Ovatko uimahallit oikeasti ihan kamalia paikkoja nykyään?
En ole itse moneen vuoteen käynyt, mutta kun tänään parin työkaverin kanssa tuli jotenkin uiminen puheeksi ja ehdotin että mentäisiin joskus kaikki yhdessä halliin uimaan, niin kumpikin kieltäytyi ja sanoi ettei millään tulisi sellaiseen paikkaan. Millaisia ne ovat?
Kommentit (7)
Kauheita panoluolia ja jengi runkkaa, sekä sormettaa altaassa. Narkkarit neuloo käsivarsiaan altaan vieressä. Ruiskuja ja pskaa kelluu... joo ei knnata mennä.
Oon käynyt 80-luvun alusta asti uimahalleissa, eikä oo muuta sattunut, kun kerran yksi äijä tuijotti miesten höyrysaunan puolelta naisten saunan puolelle, kun olimme koulusta uimassa (yläasteella). Hurjia juttuja en ole kuullut kuin muutaman. Jos nuo työkaverisi eivät vain ole sellaisia, että tykkäävät riisuutua tuntemattomien nähden.
Juu ihan kamalia, täynnä epämääräistä väkeä ja likaista ja haisee.
Noloa myös peseytyä muiden nähden, puenkin uimapuvun päälleni ja muka peseydyn lahkeen raosta. Muut ovat likaisia, minä en.
Pesinhän hiuksenikin viikko sitten, sillä turha peseminen ei ole hiuksille hyvästä ja käytän kuivashampoota. Inhottaa kastella hiukset ja sidonkin ne vain ylös kiinni.
Pesuhuoneen lattiakin on likainen, joten en siksikään mielellään käytä suihkuja.
Ei siis kannata edes ajatella uimahalliin menoa.
Lapseni kertoi taannoin, kun oli kavereineen uimahallissa n 12-vuotiaina, että pappa nousi uima-altaasta ja lähti saunoja kohti. Vaaleiden uimahousujen lahkeesta valui kakkaa. Aika harvakseltaan olen käynyt. Ihan kiva paikka olisi muuten mutta hygienia arveluttaa.
Serena oli ihan järkytys.
Kyllä mua inhottaa olla uimahallissa, kun siellä altaissa on toisten sylkeä, mahdollisesti pissaa ynnä muuta. Mutta ei siellä mitään vaarallista ole.
Pakkohan siellä on käydä, kun lasten on opittava uimaan ja Suomen kesä on kylmä ja lyhyt. Ihan ok perheen kanssa, mutta yksin en lapsia päästä. Olen nähnyt siellä yhden pedofiilin ja ilmoittanut henkilökunnalle, kun oli ahdistelemassa ilman vanhempia tulleita lapsia.. Uimahalli voisi olla puhtaammikin aina ja välillä on myös kovin ruuhkaista. En tiedä, että onko tuolta tullut tauteja vai tuliko esim koulun liikuntatunneilta. Lapsella oli syyliä jalkapohjassa ja kerran oli myös sieni varpaanvälissä. Ne hoidettiin pois. Olihan siitä ylimääräistä vaivaa. No, koulusta voi saada täitä ja onhan siitäkin vaivaa. Ollaan saatu kerran. Kihomadolta ollaan vältytty.