IL: Mies tuli treffeille Emilian, 30, luo ja alkoi etsiä piilopaikkaa kokaiinilleen
”Välillä tulee olo, että lopetan deittailun ja elän hulluna kissanaisena”
30-vuotias Emilia on ollut sinkku vajaat kolme vuotta. Yksi treffikumppani halusi piilottaa kokaiinia Emilian kotiin ja toinen pelkäsi mikrouunia. Emilia jaksaa silti uskoa, että löytää vielä rakkauden.
Kommentit (15)
Miksi kopiot iltapäivälehtien uutisia tänne, mutta et kommentoi niita mitenkään? Onko pääsi noin tyhjä?
Emilia selkeästi vetää puoleensa näitä tyyppejä ja hän selvästi etsii tuollaisia ihmisiä. Hyväksyis sen tavallisen ihmisen, niin loppuis ongelmat.
siis jos nuo olisi olleet naisia niin kaikki olisi kysynyt miksei kelpaa.
Aivan normaalia kysyä hyvä piilopaikka huumeksille. Mitä outoa siinä on?
En minäkään halua saada olueeni mitään mikroaaltosäteilyä.
Emilialla "rankka menneisyys" ja kummasti päihdeongelmaiset kiehtoo. Hmmmm.. Onnea vain.
Nämäkin saa treffikutsuja ja minä en edes joltain Emilialta :( pitää kai itsekin alkaa elvistelemään että on rahaa huumeisiin
Vierailija kirjoitti:
Nämäkin saa treffikutsuja ja minä en edes joltain Emilialta :( pitää kai itsekin alkaa elvistelemään että on rahaa huumeisiin
Ei taida ne Emilian heilatkaan olla niitä kokaiinin loppukäyttäjiä
Ihmettelen kun lopetti tapailun sen ravintola-tyypin kanssa. Kyllä on pienestä kiinni. Ja ihan oma valinta viedä mies ravintolaan missä ateria maksaa 30 euroa. Todella tahditonta sitten jälkikäteen kitsastella kun ei ”syönyt oikein” siellä. Mies oli kuitenkin tullut toisille treffeille vaikka tämä hyväkäs oli lentsussa ekoilla treffeillä.
Mulla se oliisi alkoholi. "Sä oleet taas täällä kalsarikännejä vetämässsä". "Niin eiku... kun kun kun kun....."
Olin ymmärtänyt, että hänellä on päihdemenneisyys, mutten ajatellut sen olevan este.
Emilia hyvä, sellaista miestä ei ainakaan kutsuta treffeille omaan kotiin. Ja kyllä, usein se on este ja helpommalla pääset, kun et edes ala tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se oliisi alkoholi. "Sä oleet taas täällä kalsarikännejä vetämässsä". "Niin eiku... kun kun kun kun....."
Kossska, kun, mutta, vaan.
Emilia on huomannut useamman treffikumppanin kohdalla, etteivät aikuiset miehet osaa välttämättä käyttää pyykinpesukonetta
Miten tällainen asia huomataan treffeillä?
Sitä saa mitä tilaa. Deittailu ja kotiin ensimmäisillä treffeillä kutsuminen erikseen.
Tällaiset mokat estettävissä sillä, että tapaa tuntemattoman tyypin yleisellä paikalla.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/8a828175-bc11-41c7-…
Juttu liian pitkä, en saa sitä tähän