Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmottelupaketti joululahjaksi, tykkäisitkö?

Vierailija
27.11.2018 |

Lahjakassissa on shampoota, suihkusaippuaa, kuorintavoidetta, naamioita, kynsilakanpoistoainetta, kynsilakkaa, ripsiväri, gillette gel ja vitamiineja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruslahja mun mielestä, tosin ei välttämättä ole mieleen sellaiselle, joka on tarkka käyttämiensä tuotteiden merkistä.

Vierailija
2/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. En ymmärrä miten ne liittyy hemmotteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin varmaankin, riippuu vähän tietenkin tuotteista. Mutta kuulostaa kyllä kivalta lahjalta :)

Vierailija
4/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan peruslahja mun mielestä, tosin ei välttämättä ole mieleen sellaiselle, joka on tarkka käyttämiensä tuotteiden merkistä.

Ai sun mielestä hemmottelu on merkistä kiinni? Mitä kalliimpi merkki, niin sitä paremmin hemmottelee :D:D

Vierailija
5/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisin!!!!! Oikein hieno lahja!

Olen ostanut äidilleni kokovartalohieronnan ja hemmottelukasvohoidon.

Lisäksi ostan kasvo-, käsi- ja jalkavoidetta, shampoon yms. katoavaa, josta hänelle on kuitenkin hyötyä ja iloa.

Hänellä on kaapit täynnä kaikkea, osittain tosin tyhjennettyjä, joten on turha täyttää niitä uudestaan.

Vierailija
6/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkäisin. Toki en ole mitenkään supertarkka käyttämistäni tuotteista, en ole allerginen eikä mulla ole herkkä iho. Plus ole köyhä opiskelija. 

Vierailija
7/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljää noista en käytä koskaan, joten vähän hukkaan menisi.

Vierailija
8/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää toisen maun noiden tuotteiden suhteen, niin oiva lahja. Esim. mikä ihotyyppi ja mistä väreistä tykkää kynsissään (jos edes käyttää mitään kynsilakkaa?).

Turvallisempi olisi lahjakortti hemmotteluun, esim. hierojalle tai jalka-/käsihoitoon. Sellaisesta ilahtuisin itse.

Toki näissä nyt tulee myös ikäkysymys eteen. Väittäisin, että teini/nuori nainen ilahtuisi ehkä enemmän ensimmäisestä ja vanhempi lady jälkimmäisestä.

Vierailija
9/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät, että lahjan saaja käyttää noita tuotteita ja tykkäisi niistä ja ovat hänen tyyliään, niin kyllä. Mutta noissa on riskinsä eli kaikki voiteet eivät sovi kaikkien iholle (kyse EI ole hinnasta, vaan ihotyypistä, yliherkkyyksistä jne.), samoin ripsiväreissä on eroa eli ei riitä, että väri on oikea, myös koostumuksen ja harjan pitää olla sellainen, että se sopii lahjan saajan ripsille (lyhyet vai pitkät, kaareutuvat vai suorat, ohuet vai paksut, harvat vai tiheät) ja levitystekniikalle. Eli hieno lahja, jos varmistat etukäteen jotain kautta, että merkki  on oikea tai ainakin laatu on oikea (tarkoitan siis sitä, että esim. voide on sekaiholle tai rasvaiselle iholle tai kuivalle iholle ja ripsiväri vedenkestävää tai ei veden kestävää ja oikean väristä/tyyppistä, kynsilakan väri mieluisa jne.). Kynsilakanpoistoaineen, gilelle geelin ja vitamiinit jättäisin ehkä pois - ne eivät jotenkin sovi tuohon muuhun pakettiin.

Vierailija
10/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sun mielestä hemmottelu on merkistä kiinni? Mitä kalliimpi merkki, niin sitä paremmin hemmottelee :D:D

Ei ole välttämättä hintakysymys, vaan riippuu siitä, mikä sopii omalle iholle tai esim. omille ripsille. Kallis ei ole sama kuin hyvä tai paras kosmetiikassa. Mutta aika monella on ne omat suosikkituotteensa ja -merkkinsä, jotka ovat valikoituneet sen mukaan, mikä on kokeilujen jälkeen on havaittu itselle hyväksi. Moni sellainen, mitä joku toinen suosittelee maailman parhaana, ei välttämättä sovi itselle yhtään. Tämä pätee niin voiteisiin, shampooseen, ripsiväriin kuin kynsilakkaankin. Siksi siis kannattaa varmistaa, että merkki on tuttu ja hyväksi havaittu - ei siis ostaa sitä kaikkein kalleinta ja kuvitella, että se on paras tai luottaa jonkun toisen suosituksiin (myyjä, äiti, tuttava).

Vierailija
11/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan siinä tapauksessa, että tuotteet soveltuvat omalle iholleni, huomioi allergiani ja ovat mielellään luonnonkosmetiikkaa.

Vierailija
12/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vain varmuudella eläinkokeilla testaamatonta kosmetiikkaa, joista löytyy leaping bunny -logo, kaikki muu olisi kyllä karvas pettymys, koska minun takiani on rahoitettu eläinkokeita. 

Vierailija
13/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kiva lahja jos tuotteet olisivat sellaisia, joita käytän muutenkin (tuoksu, iho- ja hiustyypille soveltuvuus, ei eläinkokeita).

Vierailija
14/14 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakassissa on shampoota, suihkusaippuaa, kuorintavoidetta, naamioita, kynsilakanpoistoainetta, kynsilakkaa, ripsiväri, gillette gel ja vitamiineja.

Shampoo - käytän vain kahta erilaista, muista saan hilsettä ja kutinaa. Eli jäisi käyttämättä.

Suihkusaippua - menisi käsisaippuaksi jos tuoksuu hyvälle, muuten jäisi käyttämättä.

Kuorintavoide, naamiot - en käytä, jäisi käyttämättä.

Kynsituotteet - mulla on jo vuosien varasto mieluisia, jäisi todennäköisesti käyttämättä.

Ripsiväri - olen käyttänyt vuosia yhtä merkkiä, muut jäisi käyttämättä.

Geeli - menisi miehelle, itse en käytä (mielestäni hoitoaine liukuu paremmin).

Vitamiinit - tuskin käyttäisin, en halua syödä turhaan maksaa rasittavia pillereitä.

Eli minulle olisi täysin turhake lahja. En ala pilaamaan ihoa ja hiuksia sopimattomilla tuotteilla, joten tosi tarkkaan pitäisi tietää mitä käytän jotta lahjasta olisi mitään hyötyä. En halua kaappeihin tavaraa joka jää käyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän