Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei kehu kauniiksi

Vierailija
26.11.2018 |

Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.
Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?
Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.
Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.
Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?
Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.

Kommentit (275)

Vierailija
241/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaan nyt naiset. Aniharva mies on sellaisen naisen kanssa joka täysin miellyttää ulkonäöllisesti. Parempi tyytyä vaan siihen vähemmän pinnalliseen miehen joka on kanssasi siitäkin huolimatta että olet tavallinen harmaavarpunen tai jopa ruma.

Älä kuseta itseäsi. Jos et saa korkean statuksen varakkaita kantasuomalaisia komistuksia jatkuvasti, et ole kaunis. Jos saat mutta ne jää aina muutamaan panokertaan, tervetuloa karuselliin mutta et ole kaunis. Jos et ole saman näköinen kuin naiset lehtien kansikuvissa, et ole kaunis. Jos sinulla bmi on yli 24 tai sinulla on lyhyt tukka, et ole kaunis. Vaikka saat jatkuvasti kuulla olevasi kaunis, se ei tarkoita että oikeasti olisit kaunis. Useimmat miehet sanovat sen pelkkää kohteliasuuttaan tai siksi koska luulevat naisten haluavan kuulla sitä. Se että saat tuhansia mätchejä tinderissä ei merkkaa mitään. Kuka tahansa saa. Sen pitäisi olla sanomattakin selvää mutta ei

Mieti nyt oletko todellakin kaunis vai onko kyseessä itsepetos.

Silmään pistää kirjoituksessasi: kantasuomalainen. Tuo riittää järkinaiselle, ettei ainakaan kaltaistasi valitse.

Keski ikäinen nainen joka luule olevansa kaunis koska Ali 24v ira kista tarvitsee oles keluluvan.

Tämä ei tarkoittanut sitä, eikä ulkomaalaisia ylipäätään. Äärioikeistolle on tärkeää se, että lähimmäiset ovat kantasuomalaisia. Sitä se tarkoitti. Henkilöä voi kiinnostaa rotuteoriat.

Kunhan laitoin tuon kantasuomalaisen sinne ettei kukaan nainen luulisi olevansa kaunis sen perusteella että löytyy vientiä ulkkareiden keskuudessa.

Suomalaisen miehen esteettisessä tajussa ei kyllä olekaan kehumista. Puuttuu hienojen vivahteiden taju. Puuttuu niin paljon.

Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Et vaan ole kaunis. Hyväksy se äläkä rupea mitään paskaa jauhamaan suomalaisten miesten esteettisestä tajusta.

Taisit käsittää nyt väärin. Voin kertoa omasta puolestani sen, että kukaan mies ei ollut ikinä kiinnostunut minusta ihmisenä. Pelkkä ulkonäkö kiinnosti. Olen vihainen.

Jos kyse on pelkästä seksistä, niin ulkonäkö on tärkeämpää. Parisuhteessa se hyväkin ulkonäkö on samantekevää, jos aivojen kohdalla on hukassa olevat tekoripset.

Aha, minä olen kokenut tämän toisinpäin. Rumemmankin kanssa harrastaa paremman puutteessa seksiä, mutta kumppanin on oltava sellainen, että häntä voi ylpeänä esitellä.

Niinpäin se nimenomaan onkin. Seksiin kelpaa myös vaatimattomamman näköinen nainen.

Tai mies!

terveisin Nainen, jonka sänkyyn voi päästä olemalla hauska ja mukava, mutta mieheksi olemalla sen lisäksi myös komea

Vierailija
242/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies lämpenee hitaasti? Olen itse nyt puolisen vuotta tapaillut miestä joka ei myöskään sanoilla ns kehu. Joskus hänelle tästä mainitsinkin ja paljon enemmän itsekseni mietin et eikö se pidä mua viehättävänä. Sanoi ettei oikein osaa kehua... Olen aina ennen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni. No, päätin jatkaa tapailua ainakin toistaiseksi kun muuten kaikki synkkaa miehen kanssa ja ennen kaikkea on todella luotettava ja rehellinen verrattuna moniin aiempiin kokemuksiini. Ja teot kyllä puhuu sen puolesta että tykkää minusta.

No, viimeksi sitten kun tavattiin niin hän ihan yllättäen kehui ulkonäköäni, ja olen varma että tarkoitti sitä myös :)

Tuskin mies muuttuu kehuja latelevaksi vieläkään mutta ei ole tarviskaan. Mut ehkä aloittajankin mies tarvii aikaa? Tosin tuo hiusten kommentointi kyllä vähän kuulostaa tökeröitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset vain ovat ärsyttävän rehellisiä...

No eikö se ole parempi olla rehellinen, kuin jokin epärealistinen nuoleskelija? About 2% teistä on niin sanotusti "kauniita". Koittakaa KESTÄÄ se.

Oletko mies? Eli 98 prossaa naisista on mielestäsi rumia?

Eipä siinä sitten mitään estetiikan tajua ole.

Millä perusteella 98% naisista on sitten rumia? Todennäköisesti 96% ihan tavallisen näköisiä ja loput 2% voi olla rumia. Nyt ymmärrän miksi niitiä kehuja niitä halutaan, jos kerta ei kauniit ova rumia. 

Vierailija
244/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan miesten sosiaalisissa taidoissa on huikeasti parantamisen varaa. Pienet kohteliaisuudet eivät ole keneltäkään tai mistään pois, ne eivät kutista pankkitiliä, egoa eikä penistä. Ne ovat sijoituksia, jotka kasvavat naisen mielessä ja saavat hänet suopeaksi, ilahduttavat ja parantavat itsetuntoa. Ja iloinen, myönteinen nainen suhtautuu aina hyvin mieheen, joka on hänet iloiseksi tehnyt. Se on hyvä kehä.

Nainen on parisuhteen ja perheen tunnemoottori. Kun  nainen voi hyvin, hän saa kaikki lähellään voimaan hyvin.

Summa summarum, kilttimiesten vika on se, että

a) he ovat kilttejä vain omasta mielestään ja

b) he ovat nuukia kohtelaisuuden ja kauniiden eleiden suhteen, vaikka niiden varasto ei ikinä tyhjene eikä maksa mitään.

Jos nainen on tunnemoottori, niin mies taitaa sitten olla järkimoottoori. Sinä etsit vikoja muista ihmisistä ja oikeutat tunteilla käytöksesi. Tyhjeneekö sinun hyväntuulenvarasto jos sitä ei joku muu kehuillaan täytä?

Vierailija
245/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies lämpenee hitaasti? Olen itse nyt puolisen vuotta tapaillut miestä joka ei myöskään sanoilla ns kehu. Joskus hänelle tästä mainitsinkin ja paljon enemmän itsekseni mietin et eikö se pidä mua viehättävänä. Sanoi ettei oikein osaa kehua... Olen aina ennen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni. No, päätin jatkaa tapailua ainakin toistaiseksi kun muuten kaikki synkkaa miehen kanssa ja ennen kaikkea on todella luotettava ja rehellinen verrattuna moniin aiempiin kokemuksiini. Ja teot kyllä puhuu sen puolesta että tykkää minusta.

No, viimeksi sitten kun tavattiin niin hän ihan yllättäen kehui ulkonäköäni, ja olen varma että tarkoitti sitä myös :)

Tuskin mies muuttuu kehuja latelevaksi vieläkään mutta ei ole tarviskaan. Mut ehkä aloittajankin mies tarvii aikaa? Tosin tuo hiusten kommentointi kyllä vähän kuulostaa tökeröitä.

Aina ajoittain on netissä keskustelunaloituksia, että "auttakaa, miten voisin kehua tyttöystävää" tai "antakaa esimerkkejä, mitä voisin tyttöystävässä kehua". Tuntuu epämiellyttävältä ajatella, että toinen kehuisi nettipalstalta saamiensa ohjeen mukaisesti vaikka kauniita silmiä tai pehmeää ihoa, vaikka tämä kehu ei olisi lainkaan ihmisen omaan mielipiteeseen ja aistimuksiin perustuva huomio.

