Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintavat omenavartaloiset, minkämalliset vaatteet sopii teille parhaiten?

Vierailija
26.11.2018 |

Tai en ole varma olenko omenavartaloinen vai mikä. Ehkä enemmän Y-Vartaloinen? Paino kertyy yläkroppaan, vatsaan ja rintoihin. Vyötärö ei juuri erotu. Lantio on kapeahko, jalat ja kädet pitkät ja hoikat.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just sama paitsi vyötärö erottuu. En oo imartelevia vaatteita löytänyt joten pidän sellaisia mitkä ovat mukavia ja omasta mielestä kauniita.

Vierailija
2/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustavat, koska nykyaikana ei kaavoiteta rinnoille lainkaan tilaa. Naisten vaatteet on kuin miesten vaatteita. Muotolaskokset on karsittu pois turhina kuluerinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikat on nounou, koska ne on tilavia sieltä mistä minä olen pieni, ja pieniä sieltä mistä minä olen iso.

Vierailija
4/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissapuku, reisisaappaat, oopperahanskat, koppalakki ja ruoska.

Vierailija
5/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takit on isoin ongelma, kun rinnat ei mahdu mihinkään.

Vierailija
6/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta koppalakki ei pysy päässä, kun on kissankorvat.

Vierailija
7/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunikat on nounou, koska ne on tilavia sieltä mistä minä olen pieni, ja pieniä sieltä mistä minä olen iso.

Joo tunikat on ihan karseita, yleensä ne roikkuu tisseistä suoraan alaspäin ja peittää ne vähäisetkin muodot. Myöskään se monesti suositeltu empireleikkaus ei sovi, koska jo entisestään isot tissit on ns tiskillä kaula-aukon koosta huolimatta. Kietaisuleikkausta suositellaan myös, mutta en tykkää siitäkään, koska taas ne tissit korostuu liikaa sekä pahimmassa tapauksessa myös sen olemattoman vyötärön makkarat. On tää hankalaa😱 Ap

Vierailija
8/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta koppalakki ei pysy päässä, kun on kissankorvat.

https://goo.gl/images/wKvvgb

..

Vierailija
9/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna ketuttaa kun normaalipainoisena ja peruskuntoisena muistuttaa Masi Pallopäätä. Vaate kuin vaate joko lisää kiloja tai vaihtoehtoisesti saa näyttämään todella merkillisellä morfologialla kirotulta hutsulta.

Vierailija
10/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuskailen samaa asiaa, tosin taidan muodoltani muistuttaa lottopalloa lähinnä. Joskus jopa ajatellut, että ainoa vaate mikä voisi sopia, on oranssi paita täynnä numeroita.

Vierailija
11/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-kaula-aukot (tai pitkä kaulakoru), tummat yläosat yhdistettynä vaaleaan alaosaan. Pitkittäiset yksityiskohdat yläosassa, poikittaiset lantiolla. Raglanleikkaus.

Vierailija
12/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni on samanmoinen ruumiinrakenne ja vaikeaa on!

Olen ostanut joustavavyötäröisiä housuja ja tunikoita. (Tosin ne saattavat näyttää helposti teltoilta.) Koska jalat on hoikat, niitä kannattaa korostaa tiukoilla housuilla ja lyhyemmillä hameilla. Yläosaan hupparityyppistä, jotka piilottavat masun makkarat ja isot rinnat.

Vierailija
13/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii lähinnä vain telttamaiset mekot tai isot tunikat. Itselläni on isot (90H) tissit, mutta suurin ongelma on suuri kaljamaha. Eli jos se peittyy vaikka sillä, että tunika tai kaapumekko laskeutuu isojen tissien päältä väljästi "telttamaisena", niin hyvä. Joku voi vaikka luulla että johtuu vaan hassusta vaatevalinnasta, että vaate pömpöttää tissien alta, vaikka tosiasiassa siellä alla on valtava kaljamaha :D

Vierailija
14/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut joustavavyötäröisiä housuja ja tunikoita. (Tosin ne saattavat näyttää helposti teltoilta.) Koska jalat on hoikat, niitä kannattaa korostaa tiukoilla housuilla ja lyhyemmillä hameilla. Yläosaan hupparityyppistä, jotka piilottavat masun makkarat ja isot rinnat.

Niin korostat niitä tikkujalkoja ja peität kaikki vartalon muodot säkillä? Ja tää auttaa aloittajan ongelmaan, joka on tää kyseinen pukeutumismalli, kuinka?

Vierailija
15/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopii lähinnä vain telttamaiset mekot tai isot tunikat. Itselläni on isot (90H) tissit, mutta suurin ongelma on suuri kaljamaha. Eli jos se peittyy vaikka sillä, että tunika tai kaapumekko laskeutuu isojen tissien päältä väljästi "telttamaisena", niin hyvä. Joku voi vaikka luulla että johtuu vaan hassusta vaatevalinnasta, että vaate pömpöttää tissien alta, vaikka tosiasiassa siellä alla on valtava kaljamaha :D

Mulla samaa ongelmaa. Olen rintava 85J ja isomahainen, lisäksi suuri jättipää ja paksut olkavarret. Pidän yleensä niiden tunikoiden kanssa pitkää hametta, siksi, ettei mahan alaosa pömpötä kuten housuissa, siksi, että se tuo tasapainoa oudon yläpainotteiseen kokonaisuuteen (plussapallosta saa valtamerilaivan, koruilla karibianristeilijän) ja siksi, etten kestä ihoa vasten kuin puuvillaa/luonnonkuituja. Tuo viimeinen vaivasi jo hoikkana.

Vierailija
16/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin korostat niitä tikkujalkoja ja peität kaikki vartalon muodot säkillä? Ja tää auttaa aloittajan ongelmaan, joka on tää kyseinen pukeutumismalli, kuinka?

No siis siten, ettei tankki vyötärö näy koko maailmalle. Paras puoli tuossa vartalossa on ne hoikat reidet ja timmi pylly. Minkäs teet, jos ei vyötäröä ole? Isot tissit taas ovat hankalat siten, että ne luovat sitä tuhtia vaikutelmaa.

Vierailija
17/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pukeutumiskysymykseen en oikein osaa vastata, sillä tuskailen itsekin sen kanssa, enkä toimivaa konseptia vielä ole löytänyt. Mutta hoikkana tämäkin vartalomalli on ihan siedettävä eli mitä enemmän kiloja, sen selvemmin ylä- ja alavartalon epäsuhta korostuu. 

Vierailija
18/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirmu lihava, mutta omenavartaloinen silti. Tykkään bootcut-farkuista, levenevät lahkeet jotenkin tasapainottavat kropan mittasuhteita verrattuna pillifarkkuihin, joiden kanssa kroppa kapenee voimakkaasti alaspäin. Löysähkö, siististi laskeutuva yläosa on suosikkini, peittää ulkonevan vatsan. Vähän normaalia avarampi venepääntie tai syvähkö v-kaula-aukko lemppareita. Pienet pääntiet tai poolokaulukset eivät sovi, korostavat isoa etumusta. Moni ei tykkää kietaisumallista, koska se korostaa rintoja, mutta minua ei haittaa eli tykkään kietaisupuseroista. Tykkään myös polvipituisista kellohameista, niissä hoikat sääret on nätisti esillä ja kokoero jalkojen ja yläkropan välillä ei erotu niin selkeästi. 

Kellomekko käy minusta kaikille vartalotyypeille. Leveä helma häivyttää kropan epäsuhdat. Kunhan on tarpeeksi jämäkkää/paksua kangasta eikä mitään ohutta trikoota, josta vatsamakkarat tursottaa ja näkyy läpi... Ja kaula-aukon pitää jättää dekolteeta paljaaksi, ihan niin kuin paidoissakin. Tässä pari kivaa mekkomallia, jotka luo illuusion vyötäröstä vaikkei sellaista oikein olisikaan (vaikka toisella noista malleista on tiukka korsetti päällä eli ei oikein havainnollistu tuo ilmiö, mutta ihan itse olen huomannut että kietaisumalli toimii): 

https://www.undergroundstore.fi/somerset-plus-mekko-p-4152.html'

https://www.misswindyshop.com/collections/isot-koot-plus-koot/products/…

Vierailija
19/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellohame käy ainoastaan kapean vyötärön omaavalle.

Se EI luo illuusiota vyötäröstä, vaikka niin uskotellaankin muotilehdissä. Lähinnä se tuo esille tanakan vyötärön, jonka alta alkaa teltan kokoinen, pönköttävä hameosa.

Vielä kamalampaa toki on, jos on lisäksi leveät hartiat. Näyttää transulta.

Vierailija
20/89 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin käyttämään näitä ysäri-/mom jeans-mallisia farkkuja ja istuvaa yläosaa. Yleensä farkut yksivärisiä, mutta yläosassa jotain kuviota/väriä viemässä huomiota pois leveästä lantiosta.