Mitkä ovat mielestänne rahvaanomaisille ihmisille sopivia matkakohteita?
Itse sanoisin, että ainakin Tukholma ja Tallinna.
Kommentit (19)
Kotikylän Alkoon ja takaisin kotiin ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Las Vegas
Miksi?
Itse olen akateeminen, mieheni tietenkin myös. Asumme suuressa, velattomassa, omakotitalossa, hyvällä, ei wt-alueella. Meillä on 2 lasta, 2 pedigree koiraa. Käymme 3 kertaa vuodessa lomilla. Olemme menossa jouluksi Uuteen-Seelantiin, eteläsaarelle, fantastiseen five stars hotelliin. Kuvia instassa, myöhemmin, kunhan ne ehditään photoshopata. Maaliskuussa lähdemme hakemaan aurinkoa Fidzi-saarilta. Ihqua! Emme vielä tiedä, mihin menemme syksyllä, ensin täytyy viettää kesä suomessa, veneillen. Olen miettinyt australiaa tai jotain pikku saarta sielläpäin. Palataan asiaan, nyt täytyy avata Bollinger ja laittaa kaviaari esille, kultsu tulee bisnesmatkalta kotiin. Pus pus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Las Vegas
Miksi?
Tehty muovista
Kanariansaaret, Turkin ja Kreikan rantakohteet, Pärnu, Italian turistirysät jne....
Fueringola, Torremolinos, Tallinna, Hotelli vantaa, ikaalisten kylpylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Las Vegas
Miksi?
Tiedät kyllä kun käyt. Mauttomin mahdollinen kaupunki. Mauttomuuden mittasuhteet ovat jo niin suuret, että toisaalta kokemus sinänsä käydä siellä.
Tuurin kyläkauppa.
Kylpyläloma Virossa.
Turku-Tukholma miniristeily.
Kaikki valmiit ’Aurinkomatkat’ jossa on opas bussikuljetukset ja lisämaksusta possujuhla, ihan sama onko kohde Playa Del Ingles vaiko Pattaya.
Gdanskin viikonloppulomanen Norskilla.
Jne
Kaikki repputuristikohteet, joissa voi leikkiä oman elämänsä madventuresia osaamatta erätaitoja.
Viipuri