroita tyhjäksi ja piti täyttää uudelleen hävettävää kyllä. )
Mulla on nyt partiolaisten kuivan ja lohduttoman näköinen kalenteri. No mutta rahat meni hyvään tarkoitukseen. Ehkä ostan konvehtiaskin itselleni kalenteriksi..
Kaikki kolme jo avattu ja suklaat syöty.