Illuusio Marimekon mainoksessa - näkeekö joku muukin demonin
Olen nyt nähnyt pari kertaa Marimekon uuden tasaraitamainoksen, ja multa meni todella kauan ennen kuin tajusin että malilla on siinä silmät kiinni. Sitä ennen todella ihmetteli,n että miksi Marimekon mainoskuvassa on joku demoni suoraan helvetistä.
Katsokaa nyt itsekin: https://i.imgur.com/kb8cHP2.png
Kommentit (60)
Ensin olin että mitä hourailua nyt taas mutta sitten olin että HYYYIIIII...
Eikä se palaudu kun sen näkee.
Bricks were shat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka peittäisi mitä niin ei näy kuin tavallinen iloinen nainen.
Päästä irti ennakkoajatuksesta että kuvassa on hymyilevä nainen. Hahmota vain kuvioita, mistä voisi muodostua silmän ääriviiva, mistä iiris.
Olis hyvä kauhuelokuvan hahmo. Alkaa näyttää jostain karanneelta, raitapuvussaan jokerimainen virne naamalla :)
Ihan helvetin pelottava. Menetin melkein yöuneni kun eilen ennen palstan sulkeutumista näin tämän. 😳
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin pelottava. Menetin melkein yöuneni kun eilen ennen palstan sulkeutumista näin tämän. 😳
Jep sama! :D Ensin hymy huulilla avasin kuvan, mut nopeesti kyl se hymy siitä hyytyi. Ihan kauhee!
Hemmetti! Kiinnostaa ihan sikana tämä illuusio, mutta en uskalla katsoa! :D
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti! Kiinnostaa ihan sikana tämä illuusio, mutta en uskalla katsoa! :D
Minä olen tosi herkkä. Ei siitä kuvasta mikään päälle hyppää tai säikäytä millään äänellä. Kyseessä on oikeasti silmät kiinni oleva nainen, mainoskuva. Uskaltaa sen katsoa. Kuvan voi sulkea heti, kun näkee illuusion. Jos näkee.
No nyt näkyy ! Keskityin oikeaan kulmakarvaan , ja sain kuvan muuttumaan.
Pelottava täti 😄
Kamala ketju! Tiedän ko. mallin ja on luonnossa erittäin kaunis nuorinainen. Toivottavasti eivät nämä kommentit koskaan osu hänen silmiinsä
Punasilmänen demonihan siinä näkyy
Demonitontun näen.
Meni aikaa että tajusin ettei silmät näy, vaan katsovat alaspäin.
Hui kamala. No Marimekko nyt on muutenkin syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Kamala ketju! Tiedän ko. mallin ja on luonnossa erittäin kaunis nuorinainen. Toivottavasti eivät nämä kommentit koskaan osu hänen silmiinsä
ei tässä nyt sitä mallia haukuta, vaan huvitutaan kuvailluusiosta. Löysää pipoa.
Mitä ihmettä? Mä en nää todellakaan muuta kuin ihan tavallisen naisen, ei auta vaikka kuinka katson. Ootteko te tosissanne vai onko tää joku vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Mä en nää todellakaan muuta kuin ihan tavallisen naisen, ei auta vaikka kuinka katson. Ootteko te tosissanne vai onko tää joku vitsi?
Lue ketjusta ohjeita, miten illuusion voi saada näkyviin. Mullakin kesti hetken, mutta auttoi kun ajattelin demonin katsovan hieman kulmiensa alta viistoon (ja tiesin ajatella ripset alaripsinä, kulmakarvat yläripsinä ja tukkatupsun iiriksenä). Voi myös auttaa, jos ei tarkenna katsetta, vaan antaa silmien levätä kuvassa niin, että se on hieman sumea.
Vaikka peittäisi mitä niin ei näy kuin tavallinen iloinen nainen.