Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskokaa tai älkää mutta kukaan huomaa että poltan salaa tupakkaa

Vierailija
26.11.2018 |

Olen polttanut jo 30 vuotta salassa. Punasta malliua menee..
Aamulla poltan 4 putkeen takapihalla ja pari vielä autossa eikä kukaan huomaa mitään töissä..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan, juon punaviiniä joka ilta ja olen Rasmuksen aktiivijäsen.

Vierailija
22/24 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju tarttuu autoon ihan varmasti, jos siinä polttaa. Samoin sormiisi ja hiuksiisi. Hengityksestä sen saa pois (syöpää aiheuttavilla) suuvesillä ja pastilleilla, mutta haisee se silti.

Minäkin haistan aina kuin tupakalla käynyt työkaveri kävelee ohitse. Hän ei haise pistävästi muuten, mutta heti tupakoinnin jälkeen todella voimakkaasti. En tietenkään kommentoi hänelle "kylläpä sinä haiset", sehän olisi loukkaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen haistaa. Samoin kuin haistaa toisesta monta muutakin asiaa, eikä tarvi edes lähellä olla. Haistaa asuuko ihminen homekämpässä, onko juonut eilen/toissapäivänä viiniä, mitä maisteita käyttää ruuassa, onko menkat alkamassa, onko ne nyt, tai menossa pois, onko harrastanut seksiä, onko ihminen sairas fyysisesti, onko sama paita päällä kuin eilen. Ketoosin haju on aivan kuolema, kuten muutkin ruokavaliot. Ja hajuvedet... Voi pyhä v....u.

Mut en minä tietenkään mitään ikinä sano, olen vain kuin en huomaisikaan mitään. Se on ihmisen elämää ja kukin elää miten itselle sopii.

Vierailija
24/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä