Kuinka pitkään haluttomuus ok ennen kuin oikeus erota tai pettää sen takia?
Heippa, mitäs ajattelette?
Miten kauan voi kestää puolison haluttomuus tai innottomuus seksiin ilman että näyttää hakevan siihen apua terapiasta tms. ja että puolison pitäisi vain jaksaa liitossa ilman seksiä tai toisen halua?
Pettäminen ei tietty koskaan oikein, mutta miten pitkään luulette itse jaksavanne ilman, että eroisitte, jos puolisolle ei seksi maistu?
Kommentit (4)
Kyllähän sulla on oikeus erota ihan millon vaan jos susta tuntuu siltä. Mutta kai ne asiat kannattaa puhua ja jos toisella ei ole mitään mielenkiintoa muuttaa tilannetta, niin ei kai siinä ole muita vaihtoehtoja kuin tyytyä tilanteeseen tai erota. Ei mikään kyllä oikeuta pettämiseen.
Hmmm, tähän tietysti vastaa erilailla riippuen, miten tärkeää erotiikka ja seksi itselle on.
Itselle se on tosi tärkeää, joten sanoisin, että jos mies ilman sitä, että aktiivisesti koittaisi työstää asiaa kanssani hakeutumalla terapiaan tai kertomatta miksi ei kiinnosta tai hakeutumatta johonkin hormonitesteihin tms. jatkuvasti sanoisi ettei huvita tai ei tekisi koskaan aloitteita tms. niin kyllä se varmaan viimeistään puolen vuoden päästä alkaisi nyppiä niin paljon, että jos ei muuttuisi, olisi pakko erota. Eri asia, jos joku sairaus tms.
Mulle kerta viikko taitaa olla sellainen raja, että jos jää alle sen, mua alkaa harmittaan, että miks se ei tee alotetta tms. Enkö ole enää viehättävä tms... Jos olisi yli 2-3 viikon tauko, olisin jo masentunut.
Ei ole mitään aikarajaa. Seksiin ei voi pakottaa, mutta ei myöskään päättää seksin loppumisesta toisen puolesta. Saa erota tai pettää, kuka sua estää, jos niin päätät? Suosittelen kuitenkin nostamaan kissan pöydälle ja kertomaan, että tällaisia mietit. Kysyt, että mitä haluaa tehdä?
oikeus on erota koska vaan, pettää ei koskaan.