Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruusufinni punoitus

Vierailija
28.11.2018 |

Minulla on ilmeisesti tuo vaikka olen vasta parikymppinen. Te joilla naama punoittaa, miten elätte sen kanssa ja mitä hoitoja olette kokeilleet? Auttaako? Mirvaso-geeli käytössä ja se poistaa minulla oireet hetkeksi, ei hoida ongelmaa... Voiko joku muu vaiva kuin ruusufinni olla punoituksen taustalla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten on vaan perus couperosaa. Suomessa se on tosi yleistä koska kylmän ulkoilman ja lämpimän sisäilman vaihtelut, paleltumiset talviviimassa jne rikkovat verisuonia ihosta. 

Jos on ns. kuuma couperosa eli punoitus tulee tai vahvistuu erilaisista ulkoisista ärsykkeistä niin siihen voivat auttaa erilaiset tähän tarkoitetut tuotteet. Sen sijaan reagoimattomaan kylmään couperosaan, jossa naama on yhtä lailla punainen tekipä mitä tahansa, ei auta mitkään voiteet. Laserilla voi polttaa selkeästi erottuvia pintasuonia mutta sekin voi olla tilapäinen apu.

Itse olen vaan valinntu olla välittämättä ja pakkeloimalla punoituksen meikillä piiloon.

Vierailija
2/2 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni ärtyy selkeästi voiteista ja ihonhoitotuotteista, joten kyseessä saattaa sittenkin olla couperosa. Tosin otsani on lähes oireetonta aluetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi