Onko tämä pettämistä vai ei?
Olen tapaillut yhtä miestä hetken, ja hän on kertonut minulle olevansa todella ihastunut. Itsekin olen kiintynyt mieheen ja pidän hänestä ja viihdyn hänen seurassaan.
Kuitenkin vanha suola janottaa. Viimeaikainen fwb-suhteeni kummittelee mielessä. Haluan häneltä vain seksiä, ja olemme molemmat olleet koko ajan siinä ymmärryksessä, että suhdetta ei ole eikä tule.
Olen sanonut nykyiselle deitilleni, että en ole valmis tällä hetkellä seurustelemaan, ja hän on täysin ok asian kanssa. Tiedän silti, että jos menisin harrastamaan seksiä fwb:ni kanssa, deittini loukkaantuisi erittäin paljon.
Olen omassa lähipiirissäni nähnyt, mitä pettäminen tekee ihmiselle, mutta emme kuitenkaan ole deitin kanssa yhdessä! Miksi en saa vanhaa säätöä sitten mielestäni? Ja suurin syy, miksi haluan pysytellä sinkkuna, on vapaus deittailla useita ihmisiä ilman paineita. Mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suurin syy, miksi haluan pysytellä sinkkuna, on vapaus deittailla useita ihmisiä ilman paineita. Mitä tekisitte tilanteessani?
Haluaa pysytellä sinkkuna jotta voi deittailla useita ihmisiä?
Mutta deittailun tarkoitushan on löytää pysyvä parisuhde.
Joten miksi edes deittailet jos haluat pysytellä sinkkuna?
Hanki seksikavereita seksihommiin ja muita kavereita normaaleihin kaverijuttuihin. Deittailut voit jättää parisuhdetta etsiville.
Minkä takia deittailun tarkoituksena olisi vain löytää pysyvä parisuhde? Jos sinä haluat jotain, ei se tarkoita, että muut haluavat samaa.
Koska se on ihan määritelty niin, eikä minun mielipiteeni:
Dating is a stage of romantic relationships in humans whereby two people meet socially with the aim of each assessing the other's suitability as a prospective partner in an intimate relationship or marriage.
Onpa outo ja vanhanaikainen määritelmä.
Sinun mielestäsi kaikki määritelmät pitäisi muuttaa, koska sinä ajattelet eri tavalla asioista? Toivottavasti osaat kertoa sitten sun tapailemille ihmisille mitä sillä deittaamisella sinä tarkoitat, koska suurin osa ajattelee kuitenkin tuon vanhanaikaisen määritelmän mukaan.
No ei todellakaan ajattele. Alle puolet Tinder-treffeillä tapaamistani ihmisistä oli etsimässä elämänkumppania tai aviopuolisoa. Useimmat halusivat jotakin kevyen tapailun ja "rivari ja koira" -parisuhteen väliltä. Kaikki olivat omasta mielestään deittailemassa.
Ajat muuttuvat ja määritelmät niiden mukana.
Jotenkin surullista moraalin rappeutuminen. Olen tinderöinyt ja mulle tuli kyllä vastaan suurin osa niitä, että haluaa parisuhteen tai sitten vain seksiä. Ei juuri muita välimuotoja. Onko kyse sitten iästä ( n.30) vai mistä, mutta mulla on erilaiset kokemukset. Niin, ja 2 seurustelukumppania olen löytänyt sieltä. Toisen kanssa olen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suurin syy, miksi haluan pysytellä sinkkuna, on vapaus deittailla useita ihmisiä ilman paineita. Mitä tekisitte tilanteessani?
Hanki seksikavereita seksihommiin ja muita kavereita normaaleihin kaverijuttuihin. Deittailut voit jättää parisuhdetta etsiville.
Minkä takia deittailun tarkoituksena olisi vain löytää pysyvä parisuhde? Jos sinä haluat jotain, ei se tarkoita, että muut haluavat samaa.
Dating is a stage of romantic relationships in humans whereby two people meet socially with the aim of each assessing the other's suitability as a prospective partner in an intimate relationship or marriage.
Sinun mielestäsi kaikki määritelmät pitäisi muuttaa, koska sinä ajattelet eri tavalla asioista? Toivottavasti osaat kertoa sitten sun tapailemille ihmisille mitä sillä deittaamisella sinä tarkoitat, koska suurin osa ajattelee kuitenkin tuon vanhanaikaisen määritelmän mukaan.
No ei todellakaan ajattele. Alle puolet Tinder-treffeillä tapaamistani ihmisistä oli etsimässä elämänkumppania tai aviopuolisoa. Useimmat halusivat jotakin kevyen tapailun ja "rivari ja koira" -parisuhteen väliltä. Kaikki olivat omasta mielestään deittailemassa.
Tinder on nimenomaan SEKSIseuran etsimiseen tarkoitettu sovellus.
Onko yllättävää ettei sieltä löydy vakavaa parisuhdetta etsiviä?
Pointti oli kuitenkin se, että deittailla voi aivan hyvin, vaikka ei etsisikään elämänkumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista moraalin rappeutuminen. Olen tinderöinyt ja mulle tuli kyllä vastaan suurin osa niitä, että haluaa parisuhteen tai sitten vain seksiä. Ei juuri muita välimuotoja. Onko kyse sitten iästä ( n.30) vai mistä, mutta mulla on erilaiset kokemukset. Niin, ja 2 seurustelukumppania olen löytänyt sieltä. Toisen kanssa olen edelleen.
Kerro lisää moraalin rappeutumisesta.
