Minulla on huomenna työkkärissä aika virkailijalle, jonka haukuin puhelimessa yhteiskunnalle haitalliseksi yksilöksi.
Hän odottelee varmaa innolla tapaamistamme.
T: Velvoitteet väistelevä varttihullu
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Teillä on varmaan iloinen ja mukava teehetki :)
No minulle se tulee olemaan hupireissu. Hulluttelen, jos siihen on aihetta.
Aaaaaa työkokeilua pukkaa ja pupukurssia
Vierailija kirjoitti:
Nyt voit haukkua kasvokkain.
Tuskin tarvitsee. En usko hänen tällä kertaa yrittävän sanella minulle mitä minun kuuluisi/kannattaisi tehdä. Olen ystävällinen, kunhan virkailija ei hamua rattia, sillä minä ohjaan.
Huomenna olet niin kilttiä että :) kuten muutkin kaltaisesi puhelinmelskaajat.
LOL. Ollapa paikalla katselemassa.
Velvoitetyötä vessanputsaajana 9€/päivä. Ellei kelpaa, karenssia.
Vierailija kirjoitti:
Aaaaaa työkokeilua pukkaa ja pupukurssia
Ei pukkaa yhtään mitään. Lähden terveystarkastukseen. En muutenkaan suostu koskaan mihinkään, mitä minulle työkkärissä ehdotetaan. Minun ei tarvitse, sillä saan aina halutessani saikkua masennuksesta. Sen vuoksi voinkin käyttäytyä työkkärissä ylimielisesti ja ärsyttävän rehellisesti, sekä halutessani vaikka esittää hullua. Hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että tämä virkailija on tottunut kaiken maailman varttihulluihin. Itse soster alalla työskentelevänä ohitan em. kommentit ilman olankohautusta. Teen heidän kohdallaan kaiken by the book, hankalille en kuitenkaan tee mitään pientä ylimääräistä, jolla joskus on mahdollista vaikuttaa asioiden kulkuun. Kannattaa pitää mölyt mahassa, ei ole virkailijan vika, että koko elämä v***tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna olet niin kilttiä että :) kuten muutkin kaltaisesi puhelinmelskaajat.
Minäkö kiltti virastossa? Hihihihi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että tämä virkailija on tottunut kaiken maailman varttihulluihin. Itse soster alalla työskentelevänä ohitan em. kommentit ilman olankohautusta. Teen heidän kohdallaan kaiken by the book, hankalille en kuitenkaan tee mitään pientä ylimääräistä, jolla joskus on mahdollista vaikuttaa asioiden kulkuun. Kannattaa pitää mölyt mahassa, ei ole virkailijan vika, että koko elämä v***tuttaa.
Aionkin käyttäytyä kohteliaasti kuin enkeli, kunhan virkailija ymmärtää paikkansa, eikä yritä määräillä minua, saati uhkailla millään sanktioilla. Silloin leikitään varttihullua. Ja lopulta selviän isommistakin hullutuksista pakenemalla masennussaikun taakse. On kivaa kun yhteiskunta ei voi kyykyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hullua ei voi teeskennellä mutta onnea idiootille. Tyhmä sinä tosiaan olet.
peruskoulun käynyt av-mursu uhoaa mammapalstalla 5/5
Vierailija kirjoitti:
On minulla useampi ammattikin. Tosin en aio koskaan enää tehdä rehellistä työtä, joten...
Vierailija kirjoitti:
En ole se sama, mutta olen Jeppe.
En nyt juo, mutta kerron tarinan nuoruudestani.
Lapsuudessani ol poika nimeltään Rainer, joka veisti että peruskoulu kannattaa käydä, mutta ei enempää.
Muuten heikkenee tukien saannin mahdollisuudet. Peruskouluakin kannattaa venyttää.
Ensin tarvitaan koulutus että voi mennä töihin. Korkeintaan yhteishakuun voivat painostaa ;)
Otin neuvosta vaarin ja tällä on menty.
Olen hurmuri ja eräänlainen taiteilija. Tyttöjen naurattaja ja hymypoika vailla vertaansa.
Olen minä uskotellut monille olleeni maisteri ja täydestä on mennyt. Kaikki pitkät keskustelut kirjallisuudesta ja vaikka mistä joutavasta.
Teillä on varmaan iloinen ja mukava teehetki :)