Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menitkö takki auki lainaneuvotteluun?

Vierailija
28.11.2018 |

Kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2013 mentiin todellakin takki auki ja saatiin lupaus sille summalle mikä haluttiin, ilman takaajia,vakuuksia tms. Kiinteistökauppa kuitenkin kaatui myyjästä (perikunta) johtuviin syihin joten pantiin homma jäihin.

2017 piti melkeinpä maastoesterata käydä takaperin kontaten silmät sidottuna ja olla vakuudet kunnossa ja käteistä rahaa myös. Ja piti olla omat laskelmat taloudenpidon suhteen.

Vuonna 2013 meistä toinen teki määräaikaisena osa-aikaa, vuonna 2017 molemmat vakitöissä aloilla jotka porskuttaa.

Vierailija
22/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä menin vuonna 2007. Ei ollut yhtään säästöjä, mutta niin vain sain 100%:n lainan ilman takaajia ja vakuuksia. Seuraavana vuonna se ei olisi enää onnistunut. 

Olen niin onnellinen, että sain lainan ja sain tehtyä asuntokaupat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä menin vuonna 2007. Ei ollut yhtään säästöjä, mutta niin vain sain 100%:n lainan ilman takaajia ja vakuuksia. Seuraavana vuonna se ei olisi enää onnistunut. 

Olen niin onnellinen, että sain lainan ja sain tehtyä asuntokaupat. 

Ja lainasumma oli 220 000 euroa, jota olen nyt maksanut pois ylimäärin alhaisten korkojen aikana. En ole viitsinyt sijoittaa, kun en niistä ymmärrä mitään. 

Vierailija
24/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Oli lämmin kevätpäivä, mutta ei kuitenkaan vielä niin lämmin että olisin takin jättänyt kotonaan kotia.

......luulitko olevasi nokkelakin?...et ollut.

Kyllä itse asiassa olin.

Vierailija
25/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin takki auki, pipo päässä ja reppu selässä. Ja sain lainan. Mitäs sitä turhaan hienostelemaan.

Vierailija
26/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 2009 avioeron aikoihin 285ke itselleni lainaa, talo riitti vakaudeksi (siis se mitä olin ostamassa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän