Uskokaa tai älkää mutta kukaan huomaa että poltan salaa tupakkaa
Olen polttanut jo 30 vuotta salassa. Punasta malliua menee..
Aamulla poltan 4 putkeen takapihalla ja pari vielä autossa eikä kukaan huomaa mitään töissä..
Kommentit (24)
Haju tarttuu autoon ihan varmasti, jos siinä polttaa. Samoin sormiisi ja hiuksiisi. Hengityksestä sen saa pois (syöpää aiheuttavilla) suuvesillä ja pastilleilla, mutta haisee se silti.
Minäkin haistan aina kuin tupakalla käynyt työkaveri kävelee ohitse. Hän ei haise pistävästi muuten, mutta heti tupakoinnin jälkeen todella voimakkaasti. En tietenkään kommentoi hänelle "kylläpä sinä haiset", sehän olisi loukkaavaa.
Kyllähän sen haistaa. Samoin kuin haistaa toisesta monta muutakin asiaa, eikä tarvi edes lähellä olla. Haistaa asuuko ihminen homekämpässä, onko juonut eilen/toissapäivänä viiniä, mitä maisteita käyttää ruuassa, onko menkat alkamassa, onko ne nyt, tai menossa pois, onko harrastanut seksiä, onko ihminen sairas fyysisesti, onko sama paita päällä kuin eilen. Ketoosin haju on aivan kuolema, kuten muutkin ruokavaliot. Ja hajuvedet... Voi pyhä v....u.
Mut en minä tietenkään mitään ikinä sano, olen vain kuin en huomaisikaan mitään. Se on ihmisen elämää ja kukin elää miten itselle sopii.
Minä poltan, juon punaviiniä joka ilta ja olen Rasmuksen aktiivijäsen.