Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkihäiriöiselle työ

Toivotob
28.11.2018 |

Auttakaa mua keksimään itselleni työ. Opiskelu mahdotonta ellei etänä voi opiskella

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä

Vierailija
2/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tarjoilijaksi. Minä olen paniikkihäiriöinen ja työskentelen lounaskassana/tarjoilijana.

Vierailija
4/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

Vierailija
5/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimuoto-opiskelu? Siinäkin tosin lähipäiviä. Oletan että sulla on hoitosuhde ja lääkitysasiat ym kokeiltu? Tsemppiä, ap.

Vierailija
6/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset olet työpaikkoja joissa palkka on alle 15e tunti.

Älkää helvetti alistuko noihin hommiin. Sitä varten on tuet että ne palkat nousee vielä kun kukaan ei ota tuollaisia roskahommia vastaan.

Teitä pannaan halvalla ja käytetään hyväksi. Kyllä työnantaja on ahne jos ei palkka kohoa vähintään 15e tunti.

Vierailija
7/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein kohtauksia ilmenee?

Itse olin pari vuotta kuntouttavassa työtoiminnassa. Pikkuhiljaa kohtaukset loppuivat melkein kokonaan ja nykyisessä työpaikassa tietävät että voin niitä joskus saada.

Ei se välttämättä työhön vaikuta, mutta on hyvä olla rehellinen työn antajalle.

Vierailija
8/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graafinen suunnittelija tai koodari, alalla monet tekee palkkatöitä etänä tai sitten vapaina freelancereina ja tienaa ihan mukavasti. Mä itse olen freegraafikko ja teen etänä myös muuta it-alan työtä (ei koodausta). Olen ollut aikanaan avokonttorissa töissä, ihan kamala hornankattila ja paniikkihäiriö paheni.

Vierailija
9/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitäkin, miten pahoja kohtaukset ovat. Lievä kohtaus ei välttämättä näy päällepäin.

Vierailija
10/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua pelottaa tai ahdistaa? Mikä kiinnostaa? Minkälaisissa tilanteissa pystyt olemaan rentona? Riippuu monesta tekijästä.

Minä olen paniikkihäiriöinen sairaanhoitaja. Joo, kuulostaa ehkä oudolta yhdistelmältä, mutta koen olevani töissä parhaimmillani, enkä juuri oireile töissä. Miettikääpä muuten sitä, että olen joitakin kertoja ottanut rauhoittavaa työvuoron aikana! Minkälaiset nistit teitä hoitaakaan! :D

Vierailija
11/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kirjanpitäjä. Yksin nökötän kopissani, pari kertaa kuussa on osastopalaveri jota ennen otan tarvittaessa rauhoittavaa jos tuntuu että sinä päivänä on ”sellainen” olo. En tosin kyllä tiedä, onnistuuko etänä opiskelu.

Vierailija
12/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paniikki ilmenee niin, että pelkään ahdistavia toimistorakennuksia, kauppakeskuksia tms. jättitiloja. Pitäisi saada työ jostain kodikkaasta paikasta, josta ei tarvitsisi liikkua. Palavereja, esiintymistä tms. en pelkää. 

En ole ap. 

Vierailija
13/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinjakaja

Vierailija
14/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiset olet työpaikkoja joissa palkka on alle 15e tunti.

Älkää helvetti alistuko noihin hommiin. Sitä varten on tuet että ne palkat nousee vielä kun kukaan ei ota tuollaisia roskahommia vastaan.

Teitä pannaan halvalla ja käytetään hyväksi. Kyllä työnantaja on ahne jos ei palkka kohoa vähintään 15e tunti.

Maaorjuuden mentaliteetti vaatii painamaan itsesäälissä paskalla palkalla töitä.

Ei työ kannata tuota matalammalla palkalla. Jännä että suomalaiset ne vaan suostuu orjan hommiin.

Vierailija
15/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa työ. Sitä kyllä oppii tekemään ja kun menee oman mukavuusalueen ulkopuolelle, tulee niin voittaja fiilis, jolloin kasvaa ihmisenä. Ei muuta kun pelkoja päin!

Vierailija
16/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mikä tahansa työ. Sitä kyllä oppii tekemään ja kun menee oman mukavuusalueen ulkopuolelle, tulee niin voittaja fiilis, jolloin kasvaa ihmisenä. Ei muuta kun pelkoja päin!

Ei se ihan noinkaan ole. Pelkoja päin varmaan kyllä, mutta fobioita päin hallitsemattomasti voi myös vaan pahentaa tilannetta. 

Vierailija
17/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta ja olen / olen ollut töissä suurtalouskeittiöllä ja siivoojana. Siivous varsinkin on aika itsenäistä, jos haluaa itsenäisen työn. Itse en kuitenkaan tykkää yhtään työskennellä kokonaan yksin, koska ahdistaa se kaikki vastuu ja asioiden hoitaminen. 

Oletko hakenut mitään apua paniikkihäiriöön? Mielestäni kannattaisi ottaa yhteyttä lääkäriin, koska apua on saatavilla. Soita vaikka heti huomenna, jos et ole saanut vielä apua. 

Vierailija
18/24 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua olen hakenut ja saanut. Mutta silti monet asiat laukasee kohtauksen. En halua elää koko elämääni tuilla. Isot ihmismäärät, liian vastuullinen työ on paha. Ihan osa-aika töitä haluan tehdä. Mutta en tiedä mitä.

. T. Ap

Vierailija
19/24 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattisukeltaja

Vierailija
20/24 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän