Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän äidin ensikohtaaminen pieleen

Vierailija
27.11.2018 |

Siis nyt meni kyllä ihan paskasti tää ensitapaaminen anopin kanssa..Oltiin syömässä naisystävän kanssa kunnes hänen äitinsä tuli yhtä äkkiä paikalle ja no kun näin hänet niin istuin vain ruokapöydässä ja sanoin morjesta enkä edes noussut pöydästä ja kätellyt D: Jotenki jääty ihan täysin..Tuntuu tosi paskalta kun en edes kätellyt häntä kun olen aina kätellyt kumppanini porukoita..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tässä näe ongelmaa

Vierailija
2/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano naisystävälle, että pahoittelee puolestasi äidille, että menit jotenkin hämillesi, etkä tajunnut kätellä. Ja pyydä, että näkisitte vaikka tällä viikolla uudelleen ja pahoittelet myös kasvotusten. Ensivaikutelmaa on vaikea yrittää muuttaa, mutta kannattaa edes yrittää ja pian, ennen kuin hän alkaa maalailemaan piruja seinille sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peli ole vielä menetetty. Ensi kerralla kun näet hänet niin toteat että "sanotaanpas oikeen käsipäivää, olen Mikko Mallikas, hauska tutustua!". Ihmisille sattuu virheitä, mutta ne on usein korjattavissa.

Vierailija
4/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus menetetty. Älä kitise.

Vierailija
5/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä anoppia!

Vierailija
6/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on riittänyt vastaavanlaisissa tilanteissa pelkkä morjestus, en ole pahastunut.

Jäätymisen olen kyllä noteerannut, ja yrittänyt saada toisen osapuolen rentoutumaan.

Jos anoppikokelas on kovin itsetietoinen jäykkis, mikään kättely ei muuta ensikohtaamista paskasta paremmaksi.

Vierailija
7/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.... 🙄 No ei omat poikaystävät käteleet, kumartaneet, niianeet tai kumartaneet mun vanhemmille.. ihan normaali "moi, mun nimi on..." Riitti

🙄🔫💨 Ihmiset...

Vierailija
8/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano naisystävälle, että pahoittelee puolestasi äidille, että menit jotenkin hämillesi, etkä tajunnut kätellä. Ja pyydä, että näkisitte vaikka tällä viikolla uudelleen ja pahoittelet myös kasvotusten. Ensivaikutelmaa on vaikea yrittää muuttaa, mutta kannattaa edes yrittää ja pian, ennen kuin hän alkaa maalailemaan piruja seinille sinusta.

Jäätyisin anoppikokelaana täysin, ja jättäisin heippalapun, jossa kertoisin, että olen kyllä tämän prinsessan äiti, mutta en Englannin kuningatar.

Vierailija
9/9 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt meni kyllä ihan paskasti tää ensitapaaminen anopin kanssa..Oltiin syömässä naisystävän kanssa kunnes hänen äitinsä tuli yhtä äkkiä paikalle ja no kun näin hänet niin istuin vain ruokapöydässä ja sanoin morjesta enkä edes noussut pöydästä ja kätellyt D: Jotenki jääty ihan täysin..Tuntuu tosi paskalta kun en edes kätellyt häntä kun olen aina kätellyt kumppanini porukoita..

Ensitapaaminen ja se on jo anoppi.