Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tilaa pizzan ilman majoneesia?

Vierailija
26.11.2018 |

Sama kuin söisi hampurilaisen ilman pihviä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole Oulusta, niin ei välttämättä ole oppinut siihen majoneesiin.

Vierailija
22/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aikoinaan asiakas, joka tilasi aina saman : pelkkä pizzapohja ja päällä tosi vähän tomaattikastiketta, ei juustoa ei mitään täytteitä. Uunissa sitä sai käyttää vain vähän aikaa, muuten siitä tuli aika hurjan näkönen. En tiedä mikä pointti hänellä oli, mutta oli ihan vakkariasiakas ja muuten asiallinen....

Sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi on pizza ilman ananasta.

Makunsa kullakin. 

Mielestäni hedelmät ja kasvikset ei kuulu pizzaan.

ap

Sinäpä sen sanoit ap. Makunsa kullakin. Miksi siis kyselet täällä tyhmiä?

Vierailija
24/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi englantilainen (Suomessa asuva) kaverini taas on sitä mieltä, että pitsan kanssa tilataan ja syödään aina ranskalaisia, kuten kotopuolessa.

Vierailija
25/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi englantilainen (Suomessa asuva) kaverini taas on sitä mieltä, että pitsan kanssa tilataan ja syödään aina ranskalaisia, kuten kotopuolessa.

Oi pitääpä kokeilla.

Vierailija
26/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut avaavat vauvapalstalle ketjuja missä ihmetellään toisten pizzansyöntitottumuksia?

Miksi vauvapalstalla jotkut vastailevat ketjuihin asian ohi?

Miksi jotkut vastaavat kysymykseen kysymyksellä?

En tiedä?

Etkö? Tiesitkö, että "en tiedä" ei ole kysymys, eikä sen perään kuulu laittaa kysymysmerkkiä?

Tiesin?

Vierailija
27/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina laittanu perunoita kuorineen pizzaan. Ihmetyttää ,ettei saa sellaista oikeaa pizzaa mistään pizzeriasta.

Mummo teki joskus 80-luvulla meille lapsenlapsille pitsaa. Ukki ei suostunut syömään sitä ilman keitettyjä perunoita. 😂

Vierailija
28/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englantilaiset onkin outoja. Oliko ranskikset siellä nyt "chips"?

Vierailija
29/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina laittanu perunoita kuorineen pizzaan. Ihmetyttää ,ettei saa sellaista oikeaa pizzaa mistään pizzeriasta.

Mummo teki joskus 80-luvulla meille lapsenlapsille pitsaa. Ukki ei suostunut syömään sitä ilman keitettyjä perunoita. 😂

Olin Italiassa mäkkärissä. Viereisessä pöydässä mummeli kaivoi kassistaan dogbagin pastaa ja veteli sen siinä hampparin ohella naamariin

Vierailija
30/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englantilaiset onkin outoja. Oliko ranskikset siellä nyt "chips"?

On. Etelä-Afrikassa muuten sekä ranskalaiset että sipsit on chips.

Vierailija
31/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu Englannissa tilasin aina pizzan lohkoperunoiden kanssa. Uudessa-Seelannissa taas pizzan keskiosaan tulee reilu nokare hapankermaa. 

Mutta mitä sillä majoneesilla tehdään? Dipataan reunoja vai levitetään pizzan päälle?

Vierailija
32/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu Englannissa tilasin aina pizzan lohkoperunoiden kanssa. Uudessa-Seelannissa taas pizzan keskiosaan tulee reilu nokare hapankermaa. 

Mutta mitä sillä majoneesilla tehdään? Dipataan reunoja vai levitetään pizzan päälle?

Levitetään päälle. Kannattaa vähän matkustella niin oppii että miltä se alkuperäinen ruoka maistuu paikan päällä. Kaupan pakastepitsat ja kotipizzan ohuet lättyset ovat varsin kaukana oikeasta pizzasta.

Vierailija
33/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
34/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levitetään päälle. Kannattaa vähän matkustella niin oppii että miltä se alkuperäinen ruoka maistuu paikan päällä. Kaupan pakastepitsat ja kotipizzan ohuet lättyset ovat varsin kaukana oikeasta pizzasta.

"Kannattaa matkustella"? Juurihan kerroin eri puolilla maailmaa syödyistä pizzoista :).

Vai tarkoitatko Italiaa? Siellä olen käynyt 7 kertaa enkä ole koskaan nähnyt majoneesia pizzan päällä.

Vierailija
35/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aikoinaan asiakas, joka tilasi aina saman : pelkkä pizzapohja ja päällä tosi vähän tomaattikastiketta, ei juustoa ei mitään täytteitä. Uunissa sitä sai käyttää vain vähän aikaa, muuten siitä tuli aika hurjan näkönen. En tiedä mikä pointti hänellä oli, mutta oli ihan vakkariasiakas ja muuten asiallinen....

Ehkä halusi täyttää kotona pohjan omilla raaka-aineilla. Pitsapaikan uunista tulee herkullinen pohja ja ilman pitsakiveä ei sellainen kotona tule.

Vierailija
36/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi on pizza ilman ananasta.

Makunsa kullakin. 

Mielestäni hedelmät ja kasvikset ei kuulu pizzaan.

ap

Ei edes tomaatti?

Vierailija
37/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman majoneesia?

Siksi ettei halua siihen majoneesia? Tadaa siinä vastaus.

Sä, ap, oot typerin provo mitä täällä oon nähnyt. Idioottikin vielä. Ja ilkee.

Tee palvelus ja häivy.

Vierailija
38/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman majoneesia?

Siksi ettei halua siihen majoneesia? Tadaa siinä vastaus.

Sä, ap, oot typerin provo mitä täällä oon nähnyt. Idioottikin vielä. Ja ilkee.

Tee palvelus ja häivy.

Häivy ite.

Vierailija
39/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Machomies käyttää vuodessa 15 litraa tabascoa, mutta ei grammaakaan majoneesia.

Vierailija
40/58 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Machomies käyttää vuodessa 15 litraa tabascoa, mutta ei grammaakaan majoneesia.

jaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä