Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderistä tietäville. Mies jäi kiinni treffipalstailusta

Vierailija
28.11.2018 |

Minulle paljastui mieheni koneelta sattumalta, että treffisivustoilla on tullut käytyä. Samalla kertoi myös Tinderiä käyttäneensä. Mietin, että ketkä kaikki ovat mieheni tinderissä nähneet, mutta mies sanoi selanneensa siellä anonyyminä ilman profiilia. Onko se mahdollista? Mies puolustelee itseään sillä, että ei ole profiilia luonut mihinkään ja käynyt vain kiinnostuksesta katsomassa, onko siellä vanhoja tuttuja nettideittiajoilta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ihan samaa kuin kommentoijat edellä. On kyllä epäuskoinen olo.  Olemme vielä tuore pari siinä mielessä, että vietämme lähes kaiken vapaa-ajan yhdessä. Mies on halunnut, että mennään työmatkatkin yhdessä, vaikka se vaatii enemmän järjestelyjä. Hän niitä asuntoja meille katseli silloin, kun asia paljastui. Mies on ollut todella rakastava ja kunnollinen. Vaikea miettiä mitä ihmettä hän jossain tinderissä roikkuu, kun kuitenkin samaan aikaan rakentaa aktiivisesti tulevaisuutta mun kanssa. ap

Ensinnäkin, vanhoista tavoista voi olla vaikea päästä eroon. Toisekseen, suhteen ulkopuolinen sutina yleensä tuo jopa lisää jännitettä siihen varsinaiseen suhteeseen ja parisuhdeseksiin. On kyllä typerä myytti että suhteesta pitää puuttua jotain, mitä sitten etsitään muka muualta.

Mulla oli aiemmin suhde varattuun mieheen ja myöhemmin kävi ilmi, että mies oli seurustellut tyttöystävänsä kanssa vasta pari kuukautta ennen kuin aloitti pari vuotta kestäneen suhteen mun kanssani. Tyttöystävä tai vaimo, kumpi nykyään lieneekään, voisi varmasti kuvailla miestä kunnolliseksi ja rakastavaksi. Jotkut vain haluavat ihan kaiken.

Vierailija
22/30 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelet miehen kanssa joka ei ole yksiavioinen, hänelle tuskin koskaan riittää pelkästään yksi nainen. On valinnut sinut sinut vakituisekseen, mutta tarvitsee myös sivusuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä voi tehdä kaveri tuttavuuksia myös mutta todella epätodennäköistä. Ehkä miehesi oli vain utelias ja sanoi en muista kun ei uskaltanut sanoa ihan avoimesti miksi näin teki 🙂 mieti positiivisen kautta, jos pettää haluaisi tinderin selailu väärin jos etsi vanhoja tuttujaan, miksi edes ylipäätään etsiä? Kahvi seuraa halusi? Kannattaa keskustella mikä fiilis miehelläsi on? Onko onnellinen tai sitten vain pyyhkäiset tuollaisen ja luo suhteeseenne uutta positiivista voimaa ettei vastaavia kännykkä hairahduksia tule. Ketään tuskin sen vakavammin vielä petetty joten:) juttelu tietysti rikkoo jos näin sielä tehnyt mutta kysy vaikka onko ongelma jos hän poistaisi sen jos sinua se haittaa?

Vierailija
24/30 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää naimisissa olevat miehet on yleensä 30V+ ja etsii nuorta seuraa. Siis nytkin 44v mies haluaa minusta 24v nainen seksiseuraa. En taida luottaa miehiin ikinä mennäkseni itse naimisiin. Niin paljon näkee ja kuulee tuolla tinderissä.

Ja moni kaunis 20+ haluaa sitä parikymmentä vuotta vanhempaa miestä vaikka se oudolta kuulostaakin. M43

Vierailija
25/30 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehet pettäneet näin paljon aina vai onko tämä itsekäs kulttuuri ja some jotka mahdollistaa nykyään tällaisen käytöksen? Jotenkin todella ahdistavaa.

