Kylkikipu
Heippa!
Onko kellään muulla ollut kovaa oikean puoleista kylkikipua???
Oikea kylkikaari särkee ja vihloo kovin.
Mistäs tämä voisi johtua? Tämä kun alkoi yllättävänä yht´äkkiä ja aikaisemmin ollut vain kovia potkuja ja venymiskipuja.....
rv. 34+6
Kommentit (2)
Mulla särkee oikeaa kylkeä jos makaan sillä kauemmin.Välillä ottaa niin kipeää ettei meinaa päästä sängystä ylös. :(
Kävin äitipolillakin asian vuoksi mut eivät muuta selitystä antaneet kuin että jotkin kohdun kiinnikelihakset venyy tmv.
Välillä kipu tuntuu istuessakin, sellainen " repivä" tunne, ihan niinku paikat repeis. Neuvolassa sanoivat et ne kohdun kiinnikkeet voi myös krampata ja aiheuttaa kipua.
-Neela 33+3
Mulla kylläkin vasemmalla puolella pistää kylkeen. Tuossa muutama viikko sitten ei tullut mitään vasemmalla puolella nukkumisesta ja monta yötä meni siinä pyöriessä. Otinkin muutamana yönä Paracetamolia, jotta sais ees jotenkin nukuttua...onneksi autto. Vieläkin pistää, jos pidemmän aikaa nukkuu vasemmalla puolelle tai istuu huonosti pitemmän aikaa (esim.autossa). Vauva laskeutui joskus +35 viikolla ja sillon helpottu ja yöt oon saanu nukuttua. Mistä johtuu...sitä en kyllä tiedä.
Tsemppiä!
Tainu ja masuasukki nro 2 rv37+6