Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ei ikinä kehu meitä lapsia

Vierailija
27.11.2018 |

Tämä on vähän typerä aloitus, mutta tuntuu välillä vähän pahalta. Äiti ei ikinä siis kehu minua tai siskoa mistään, vaikka syytä olisi. Työkavereiden lapset kehuu aina maasta taivaisiin ihan pienimmistäkin asioista. Esimerkki oikeasta elämästä: isosisko kirjoitti laudaturin ruotsista, äidin mielestä "Ihan hyvä". Kun äidin työkaverin tytär on hyvä tankotanssija tai sillä on kauniit silmät, on se upea. Äiti on matalasti koulutettu ja aika wt moukka, suoraan sanottuna ihan rupusakkia. Lienee sanomattakin selvää etten voi arvostaa tai kunnioittaa häntä tai hänen vääristyneitä arvojaan, kun ulkonäkö menee koulutuksen, älykkyyden ja menestymisen edelle. Miten kestän tuota luuseriasennetta vielä pari vuotta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Ehkä on kyllästynyt tuohon snobbailuusi.

Vierailija
2/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä mieluummin ottaisin vaikka snobbailevan ja älykkään lapsen, kuin tyhjäpäisen bimbon. Muuta pois heti kun voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitisi masentunut, katkera ja pettynyt elämään? Ehkä sen omat unelmat ovat rapisseet taivaa tuuliin, eikä se halua kasata paineita ja pettymyksiä teille lapsille?

Vierailija
4/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mieluiten älykkään ja luonnollisella tavalla kauniin lapsen. En mitään ultrablondattua, täytettyä, lävistettyä,  tatuoitua, polyesteriin ja akryyliin paljastellen pukeutuvaa, luontoa laaduttomalla shoppailullaan tuhoavaa yksilöä. Tahdon sanoa, että kyllä älykkäänkin on hyvä olla kaunis!

Vierailija
5/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta menee nopeasti, usko pois. Mun äitini piti kaikkia mun kavereitani aivan ihmeellisinä yksilöinä, vaikkeivat tehneet mitään mainittavaa. Mun saavutukseni olivat hänelle ilmaa.

Vierailija
6/6 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juuri tämä että saavutuksia vähätellään. Ihan sama vaikka olisi opiskelijakunnan ja nuorisovaltuuston puheenjohtaja, saisi pelkkiä kymppejä ja liikkuisi hyvässä seurassa, ei äiti arvosta. Äidin mielestä on hienompaa olla erityisamiksessa tai syrjäytyneenä juomassa viinaa keskellä päivää vanhojen juoppojen kanssa ja tulla raskaaksi mahdollisimman aikaisin. Seiskan tähtitytön titteli on valtava saavutus, toisin kuin laudaturin kirjoittaminen tai stipendin saaminen. Äiti on kyllä masentunut, mutta voisi silti olla kannustavampi, eikä tartuttaa asennettaan meihin lapsiin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän