Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stadin asunnot Kuninkaantammi

Asunnoton
28.11.2018 |

Hakiko täältä kukaan Taidemaalarinkadun tai Sienakujan asuntoihin? Millainen on tilanteesi ja minkä kokoista asuntoa hait?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin tänään tarjous Taidemaalarinkadulta, 4h! 

Vierailija
62/98 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut erittäin kiireellisenä jonossa vuoden. Olen 1.5v pojan yh ja olemme asunnottomia. Olemme asuneet äitini luona hänen pienessä kaksiossaa. Hain kaksioita ja kolmioita, mutta en usko asuntoa saavani. Hoidan poikaani kotona ja teen viikottain myös työkeikkoja. Opiskelemaan haen keväällä. Asuntoa ei vaan saa.

Sun äitis pitää kirjoittaa sulle joku häätölappu jonka viet asuntotoimistoon. Tulee vipinää asunnon saantiin kun käy ilmi että joudut vaikka 31.1.2019 taivasalle lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti kiire saada asunto niin silloin olisi kelvattava myös vanha talo. Eikä pelkästään pieneltä rajatulta alueelta.

Vierailija
64/98 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitteko neliön rivarista vai kerrostalosta?

Minkälainen tilanne teillä on?

Onko kukaan käynyt katselemassa paikan päällä miltä alue ja talot vaikuttaa?

Vierailija
65/98 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut erittäin kiireellisenä jonossa vuoden. Olen 1.5v pojan yh ja olemme asunnottomia. Olemme asuneet äitini luona hänen pienessä kaksiossaa. Hain kaksioita ja kolmioita, mutta en usko asuntoa saavani. Hoidan poikaani kotona ja teen viikottain myös työkeikkoja. Opiskelemaan haen keväällä. Asuntoa ei vaan saa.

Sun äitis pitää kirjoittaa sulle joku häätölappu jonka viet asuntotoimistoon. Tulee vipinää asunnon saantiin kun käy ilmi että joudut vaikka 31.1.2019 taivasalle lapsen kanssa.

Eikö tuollaisten häätölappujen pidä olla aika virallisia?

Vierailija
66/98 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitteko neliön rivarista vai kerrostalosta?

Minkälainen tilanne teillä on?

Onko kukaan käynyt katselemassa paikan päällä miltä alue ja talot vaikuttaa?

Kävin tänään ajelemassa ja aika syrjässä olivat. Samoin epämääräistä porukkaa Taidemaalarinkadun päässä istuskelivat autossa ja joivat pussikaljaa - hieman arveluttaa alue - varsinkin jos siellä on yksikin häirikkö vaikuttaa koko naapurustoon 😳on todella tiiviisti rakennettu ja ikkunoista näkyy toisiin huoneistoihin. Vaikea sanoa millaiseksi alue muotoutuu.

Vierailija
67/98 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita asunnon saaneita?

Vierailija
68/98 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettiin kerrostalon kahta neliötä Taidemaalarinkatu 2 kohteesta, rivareita ei haettu (liian pienia kaksitasoisiin asuntoihin ja muutenkin emme haluaisi rappuja).

Sienakujalle ei haettu.

Asutaan jo alueella. 2 aik + 3 lasta 66m2 kolmiossa. 

Vierailija
69/98 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muukin tekemässä sähköisenä vuokrasopimuksen? Olen odotellut jo vuorokauden sitä sähköpostia, mutta ei vaan kuulu.

Vierailija
70/98 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan toivottu sähköisen vuorkasopimuksen tekemistä. Laitettiin siitä viestiä jo ennen joulua eikä vielä ole kuulunut. Välipäivinä soitettiin hekalle, siellä sanottiin että lomien takia kestää kauemmin saada se sähköposti.

Vierailija
71/98 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo tehnyt vuokrasopimuksen tänne Kuninkaantammeen. Vaikutti siltä, että asuntoa pääsee katsomaan ennen muuttoa.

Vierailija
72/98 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin asuntonäyttöosan perusteella vaikutti, että kaikki pääsee katsomaan omaa asuntoaan

Vierailija
73/98 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valinnat jo tehty vai onko vielä toivoa? Onko vielä joku saanut tarjousta Taidemaalarinkatu 2 perheasunnoista (4h)?

Vierailija
74/98 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että valinnat alkaa Taidemaalarinkadulle olla tehty, koska jo ensiviikolla taisi olla ne ajat jolloin pääsee katsomaan omaa asuntoaan.

Me saatiin ennen joulua tarjous 4h.

Vierailija
75/98 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii mä luulen kans..... :((. ei voi muuta kun odotetaan täällä taas vuosi jolloin valmistuu uusi heka talo.

Oliko teillä mikä tilanne ( te jotka saitte 4h)?

Vierailija
76/98 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

(,,,,, kirjoitti:

Nonii mä luulen kans..... :((. ei voi muuta kun odotetaan täällä taas vuosi jolloin valmistuu uusi heka talo.

Oliko teillä mikä tilanne ( te jotka saitte 4h)?

Ollaan reilu 10v asuttu hekalla. Perhe kasvanut siinä ajassa ja nyt tarvitsimme isompaa asuntoa.

Vierailija
77/98 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuhuu saatiin täältä kämppä! Varmaan nakertaa kaikkia luusereita, jotka maksaa yksityiselle yli tonnin vuokria. 

Rillumarei, tämä perhe naatiskelee paratiisielämästä tästä lähin. :))))))

Vierailija
78/98 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut Sienakujalta tarjousta?

Vierailija
79/98 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tuli just asuntotarjous sienakujalta! 4h plus keittotila

Vierailija
80/98 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännittävää kirjoitti:

meille tuli just asuntotarjous sienakujalta! 4h plus keittotila

Onnea asunnosta!