Jos ne kehut eivät tule luonnostaan ja pähkäilemättä, niin silloin ei tarvitse kehua. Minusta kuitenkin ihastuminen sisältää automaattisesti sen, että toisessa ihmisessä näkee ihania, kehuttavia asioita. Jos ei, niin "ihastuminen" kuulostaa olevan sitä, että joku ihminen nyt näyttää kerrankin vihreää valoa ja parempi ottaa edes tuo, kun ei oikeasti kiinnostavaa saa.

Vierailija
246/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ajoittain on netissä keskustelunaloituksia, että "auttakaa, miten voisin kehua tyttöystävää" tai "antakaa esimerkkejä, mitä voisin tyttöystävässä kehua". Tuntuu epämiellyttävältä ajatella, että toinen kehuisi nettipalstalta saamiensa ohjeen mukaisesti vaikka kauniita silmiä tai pehmeää ihoa, vaikka tämä kehu ei olisi lainkaan ihmisen omaan mielipiteeseen ja aistimuksiin perustuva huomio.

Jos ne kehut eivät tule luonnostaan ja pähkäilemättä, niin silloin ei tarvitse kehua. Minusta kuitenkin ihastuminen sisältää automaattisesti sen, että toisessa ihmisessä näkee ihania, kehuttavia asioita. Jos ei, niin "ihastuminen" kuulostaa olevan sitä, että joku ihminen nyt näyttää kerrankin vihreää valoa ja parempi ottaa edes tuo, kun ei oikeasti kiinnostavaa saa.

Ne kehuttavat asiat ei tarvitse olla ulkoisia. Kaikki eivät näistä edes pidä, kuten en minäkään.

Vierailija
247/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpahan naiset sairaita jos luulevat että kehujen pois jättäminen on manipulointia. Eiköhän se ole päinvastoin. Yleensähän miehet kehuvat kauniiksi ym vaan saadakseen pildee.

Vierailija
248/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin on häirinnyt se ettei mies kehu mun ulkonäköä juurikaan koskaan mitenkään. joitain luonteenpiirteitä on kehunut mutta ei usein. sitten kerran kilahdin kun hän kehui kaveriani että "se xxxx näytti tosi hyvältä" >: O ! suutuin ihan älyttömästi ja sanoin suoraan että miksi ei koskaan kehu minua noin, et tajuuko miltä tuntuu, että kehuu mun kaverin ulkonäköä MULLE noin? no ei ollu mitään vaikutusta... sanoi vaan ettei yleensä kehu ketään. No jaa, mutta tota toista sitte piti kehua? ja on jotain julkkisnaisiakin sanonu että ne on ihan sairaan hyvän näkösiä tms. mutta mulle ei koskaan sano mitään sellasta. Tiedän etten ole mikään huippumalli tms. mutta kylläkai se silti olis kiva kuulla oman miehen suusta olevansa kaunis, vaikka se olis sitten edes pieni valkoinen valhe tai jotain :( tai sitten jättäis edes kehumatta muita mun kuullen.

En kuitenkaan tuon takia mistä jätä, kun kaikki muu toimii hyvin. silti tuo välillä tottakai nousee pintaan...

Vierailija
249/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt henkilöt eivät tässä elämässä voi hyvin jos heitä ei jatkuvasti ylistetä. 

Vierailija
250/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kehua ulkonäköä, mutta ei saa esineellistää. Miehet ei saa valehdella ja kumppani pitäisi valita luonteen perusteella, mutta silti kehua ulkonäköä. Tämä palauttaa mieleeni miksi olen valinnut olla sinkku.

Vierailija
251/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on terveellä itsetunnolla varustettu kumppani. Kehutaan toisiamme joskus, usemmiten ei. Ne pienet teot kertovat että toinen on tärkeä. Enemmän tekoja vähemmän puhetta. Nykypäivä on täynnä tyhjiä lupauksia, että vain teoilla on minulle merkitystä. Monet ihmiset luettelee potkän litanian asioita mitä pitäisi tehdä eivätkä sitten tee mitään, ikäänkuin tämän listan luettelu on se päätyö.

