Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli-innokkuus ja ensivaikutelma

Vierailija
27.11.2018 |

Tapasin Suomen sisäisellä työmatkalla nyt syksyllä miehen, johon ihastuin vähän pakkomielteisesti. Asutaan 500km päässä toisistamme, joten ollaan nähty vasta kaksi kertaa.

Kävin kierroksilla syksyllä ja pommitin tota miestä vähän turhan paljon ja pistin hirveän pitkiä maratoniviestejä sekä määränä aivan liikaa. En olisi itse jaksanut sellaista.

Mies kuitenkin kuulema nauttii viestittelystä kanssani (itse sanonut), mutta tajusin alkaa nyt himmata. Voinkohan vielä muuttaa ensivaikutelmaa siten, että hän saisi minusta vähän järkevämmän ja tasapainoisemman kuvan? Olen nyt vähentänyt viestittelyä ja itsestä puhumista. Koitan lähinnä kuunnella hänen ongelmia ja olla höpöttämättä liikaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tuosta jutella miehen kanssa?

Ollaan juteltu ja mies ymmärsi. Haluaisin kuitenkin vielä tietää, voiko sen mielikuva oikeasti vielä muuttua musta siten, että alkais pitää ihan fiksuna ja rauhallisena ihmisenä?

Ei tuota kukaan meistä, jotka emme edes tunne miestä ja historiaanne, voi vastata. On ihmisiä joiden mielikuva voisi muuttua, tai jotka voisivat hyväksyä senkin, että toisella on senkaltaisia mt-ongelmia, jotka ajoittain aiheuttavat yli-impulsiivisia ja jonkin verran ärsyttäviä maanisia kausia. Eli voisi hyväksyä sinut ongelmaisenakin, eikä vain tasapainossa. Puhun kokemuksesta, koska oma mieheni on bipolaarihäiriöinen ;) 

Sitten taas jollekin miehelle, jossain tilanteessa jokin raja olisi jo ylitetty ja tunne olisi jo mennyt niin, ettei sitä voi palauttaa. Mutta ei sitä kukaan ulkopuolinen voi tietää onko tässä tapauksessa näin. Se että suhde on jatkunut kertoo ainakin sen ettei mies ole varmaa päätöstä tehnyt ettei tässä ollut mitään.

Minulla ihastuminen aiheuttaa manian ja näin kauden jälkeen tämä katumus on jotain ihan hirveetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan