Sain keskenmenon- Mies eli toisen naisen kanssa. Matto vedettiin jalkojen alta ja elämäni on riekaleina..
Olen 38 ja mieheni 35. Meillä meni hyvin. Elimme onnellista elämää.. lapsi tulossa, työ, asunto.. kaikki .. naimisissa ollaan oltu neljä vuotta.
Kaikki kuitenkin kääntyi.. mies paljasti viikonloppuna, että hänellä on toinen nainen. Olin shokissa tietenkin ja elämä meni uusiksi. Tänään sain sitten keskenmenon ( uskon, että uutinen vaikutti ) elämä on kuin painajaista. 😢 mies vielä ilmoitti, että ” ihan hyvä näin, koska emme sovi yhteen”. Olen katkera ja vihainen. Minua petetään ja vielä lisäksi Mies on onnellinen, ettei saanut lasta kanssani. Millainen ihminen hän on? Aikoo kuulema jatkaa tuota suhdetta toisen naisen kanssa. Mitä teen?
Kommentit (11)
Eroat tietysti. Olihan se hyvä ettet tuollaisen petturin kanssa lasta saanut.
Kohtuuttoman paljon tulee yhdellä kertaa. Tsemppiä.
Harmittaa, että mies ottaa toisen naisen ja tekevät lapsia. Minulla ei ole mitään 😭 tuo nainen oli kirjoittanut vielä viestin, että ” älä tuollaista vanhaa akkaa kattele ”
Jaxuhali, ei tässä sen kummempia kykene.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että mies ottaa toisen naisen ja tekevät lapsia. Minulla ei ole mitään 😭 tuo nainen oli kirjoittanut vielä viestin, että ” älä tuollaista vanhaa akkaa kattele ”
Kerkiäthän sinä vielä jonkun muun kanssa lapsia tekemään.
Voimia kovasti sinulle ap. En osaa muuta nyt sanoa. Toki hyvä että selvisi ajoissa millainen mulqvist mies on, mutta ei se nyt tunnu hyvältä ja aika kohtuuton tilanne sinulla.
No, homma saattaa toista naista aikanaan purra omaan nilkkaan kun ukko taas kyllästyy.
Raskauden keskeytyminen on surullista, lapsi kuitenkin olisi voinut olla hyvä ihminen vaikka isänsä ei olekaan. Mutta tuollainen mies ei ole mikään menetys.
Tsemppiä! Hommaat sen lapsen vaikka keinohedelmöityksellä jos ei muuten onnistu. 🙂 Kyllä kaikki järjestyy ajan kanssa, vaikka nyt ei siltä tunnu.
Ikävä juttu, mutta parempi, ettet saa lasta jos ero tuli.