Vierailija
252/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen sanonut naistani kauniiksi jo heti alusta lähtien. Hän nimittäin *on* kaunis ja olen ajatellut, että hän ilahtuu sen kuulemisesta, etenkin kun oli edellisessä suhteessa aika paskamaisen ja alistavan miehen kanssa ja sen takia itsetunto vieläkin rakennusvaiheessa. Jotkut naiset kyllä eivät halua sitä kuulla, eivät joko osaa ottaa ollenkaan vastaan kehuja tai sitten ajattelevat että mies on pinnallinen jos sanoo tuollaista ääneen. Ehkä miehesi pelkää tätä, tai on niin harvinaisen hengellinen tyyppi ettei oikeasti välitä yhtään ulkonäöstä (äärimmäisen harvinaista ja miehellä oli mielipide hiuksistasi joten tuskin on tätä tyyppiä) tai sitten hän ei pidä sinua kauniina. Vaikea sanoa.

Vierailija
253/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas tätä samaa kuin "miksi mies ei kosi" tai "mies ei halua lapsia" -ketjuissa. Että mies ei vain ole naimisiin menevää tai lapsia haluavaa sorttia, mutta mystisesti on seuraavan naisen kanssa ollaankin puolen vuoden päästä naimisissa ja pulla uunissa. Ehkä hän jotakuta muuta kehuisikin, muttei vain näe sinussa kehuttavaa.

Vierailija
254/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas tätä samaa kuin "miksi mies ei kosi" tai "mies ei halua lapsia" -ketjuissa. Että mies ei vain ole naimisiin menevää tai lapsia haluavaa sorttia, mutta mystisesti on seuraavan naisen kanssa ollaankin puolen vuoden päästä naimisissa ja pulla uunissa. Ehkä hän jotakuta muuta kehuisikin, muttei vain näe sinussa kehuttavaa.

Miksi ihmeessä tuhlata elämäänsä ihmiseen, jossa ei näe mitään kehuttavaa? En ymmärrä.

Vierailija
255/275 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tuhlata elämäänsä ihmiseen, jossa ei näe mitään kehuttavaa? En ymmärrä.

Hyvin monien täällä kirjoittaneiden mielestä ulkonäössä ei tarvitse olla kehumista.

Vierailija
256/275 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ei mulla ole omissa tapailuissani oikeastaan kukaan ulkonäköä kehunut. Lukuun ottamatta yhtä pisintä suhdetta.

Tietty olen mies, eli se taitaa olla normaalia näin päin :P

Vierailija
257/275 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian juuri näin!

Aina löytyy selitykset, joilla naiset yrittävät suojella omaa itsetuntoaan tai olla kohtaamatta todellisuutta.

Vierailija
258/275 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monien täällä kirjoittaneiden mielestä ulkonäössä ei tarvitse olla kehumista.

Tarvitsee, mutta ”tyydytään” sadistiin joka ei kehu. Ja vuosikymmenien saatossa katkeruus.

Vierailija
259/275 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki älyä kehua. Suomalaiset ei ole kuin gigolot jotka koko ajan kehuu nolouteen asti. Tiedä sitten kuinka paljon he valehtelevat ;)

Joka tapauksessa ainakaan minulle ei ole miehessä tärkeintä se, että kehuu minua kauniiksi, tai että edes olisin erityisen kaunis, koska fakta on, etten ole. Riittää että olen miehelleni riittävän kaunis, ja sen hän on sanonutkin. Fair enough.

Avioliittoa takana 24v

Vierailija
260/275 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on parisuhteen ja perheen tunnemoottori. Kun  nainen voi hyvin, hän saa kaikki lähellään voimaan hyvin.

Summa summarum, kilttimiesten vika on se, että

a) he ovat kilttejä vain omasta mielestään ja

b) he ovat nuukia kohtelaisuuden ja kauniiden eleiden suhteen, vaikka niiden varasto ei ikinä tyhjene eikä maksa mitään.

Hienosti taas verhottu miesviha ja Pyhän Vulvan erityisasema kauniiksi sanoiksi.

Jos nainen ja perhe ei voi hyvin, on vika tietysti miehen! Edes sen harkinta, että naisessa voisi ola jotain vikaa ja syytä, ei tule kysymykseen! Ainakaan niin kauan kun miestä ei olla tutkittu läpikotaisin, on ihan turha naista syyttää!!1

Aamen. Tässä kiteytyy miesvihapalstan ydin. ei edes tajuta, että perheen ongelmat voisivat johtua naisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme