Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö, mikä tekee miehestä OIKEASTI seksikkään?

Vierailija
29.11.2018 |

No, tämä perustuu vain nyt minun tuttavapiiriini, mutta.
Mies joka auttaa/pelastaa avuttomia eläimiä tai lapsia!

Facessa oli tänään video miehestä, joka pelasti sorsaperheen pinteestä. Siihen tuli tuhansia sydämiä, avioliittotarjouksia, kommentteja tyyliin: "munasarjani räjähtävät ihan just" ja yleistä ihailua, kuinka seksikäs, kuuma ja jumalainen kyseinen mies oli.

Mies oli ihan normaalin keski-ikäisen miehen näköinen työhaalareissaan. Ei ollut jykevää leukaa tai lihaksia. Oli empatiaa, välittämistä, yhteisöllisyyttä ja heikomman puolustamista. HOT! Tuollaisen kun jostain löytäisi!!! <3

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni ei kyllä vetoa yhtään mies joka katsoo tarpeelliseksi "pelastaa" pullasorsia. Lopettaa ne tietysti voi, jos kärsivät, eläinsuojelulakikin vaatii niin, mutta elukoiden pitää ymmärtää muuttaa ajoissa ja jos eivät ymmärrä, kuolevat. Aloituksen mies ei selvästikään ymmärrä biologiasta mitään. Ei jatkoon.

Minuun ei vetoa myöskään se, että mies tahtoo kyseenalaisesta sankariteostaan huomiota ja videon nettiin. Erittäin epämiehekästä.

Se että on auttavainen ja kiltti eläimille on toki hyvä asia. Mutta irrationaalisuus ja huomionkipeys ei.

Vierailija
42/45 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nirppanokkanaisen Ensitreffit alttarilla, palava ihastuminen palotarkastajan uniformuun, ja kun sulho riisui uniformun ihastus katosi saman tien!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohdellut hyvin eläimiä, kavereita, lapsia, auttanut ihmisiä, viimeeksi annoin kaupassa pyörätuolinaiselle ketsuppia ylähyllyltä ym.ym. silti en ikinä saa naisilta mitään positiivista huomiota, lapsen huoltajuuskiistassa exä ja lastenvalvoja nauroivat kun en suostunut allekirjoittamaan papereita missä luovun lähivanhemmuudesta ja alan maksamaan elareita raskaimman mukaan.

Läksiäisiksi sain terveiset että voidaan riidellä loputtomasti oikeudessa koska avokilla ilmainen oikeusavustaja.

Lisäksi olen kuullut aika monta kertaa olevani vi - tun mulk - ku.

Vierailija
44/45 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha

Näin on ja Valta, minkä tuo rha toki tuo mukanaan

Vierailija
45/45 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: