Paniikkihäiriöiselle työ
Auttakaa mua keksimään itselleni työ. Opiskelu mahdotonta ellei etänä voi opiskella
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä
Paniikkihäiriöiselle ehdotat lentäjää? Huhhuh varmaan viimeinen ammatti 😂
Oon ap ollu sun tilanteessa ja vielä aivan todella pahassa jamassa, olin niin ahdistunut ja paniikissa vuosia, etten edes kotoota poistunut. Paras on siedätyshoito, et voi vältellä näitä asioita elämässä. Mä olen nyt yksityisellä palveluvastaavana ja teen ihmisten parissa töitä ja istun palavereissa yms. Harva se päivä. Itse pääsin alkuun niin, että joka kerta tunnille mentäessäni menin opettajan luokse (jos ei tuttu) sanomaan, että mulla on paniikkihäiriö ja jos lähden kesken kaiken, niin mulla on niin paha paniikki, että joudun poistumaan luokasta. Se helpotti ja en koskaan jotunut lähtemään luokasta, kun tiesin että pääsen pois. Bussilla menin kouluun ja sekin ahdisti ja mietin vaan et jos tulee paniikki, niin pääsen bussista ulos milloin vaan. Näin aloin itseäni siedättämään, sit vaan väkisin menin hankaliin tilanteisiin ja siedätin itseäni. Kaikki ihmiset elämässäni tietää paniikkihäiriöstäni, mukaanlukien pomoni ja se on elämääni helpottanut. Eikä kukaan siitä todellisuudessa edes välitä.
No jaa. Minä paniikkihäiriöisenä ihmisenä oon tehnyt nyt reilun vuoden työtä, joka laukaisee viikoittain jonkinasteisen kohtauksen. Ei ole helpottanut yhtään ajan kanssa. Kohtaukset ei yleensä näy ulospäin ja menen silloin jonnekin syrjään rauhoittumaan. Paha olo jatkuu tosin loppupäivän.
Nyt sain viimein lääkityksen. Katsotaan pystynkö jatkamaan tätä työtä sen avulla.