Miten "näin paljon"? Miehistä ja naisista alle puolet pettää jossain elämänsä vaiheessa ainakin yhtä kumppaniaan. Siis yli puolet ei petä kertaakaan koko elämänsä aikana, ja niistä lopuistakin todennäköisesti suurin osa pettää vain kerran. Ei se minusta kovin paljolta kuulosta. Krooniset pettäjät on sitten erikseen, mutta heitä on lukumäärällisesti todennäköisesti aika vähän. Omassa tuttavapiirissäni esim. ei ketään.

Vierailija
26/30 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ihan samaa kuin kommentoijat edellä. On kyllä epäuskoinen olo.  Olemme vielä tuore pari siinä mielessä, että vietämme lähes kaiken vapaa-ajan yhdessä. Mies on halunnut, että mennään työmatkatkin yhdessä, vaikka se vaatii enemmän järjestelyjä. Hän niitä asuntoja meille katseli silloin, kun asia paljastui. Mies on ollut todella rakastava ja kunnollinen. Vaikea miettiä mitä ihmettä hän jossain tinderissä roikkuu, kun kuitenkin samaan aikaan rakentaa aktiivisesti tulevaisuutta mun kanssa. ap

Minä rekisteröidyin aikanaan deittisivustolle ollessani parisuhteessa, koska nettideittailu oli silloin uutta, ja olin aina miettinyt että sellainen systeemi voisi olla kiva. Sitten kun sellainen tuli (deitti.net), olin vain tosi utelias ja halusin tietää millainen se käytännössä on ja miten toimii. Siksi rekisteröidyin sinne. Poikaystävä sai tietää ja hermostui, mutta uskoi lopulta että en ole pettämässä tai jättämässä. Suhteemme päättyi sitten myöhemmin muista syistä.

Vierailija
27/30 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehet pettäneet näin paljon aina vai onko tämä itsekäs kulttuuri ja some jotka mahdollistaa nykyään tällaisen käytöksen? Jotenkin todella ahdistavaa.

Tutkimusten mukaan miehet ja naiset pettävät yhtä paljon.

Vierailija
28/30 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikille naisille kertauksen vuoksi: mies, joka on treffipalstoilla tai Tinderissä, vaikka on varattu, EI etsi mitään tuttuja sieltä tai katsele sitä huvikseen. Hänellä ei ole myöskään ”unohtunut” poistaa profiilia tai hän ei ole mennyt sinne katselemaan, oletko sinä siellä. Hän etsii sieltä seksiä muilta naisilta.

Voiko joku olla vielä niin naiivi vuonna 2018, että uskoo jotain muuta?

Vierailija
29/30 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle paljastui mieheni koneelta sattumalta, että treffisivustoilla on tullut käytyä. Samalla kertoi myös Tinderiä käyttäneensä. Mietin, että ketkä kaikki ovat mieheni tinderissä nähneet, mutta mies sanoi selanneensa siellä anonyyminä ilman profiilia. Onko se mahdollista? Mies puolustelee itseään sillä, että ei ole profiilia luonut mihinkään ja käynyt vain kiinnostuksesta katsomassa, onko siellä vanhoja tuttuja nettideittiajoilta.

Selittäisitkö tuon kohdan, jatketaan keskustelua sen jälkeen.

Tää on just tätä 😂😂😂 Voihan se olla ihan vaikka sitä, että on kirjoittanut selaimeen jotain nettiosoitetta ja sieltä tulee ehdotuksina muitakin saman alkuisia sivuja, joilla on käyty. Tai sivuhistoria, ei sitäkään kyttäämällä tarvitse kytätä, minä ainakaan en kaikkea laita kirjanmerkkeihin tms. Vaan saatan johonkin asiaan palata juuri sivuhistorian kautta, jos en muuten löydä etsimääni.

Mutta jatka toki, tuohan se tässä oli tärkeintä 😉😂

Vierailija
30/30 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies on perusjantteri niin tuollaisesta profiilista ei ole mitään konkreettista uhkaa. Ymmärrättekö te av-mammat ylipäätään kuinka monta tuhatta deittiprofiilia tavismiehen pitää käydä läpi että käy sellainen flaksi että nainen edes vastaa avausviestiin ...