Tiedättekö, mikä tekee miehestä OIKEASTI seksikkään?
No, tämä perustuu vain nyt minun tuttavapiiriini, mutta.
Mies joka auttaa/pelastaa avuttomia eläimiä tai lapsia!
Facessa oli tänään video miehestä, joka pelasti sorsaperheen pinteestä. Siihen tuli tuhansia sydämiä, avioliittotarjouksia, kommentteja tyyliin: "munasarjani räjähtävät ihan just" ja yleistä ihailua, kuinka seksikäs, kuuma ja jumalainen kyseinen mies oli.
Mies oli ihan normaalin keski-ikäisen miehen näköinen työhaalareissaan. Ei ollut jykevää leukaa tai lihaksia. Oli empatiaa, välittämistä, yhteisöllisyyttä ja heikomman puolustamista. HOT! Tuollaisen kun jostain löytäisi!!! <3
Kommentit (45)
Tämä pitäisi kaikkien miesten lukea!!
Minä rakastuin mieheeni lopullisesti siinä vaiheessa kun näin kuinka hän käsittelee eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Raha
Joo nää on taas näitä tietynlaisten miesten omituisia mielikuvia. Jos haluaa ehdottomasti erittäin pinnallisen ja muovisen naisen niin siitä vaan rahatukkoja levittelemään. Onko sellainen oikea ja aito nainen ei varmasti. Mutta vakka kantensa valitsee sanonta pitänee hyvin paikkansa. Tällaisia miehiä kiinnostaa vaan sellaiset silikonilla ja botoxilla tupatut hotbabet mutta rahattomana heillä ei mitään mahkuja niin kaikki naiset haukutaan.
Mutta oikeat naiset (enemmistö naisista) haluavat oikeita miehiä. Kyllä ritarillisuus on yksi miehekkyyden perussymboleja. Siitä oikean miehen erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha
Joo nää on taas näitä tietynlaisten miesten omituisia mielikuvia. Jos haluaa ehdottomasti erittäin pinnallisen ja muovisen naisen niin siitä vaan rahatukkoja levittelemään. Onko sellainen oikea ja aito nainen ei varmasti. Mutta vakka kantensa valitsee sanonta pitänee hyvin paikkansa. Tällaisia miehiä kiinnostaa vaan sellaiset silikonilla ja botoxilla tupatut hotbabet mutta rahattomana heillä ei mitään mahkuja niin kaikki naiset haukutaan.
Mutta oikeat naiset (enemmistö naisista) haluavat oikeita miehiä. Kyllä ritarillisuus on yksi miehekkyyden perussymboleja. Siitä oikean miehen erottaa.
Juuri näin! Minulla ei montaa "deal breakeriä" miesten suhteen ole, mutta eläinten, lasten tai vammaisten ihmisten ja kenen tahansa itseään heikomman kaltoinkohtelu on aivan ehdoton EI KIITOS.
Sitten taas mies, joka vaikkapa hellii lemmikkikissaansa tai huolehtii vanhan mummon kadun yli.... HUHHUH, siinä kyllä lämpenee sydän ja vähän muutkin paikat! :-D
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastuin mieheeni lopullisesti siinä vaiheessa kun näin kuinka hän käsittelee eläimiä.
Minulla yksi syy erooni oli se, että kun pelastin kerran eksyneen koiran, mies olikin yllättäen tosi inhottava tätä koiraa kohtaan. Tämän jälkeen huomasin myös, että mies puhui halveksivasti ystäväni kissasta ja veljensä lapsista... Siitä alkoi minun puolestani suhteen alamäki ja ero tuli reilussa vuodessa.
Seuraava mies olikin sitten avoimesti eläin- ja ihmisrakas ja hyvin lämminsydäminen ihminen.
Tiedän, mutta tuo ei ollut se, mitä ajattelin.
Minäkin voisin tekemällä tehdä (lavastaa) jonkun tuollaisen pelastusjutun ja muijat käy kuumana. :D
Aivot, hyvä käytös, lähimmäisen kunnioitus ja terve itsetunto.
Saako lastensuojelun sossunsetä kaikki naiset? t. tuleva sossunsetä
Olen muutenkin aina pitänyt empaattisuutta vetoavana piirteenä. Ei pelkästään eläimiin ja lapsiin kohdistuvasta vaan kanssaihmisiin yleensä ja varsinkin parisuhteessa puolisoon. Johtunee koska olen itsekin empaattinen luonne.
Karskius ja kovuus on minusta aina ollut luotaantyöntävä piirre, monesti se kummastuttaa miksi monet muut naiset ihastuvat pahoihin poikiin? Liitän jotenkin kovis luonteen jotenkin epäluotettavuuden ja siihen että ei oikeasti välitetä tunnetasolla mistään. Mysteeri on myös miksi naiset lähettelevät rakkauskirjeitä kaiken maailman paatuneille rikollisille. Tämä on ihan normi juttu vankilamaailmassa.
Toimii ehkä somessa. Just siellä siis vain.
Vierailija kirjoitti:
Toimii ehkä somessa. Just siellä siis vain.
Väärin. Et tunne naisia.
Vierailija kirjoitti:
No, tämä perustuu vain nyt minun tuttavapiiriini, mutta.
Mies joka auttaa/pelastaa avuttomia eläimiä tai lapsia!Facessa oli tänään video miehestä, joka pelasti sorsaperheen pinteestä. Siihen tuli tuhansia sydämiä, avioliittotarjouksia, kommentteja tyyliin: "munasarjani räjähtävät ihan just" ja yleistä ihailua, kuinka seksikäs, kuuma ja jumalainen kyseinen mies oli.
Mies oli ihan normaalin keski-ikäisen miehen näköinen työhaalareissaan. Ei ollut jykevää leukaa tai lihaksia. Oli empatiaa, välittämistä, yhteisöllisyyttä ja heikomman puolustamista. HOT! Tuollaisen kun jostain löytäisi!!! <3
Varmaan ihan jokaisella naisella on oma mielipide siitä mikä on seksikästä ja mikä ei.Välttämättä kaikki naiset eivät ajattele niin kuin sinä ja tuttavapiirisi eivätkä varsinkaan sen perusteella mitä joku mies on kerran somen mukaan tehnyt. Kas kun kukaan ei todellisuudessa tiedä millainen tämä kyseinen mies on tosielämässä. Ei ehkä kannattais hehkuttaa niin paljon noin vähillä tiedoilla.
Kiitos vinkistä! Näen tosi harvoin avuttomia eläimiä. Vaikuttaako samalla tavalla jos pysähdyn näyttävästi motarin varteen antamaan sydänhierontaa supikoiranraadolle?
Vierailija kirjoitti:
Olen muutenkin aina pitänyt empaattisuutta vetoavana piirteenä. Ei pelkästään eläimiin ja lapsiin kohdistuvasta vaan kanssaihmisiin yleensä ja varsinkin parisuhteessa puolisoon. Johtunee koska olen itsekin empaattinen luonne.
Karskius ja kovuus on minusta aina ollut luotaantyöntävä piirre, monesti se kummastuttaa miksi monet muut naiset ihastuvat pahoihin poikiin? Liitän jotenkin kovis luonteen jotenkin epäluotettavuuden ja siihen että ei oikeasti välitetä tunnetasolla mistään. Mysteeri on myös miksi naiset lähettelevät rakkauskirjeitä kaiken maailman paatuneille rikollisille. Tämä on ihan normi juttu vankilamaailmassa.
Nainen joka lähettää kirjeitä vankilakundille on henkisesti tasapainoton. Hänellä ei ehkä ole mitään kokemusta muunlaisista miehistä. On monenlaista ongelmaa huumeista lähtien.
Teen jatkuvasti aloituksessa manittuka asioita (pl. someen postaus), mutta eipä ole näkynyt ketään pi*psaa tarjoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Näen tosi harvoin avuttomia eläimiä. Vaikuttaako samalla tavalla jos pysähdyn näyttävästi motarin varteen antamaan sydänhierontaa supikoiranraadolle?
No niin miehet tässäpä vähän tietoa. Jos kuvittelette, että näyttelemällä selviää niin ehei. Nainen kyllä vaistoaa (meillä kun on tämä naisen kuudes aisti) ja viimeistään silloin kun et jatkuvasti jaksa näytellä vaan se sun oikea luonne tulee esiin ihan pikkujutuista joihin et jaksa keskittyä. Sitten onkin kyyti kovaa kun paljastut limanuljaskapetturiksi.
Vierailija kirjoitti:
Teen jatkuvasti aloituksessa manittuka asioita (pl. someen postaus), mutta eipä ole näkynyt ketään pi*psaa tarjoamassa.
No jo sun viestistä paljastuu kuinka aito olet. Aivan oikein ovat naiset päätelleet luonteesi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla yksi syy erooni oli se, että kun pelastin kerran eksyneen koiran, mies olikin yllättäen tosi inhottava tätä koiraa kohtaan. Tämän jälkeen huomasin myös, että mies puhui halveksivasti ystäväni kissasta ja veljensä lapsista... Siitä alkoi minun puolestani suhteen alamäki ja ero tuli reilussa vuodessa.
Seuraava mies olikin sitten avoimesti eläin- ja ihmisrakas ja hyvin lämminsydäminen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
... Jos kuvittelette, että näyttelemällä selviää niin ehei. ... viimeistään silloin kun et jatkuvasti jaksa näytellä vaan se sun oikea luonne tulee esiin ... Sitten onkin kyyti kovaa kun paljastut ...
Mun avioliittoni kaatumiseen muuten vaikutti kaikkein eniten se, että exältä, joka suhteemme alkuaikoina oli vaikuttanut hyvinkin empaattiselta ja auttavaiselta, ei loppupeleissä löytynyt ymmärrystä yhdelle lapsistamme, joka sairastui kroonisesti esiteini-iässä. Nääs eläinten ja vieraampien ihmisten auttaminen teki hyvää itsetunnolle ja julkiselle imagolle, mutta että oma lapsi onkin pysyvästi sairas, se ei sopinutkaan hänen Potemkinin kulisseihinsa yhtään.
Mulla ei vieläkään ole sanoja sille alkukantaiselle raivolle, minkä tuon näkeminen mussa herätti. Kirosanoja ei kertakaikkiaan ole riittävästi eikä riittävän kamalia.
Olen tämän täällä ennenkin kertonut, mutta itse ihastuin "lopullisesti" puolisooni siinä kohtaa, kun hän ensitreffeillämme pysähtyi auttamaan ventovierasta ihmistä. Mitään suurempaa hätää ei onneksi sitten ollutkaan, mutta hän huomasi mahdollisen avuntarpeen ja oli valmis "pilaamaan" treffit sillä, että ryhtyi selvittämään, mitä on tapahtunut ja millaista apua tarvitaan.
Eikä tuo ensivaikutelma ole muuttunut; minulla todellakin on maailman huomaavaisin ja huolehtivaisin puoliso <3