Pyydä rahaa, pieniä lahjoja ja viihde-elektroniikkaa miehiltä, joiden annat nytkyttää päälläsi.
Ei ole pettämistä, siitä onko tuo moraalisesti oikein en lähde nyt sanomaan mitään, tietänet sen itsekin koska kysyt täällä mutta pettämistä se ei ole kun et ole parisuhteessa.
Ei ole pettämistä. Jos tuo parisuhteen vakiinnuttaja ressukka on riittävän varakas solmi hänen kanssaan avioliitto ilman avioehtoa. Se on kuin panisi rahaa pankkiin ja samalla voit nussia muita, joilla on kunnolliset paksut ja suonikkaat ky*rvät ja osaavat myös läpsiä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pettämistä. Jos tuo parisuhteen vakiinnuttaja ressukka on riittävän varakas solmi hänen kanssaan avioliitto ilman avioehtoa. Se on kuin panisi rahaa pankkiin ja samalla voit nussia muita, joilla on kunnolliset paksut ja suonikkaat ky*rvät ja osaavat myös läpsiä kuin miehet.
Kiitos, ihan loistava idea. Täytyypä heti illalla ottaa asia puheeksi.
No, ei tietenkään ole pettämistä jos ei tule vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaargh! Väännetään nyt sitten ratakiskosta. Deittailussa on kaksi osapuolta ja on jokseenkin ymmärrettävää, että molemmilla pitäisi olla sama päämäärä. Tässä tapauksessa "deittailu" on määritelty pysyvämmän suhteen etsimiseksi. (ja muuten ap:n tekstistä pystyy päättelemään, että ainakin hän "deittailemansa" mies on tällä päämäärällä liikkeellä) Ennen kuin pidät tätä ultra-konservatiivisena, niin tottakai saat ottaa kontaktia muihin ihmisiin myös muunkaltainen suhde mielessä, mutta perinteistä deittailua tai tapailua se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mistähän tämä "määritelmä" on? Minäkin voin hakea sinulle faktatietoa siitä, että homous on sairaus, tosin tämä fakta on vanhentunut.
Edelleen, deittailu tarkoittaa toisille erilaisia asioita kuin miksi sinä tai joku muu sen määrittelette.
Niin, no ryhdyit sitten näppärästi puhumaan aidan seipäästä, kun alunperin puhuttiin aidasta.
Ap:lle annettiin neuvoksi, ettei deittailisi, jos haluaa pysyä kuitenkin sinkkuna, toisaalta ei kielletty tapaamasta uusia ihmisiä. ("Hanki seksikavereita seksihommiin ja muita kavereita normaaleihin kaverijuttuihin. Deittailut voit jättää parisuhdetta etsiville." Ja deittailu oli tässä määritelty pysyvän parisuhteen hakemiseksi)
Ap:le siis neuvottiin, että nykyinen deittikumppani ei ole sopiva, eikä muutkaan "tositarkoituksella" liikkeellä olevat. (Joskin nyt varmaan sanot, että voihan se "tositarkoitus" tarkoittaa myös "tosi panoa" :-)
Toivottavasti tuli kuitenkin selväksi, ap:n ei kannata yrittää tutustua ihmisiin, jotka hakevat vakituista parisuhdetta tai ainakaan hänen ei kannata antaa ymmärtää, että hänkin hakisi.
Deittailla voi missä merkeissä tahansa. Mutta tärkeintä on, että molemmat tietävät millä linjalla mennään.
Väärin on kevytdeittailla sellaisen kanssa joka hakee vakituista seuraa ja luulee toisenkin hakevan.
Tai ainakin pitää ilmoittaa oma näkemys ja tarkoitus. Toinen voi silloin valita jatkaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mistähän tämä "määritelmä" on? Minäkin voin hakea sinulle faktatietoa siitä, että homous on sairaus, tosin tämä fakta on vanhentunut.
Edelleen, deittailu tarkoittaa toisille erilaisia asioita kuin miksi sinä tai joku muu sen määrittelette.
Niin, no ryhdyit sitten näppärästi puhumaan aidan seipäästä, kun alunperin puhuttiin aidasta.
Ap:lle annettiin neuvoksi, ettei deittailisi, jos haluaa pysyä kuitenkin sinkkuna, toisaalta ei kielletty tapaamasta uusia ihmisiä. ("Hanki seksikavereita seksihommiin ja muita kavereita normaaleihin kaverijuttuihin. Deittailut voit jättää parisuhdetta etsiville." Ja deittailu oli tässä määritelty pysyvän parisuhteen hakemiseksi)
Ap:le siis neuvottiin, että nykyinen deittikumppani ei ole sopiva, eikä muutkaan "tositarkoituksella" liikkeellä olevat. (Joskin nyt varmaan sanot, että voihan se "tositarkoitus" tarkoittaa myös "tosi panoa" :-)
Toivottavasti tuli kuitenkin selväksi, ap:n ei kannata yrittää tutustua ihmisiin, jotka hakevat vakituista parisuhdetta tai ainakaan hänen ei kannata antaa ymmärtää, että hänkin hakisi.
En minä ottanut millään tapaa kantaa Ap:n tilanteeseen, vaan kysyin millä perusteella deittailu on vain vakituisen parisuhteen etsimistä.
Ootko ap minkä ikäinen? Jos nuori,niin harkitse vielä haluatko seikkailla,jos vanha...noh,tuohon on vaikea vastata.
Tinder on nimenomaan SEKSIseuran etsimiseen tarkoitettu sovellus.
Onko yllättävää ettei sieltä löydy vakavaa parisuhdetta etsiviä?