Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pärjääkö mies yli viikon ilman seksiä?

Vierailija
26.11.2018 |

Olen epämääräisessä suhteessa mieheen, jonka kanssa nähdään tavallisesti 1-2krt viikossa. Mies ei halua seurustella mutta on vakuutellut, että tällä hetkellä ei ole muita eikä etsi seuraa. Viime aikoina on alkanut tuntumaan siltä että mies on etäisempi ja kiireinen, ei usein ehdi nähdä. Minä teen ains aloitteen. Nyt totesin että testaan kuinka kauan kestää, että on yhteydessä. Nyt on mennyt jo yli viikko...seksi on ollut aiemmin tärkeää ja hän on ollut hyvin viriili. Nyt on ollut vähän jotain haluttomuutta, seksiä on mutta intohimo puuttuu.

Pakko olla joku toinen, keneltä seksiä saa? Viikon luulisi olevan pitkä aika ilman.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. On pitänyt kiltti . miehenä pärjätä jo n. 30 vuotta ilman seksiä tai mitään romanttisia naiskontakteja. Eikä näytä ollenkaan siltä, että niitä olisi tulossa jatkossakaan.

Vierailija
2/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies on siis sellainen joka seksiä tuntuu kyllä saavan aina kun haluaa. Siksi on vaikea luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää vaikka kymmeniä vuosia. Mutta ap:n tapauksessa ymmärrän, että jos miehen halut katoaa äkkiä, kuulostaa tuo huolestuttavalta. Ehkä tapailee muitakin.

Vierailija
4/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani mies on siis sellainen joka seksiä tuntuu kyllä saavan aina kun haluaa. Siksi on vaikea luottaa.

Ja mistäs tämmöinen tunne tulee?

Vierailija
5/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut jo ilman vuosia kun en ole löytänyt sopivaa naista.

M47

Vierailija
6/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun työskentelin seksipuhelimessa, ja joku kirosi että akka on etelänmatkalla, että eihän tätä kestä. Että joo, kaikki eivät kai kestä eivätkä osaa karsia itse oksaa omin käsin ilman apua.

Vierailija
7/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epämääräisessä suhteessa mieheen, jonka kanssa nähdään tavallisesti 1-2krt viikossa. Mies ei halua seurustella mutta on vakuutellut, että tällä hetkellä ei ole muita eikä etsi seuraa. Viime aikoina on alkanut tuntumaan siltä että mies on etäisempi ja kiireinen, ei usein ehdi nähdä. Minä teen ains aloitteen. Nyt totesin että testaan kuinka kauan kestää, että on yhteydessä. Nyt on mennyt jo yli viikko...seksi on ollut aiemmin tärkeää ja hän on ollut hyvin viriili. Nyt on ollut vähän jotain haluttomuutta, seksiä on mutta intohimo puuttuu.

Pakko olla joku toinen, keneltä seksiä saa? Viikon luulisi olevan pitkä aika ilman.

Tyhmä kysymys!! Onhan sillä miehellä kaks tervettä kättä.

Itse en suostuis seksiin jos mies ei halua  suhdetta. Sais mennä hakemaan joltain helpommalta tyypiltä.Älä halvenna itseäsi.

Vierailija
8/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi saalis kiikarissa hänellä? Onko nuorempi kaveri?

Vierailija
9/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies ilman seksiä pärjää, itsekin saan harvemmin mitä haluaisin kun ei vaimolla ole yhtä isot halut. Mutta jos mieheltä katoaa halut on se kyllä epäilyttävää.

Vierailija
10/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies runkkaa.

Vierailija
11/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten miten ne intistä hengissä selviää....

Vierailija
12/32 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä sitten miten ne intistä hengissä selviää....

Niillä on jonopanot siellä, oon kuullut luotettavasta lähteestä.

Vierailija
13/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään pärjää, ainakin meillä. Seksi kun ei miestä kiinnosta kuin kerran kuukaudessa, jos sitäkään.

Vierailija
14/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette seurustele niin ei pitäisi olla mitään velvollisuuksia ottaa yhteyttä tai alkaa merkkailemaan milloin on viimeksi harrastettu seksiä ja kenenkä kanssa.

-

Miehenä voin sanoa että me ollaan suurin osa kovia runkkaamaan vaikka suurinosa ei sitä myönnä. Nopea runkku saattaa olla tietyissä tilanteissa parempi ja miellyttävämpi vaihtoehto kuin aito seksi ja kaikki siihen liittyvät oheisjutut. Se on myytti että miehet jaksaisi aina pillun perässä juosta. Todellisuudessa näin ei ole.

-

Mies pärjää kyllä ilman seksiä, vaikka kymmeniä vuosia.

Vierailija
15/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan pystyy olemaan ilman seksiä (kumppanin kanssa) on täysin riippuvainen siitä, onko svakituisessa uhteesssa vai ei.

1. Mikäli on vakituisessa suhteessa johon kuuluu säännöllinen seksi, niin pari seksitöntä päivää menee asiaa edes miettimättä, kolmannen päivän jälkeen seksittömyys alkaa vaivata, ja viikon jälkeen tulee jo fyysisesti paha olo joka näkyy ja tuntuu.

2. Mikäli ei ole vakituisessa suhteessa, niin pärjää ilman seksiä naisen kanssa vaikka puoli vuotta. Vuoden jälkeen varmaan jo unohtaisi koko seksin, ja voisi ryhtyä munkiksi.

Vierailija
16/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko, niin pärjää viikon. Viikon jälkeen alkaa **tuttamaan.

Vierailija
17/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh.  Huonosti pärjää yli viikon viriili mies. Voi toki olla, että olen tottunut liian hyvään, kun en 19v  lähtien ole joutunut olemaan ilman seksiä viikkoa kauenpaa.  Joku harva pakollinen kerta synnytysten jälkeen viimeisen reilun 40v aikana. Puutteessa ollu viimeksi teininä.  Hämärästi muistelen että oli aivan kaameaa.  Käteenveto ei ole koskaan paineita poistanut päivää pidemmäksi aikaa jos ollenkaan. Vaatii naisen jos haluaa paineistaan päästä irti. Suikkari auttaa pari päivää nainti viikon.

Vierailija
18/32 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v miehenä pari viikkoo ilman pilluseksii joutunut oleen.muuten 10pv ilman mitään.kyllä5...7pv alkaa oleen tuskaa.kuukauteen niin vois mennä terveys.

Vierailija
19/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää helposti, 8kk selibaattia takana jo. Emäntä panee naapuria eikä tiedä että tiedän. Kotiin tullessaan vaan ihmettelee kun minua ei haluta, ja toki sitten lähtee taas naapuriin kun kotona on niin säälittävä minimuna kaappihomo, tämä on loputon kierre.

Vierailija
20/32 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjää helposti, 8kk selibaattia takana jo. Emäntä panee naapuria eikä tiedä että tiedän. Kotiin tullessaan vaan ihmettelee kun minua ei haluta, ja toki sitten lähtee taas naapuriin kun kotona on niin säälittävä minimuna kaappihomo, tämä on loputon kierre.

Jätä se emakko