Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitotyön opettajan mukaan laboratoriotyössä olisi hyvä käyttää meikkiä ja mieluiten ripsiväriäkin

Vierailija
29.11.2018 |

Kun ilme on kuulemma sitten ystävällisempi :-) Itse en ole ripsaria koskaan käyttänyt, kevyt cc-voide ja puuteri käytössä yleensä. Ihmeellisiä vaatimuksia sairaanhoitajille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa.

Vierailija
2/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, mutta ehkä vaihtoehtona Tuksu-tekoripsille, mitä niitäkin näkee tuolla hoitotyössäkin :( ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä puolella tulee huomautus jos ei meikkaa. Hyvä valmentautua työelämään.

Vierailija
4/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskat!

Vierailija
5/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, mutta ehkä vaihtoehtona Tuksu-tekoripsille, mitä niitäkin näkee tuolla hoitotyössäkin :( ?

TÄMÄ! Olen itse 19v nuori nainen ja tuntuu, että jokasella ikäselläni on överit Tuksu-ripset!! Kaikki näyttää samoilta. Eihän sitä ikinä muista kumpi oli Jenna B vai Jenna A. Kylie Jenner on näiden Jumala.

Vierailija
6/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä taas ole kuullut että pitäisi välttää ylimääräistä kosmetiikkaa hygienian vuoksi.

Vierailija
7/7 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse meikata yksityisellä. Meillä ei ainakaan puututa muuhun kuin koruihin, niitä ei hygieniasyistä saa olla kuin pienet korvakorut. Hiukset saa olla minkäväriset tahansa, tatuointeja saa olla tai olla olematta. Meikkiä enemmän, vähemmän tai ei ollenkaan, kaikki käy, kunhan on asiallisen näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi