Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintavat omenavartaloiset, minkämalliset vaatteet sopii teille parhaiten?

Vierailija
26.11.2018 |

Tai en ole varma olenko omenavartaloinen vai mikä. Ehkä enemmän Y-Vartaloinen? Paino kertyy yläkroppaan, vatsaan ja rintoihin. Vyötärö ei juuri erotu. Lantio on kapeahko, jalat ja kädet pitkät ja hoikat.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. tässä näkyy kyllä vartalon muodot, mitään ei ole yritetty piilottaa säkkiin, mutta ei tuo näytä pahalta.

https://www.menaiset.fi/blogit/tyylia-metsastamassa/lihavan-naisen-kauh…

Kiva leikkaus.

Vierailija
62/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jolla on omena jolla maha pullistuu rintojen alta eikä rinnat ole niin isot että häivyttäisi sitä. Lisäksi ei ole vyötäröä ja lantio valtavan leveä laatikko eli vaikka tunikka istuisi jotenkin niin se ei peitä leveää lantiota joka väkisin piirtyy tunikan alta. Lisäksi käsivarret leveät eli jos joku takki menisi muuten kiinni jää kiinni käsivarsiin. Mulla on varmaan Suomen huonoin kroppa. Sellainen vanttera ja sitten makkarat päälle. Kyllä veetyttää. Ei koko elinikänä ole mikään vaate istunut hyvin vaikka olen ollut laihakin. Takapuoli on valtava leveä lättänä.

Mulla tämä, painoakin 100 kg eli olen leveä joka paikasta paitsi sääristä ja käsivarsista. Ikinä en käytä puoleenreiteen asti ulottuvaa lyhyempiä yläosia. Maha, lantio, takapuoli ja reisien yläosat täytyy saada piiloon totaalisesti, ettei näytä ihan kamalalta. 

Tuossa piilottelussa on se ongelma että ei se ole mahdollista. Kun yritetään piilottaa, kätketään ne vartalon muodot, pukeudutaan telttoihin eikä näytetä vain ylipainoiselta vaan myös muodottomalta. Ylipainon kanssakin kannattaa melkeinpä vaan rohkeasti näyttää ne muodot. Mikään ei sitä kokoa peitä kuitenkaan.

Saamani palautteen perusteella väittäisin että peittää. Ei toki sillä tavalla, että joku erehtyisi että olen hoikka tai normaalipainoinen, mutta tuntuu ettei moni ollenkaan tajua että mulla on esim . 110 cm vyötärönympärys. Kun on pitkät ja hoikat käsivarret ja sääret ja pukeutuu vielä niin että nämä näkyy, ja peittää kaapuihin läskin osan, niin ei  moni tajua sitä kuinka iso se telttojen alla oleva osa onkaan. 

Jos olisin sellainen plusmalli-tyyppinen lihava, että olisin isot tissit, korkeintaan "pötkylä" tai aavistuksen makkarainen vyötärönseutu, rehevät reidet ja takapuoli niin saattaisi ollakin tosiaan että muotojen näyttäminen olisi parempi kuin kaavut. Mutta kun on sellainen oikein äijätyyppinen pinkeä kaljamaha niin kyllä se on parempi peittää keinolla millä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isohkot ja veltot rinnat yhdistettynä pömppömahaan JA leveisiin hartioihin on kyllä aivan kamala transuyhdistelmä. Itselläni nämä siis :( hoikkana menettelisi mutta esim näin 173/69 mitoissa olen valtavan näköinen. Mekkoja ei kannata käyttää. Transulookki vain korostuu.

Pyrin käyttämään rintaliivejä jotka litistävät rinnat ja suoria H- linjaisia paitoja. Eli toisin sanoen pyrin häivyttämään kaiken. Androgyyniksi ei varmaan kukaan erehtyisi kuvailemaan mutta koen että siihen tähtäävä tyyli minimoi transuefektin.

Housuissa pitkä ja suora lahje imartelee eniten, jalat kun onneksi ovat pitkät.

Mulla on muuten sama mutta valitettavasti sääreni ovat lyhyet ja lihaksikkaat :( Selkäni on todella pitkä, mikä vähän auttaa siinä että kilot eivät pullistuta mahaa kovin helposti (läski jakautuu niin isolle alueelle :P)  mutta lihaa kertyy rintoihin ja käsivarsiin. Läskit rinnat näyttää siltä mitä ne ovatkin. En vain mistään onnistu löytämään tarpeeksi litistäviä rintaliivejä, urheiluliivit eivät litistä tarpeeksi tai ne litistävät alaspäin ja tulee uniboob. Mistä hyviä minimizereita koossa noin 75E/EE?

Vierailija
64/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. tässä näkyy kyllä vartalon muodot, mitään ei ole yritetty piilottaa säkkiin, mutta ei tuo näytä pahalta.

Tällaisessa vaatteessa kankaan pitää olla vähän tukevampaa trikoota. Ja ehdottomasti ei liian pieni koko. Sellainen että se istuu hyvin, mutta ei näytä halvalta.

Vierailija
65/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hirmu lihava, mutta omenavartaloinen silti. Tykkään bootcut-farkuista, levenevät lahkeet jotenkin tasapainottavat kropan mittasuhteita verrattuna pillifarkkuihin, joiden kanssa kroppa kapenee voimakkaasti alaspäin. Löysähkö, siististi laskeutuva yläosa on suosikkini, peittää ulkonevan vatsan. Vähän normaalia avarampi venepääntie tai syvähkö v-kaula-aukko lemppareita. Pienet pääntiet tai poolokaulukset eivät sovi, korostavat isoa etumusta. Moni ei tykkää kietaisumallista, koska se korostaa rintoja, mutta minua ei haittaa eli tykkään kietaisupuseroista. Tykkään myös polvipituisista kellohameista, niissä hoikat sääret on nätisti esillä ja kokoero jalkojen ja yläkropan välillä ei erotu niin selkeästi. 

Kellomekko käy minusta kaikille vartalotyypeille. Leveä helma häivyttää kropan epäsuhdat. Kunhan on tarpeeksi jämäkkää/paksua kangasta eikä mitään ohutta trikoota, josta vatsamakkarat tursottaa ja näkyy läpi... Ja kaula-aukon pitää jättää dekolteeta paljaaksi, ihan niin kuin paidoissakin. Tässä pari kivaa mekkomallia, jotka luo illuusion vyötäröstä vaikkei sellaista oikein olisikaan (vaikka toisella noista malleista on tiukka korsetti päällä eli ei oikein havainnollistu tuo ilmiö, mutta ihan itse olen huomannut että kietaisumalli toimii): 

https://www.undergroundstore.fi/somerset-plus-mekko-p-4152.html'

https://www.misswindyshop.com/collections/isot-koot-plus-koot/products/…

Noi sun kellomekkos on tiimalasivartaloiselle (isot rinnat ja leveä lantio, kapea vyötärö) - ei aloituksen rintavlle ompulle. Olen rintava omppu, enkä voi käyttää kellomekkoja/hameita, koska lantioni on niin kapea, ettei se täytä noita hameita, vaan helmat jäävät roikkumaan surullisina alaspäin, tyhjän päälle.

Vierailija
66/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain kietaisumekkoja, joista ei tarvitse pelätä että rinnat plumpsahtaa esiin?

Pue spaghettitoppi alle.

Terveisin: Vaatesuunnittelija

Se pilaa sen v-aukon ja koko mekon hoikentava vaikutus perustuu siihen. Sitten sillä ei tee mitään.

Vierailija
67/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isohkot ja veltot rinnat yhdistettynä pömppömahaan JA leveisiin hartioihin on kyllä aivan kamala transuyhdistelmä. Itselläni nämä siis :( hoikkana menettelisi mutta esim näin 173/69 mitoissa olen valtavan näköinen. Mekkoja ei kannata käyttää. Transulookki vain korostuu.

Pyrin käyttämään rintaliivejä jotka litistävät rinnat ja suoria H- linjaisia paitoja. Eli toisin sanoen pyrin häivyttämään kaiken. Androgyyniksi ei varmaan kukaan erehtyisi kuvailemaan mutta koen että siihen tähtäävä tyyli minimoi transuefektin.

Mulla on muuten sama mutta valitettavasti sääreni ovat lyhyet ja lihaksikkaat :( Selkäni on todella pitkä, mikä vähän auttaa siinä että kilot eivät pullistuta mahaa kovin helposti (läski jakautuu niin isolle alueelle :P)  mutta lihaa kertyy rintoihin ja käsivarsiin. Läskit rinnat näyttää siltä mitä ne ovatkin. En vain mistään onnistu löytämään tarpeeksi litistäviä rintaliivejä, urheiluliivit eivät litistä tarpeeksi tai ne litistävät alaspäin ja tulee uniboob. Mistä hyviä minimizereita koossa noin 75E/EE?

Ostin ennen Triumphin Minimizereitä Prismasta, mutta en ole enää löytänyt niitä! Eli pulassa ollaan täälläkin.

Vierailija
68/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso lumingerie.fi ja tarkista myös kokosi heidän sivuilta löytyvällä kokolaskurilla. Usein on niin, että jos yrittää rintoja litistää, ne vain leventävät siluettia.

http://stanikomania.blox.pl/resource/AA/Marysiafront.jpg

Vierailija
69/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hirmu lihava, mutta omenavartaloinen silti. Tykkään bootcut-farkuista, levenevät lahkeet jotenkin tasapainottavat kropan mittasuhteita verrattuna pillifarkkuihin, joiden kanssa kroppa kapenee voimakkaasti alaspäin. Löysähkö, siististi laskeutuva yläosa on suosikkini, peittää ulkonevan vatsan. Vähän normaalia avarampi venepääntie tai syvähkö v-kaula-aukko lemppareita. Pienet pääntiet tai poolokaulukset eivät sovi, korostavat isoa etumusta. Moni ei tykkää kietaisumallista, koska se korostaa rintoja, mutta minua ei haittaa eli tykkään kietaisupuseroista. Tykkään myös polvipituisista kellohameista, niissä hoikat sääret on nätisti esillä ja kokoero jalkojen ja yläkropan välillä ei erotu niin selkeästi. 

Kellomekko käy minusta kaikille vartalotyypeille. Leveä helma häivyttää kropan epäsuhdat. Kunhan on tarpeeksi jämäkkää/paksua kangasta eikä mitään ohutta trikoota, josta vatsamakkarat tursottaa ja näkyy läpi... Ja kaula-aukon pitää jättää dekolteeta paljaaksi, ihan niin kuin paidoissakin. Tässä pari kivaa mekkomallia, jotka luo illuusion vyötäröstä vaikkei sellaista oikein olisikaan (vaikka toisella noista malleista on tiukka korsetti päällä eli ei oikein havainnollistu tuo ilmiö, mutta ihan itse olen huomannut että kietaisumalli toimii): 

https://ww w.undergroundstore.fi/somerset-plus-mekko-p-4152.html'

https://www. misswindyshop.com/collections/isot-koot-plus-koot/products/wine-red-polka-dot-estella-fiftarimekko

Noi sun kellomekkos on tiimalasivartaloiselle (isot rinnat ja leveä lantio, kapea vyötärö) - ei aloituksen rintavlle ompulle. Olen rintava omppu, enkä voi käyttää kellomekkoja/hameita, koska lantioni on niin kapea, ettei se täytä noita hameita, vaan helmat jäävät roikkumaan surullisina alaspäin, tyhjän päälle.

Alushame auttaa, tyllisellainen.

Vierailija
70/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain kietaisumekkoja, joista ei tarvitse pelätä että rinnat plumpsahtaa esiin?

Pue spaghettitoppi alle.

Se pilaa sen v-aukon ja koko mekon hoikentava vaikutus perustuu siihen. Sitten sillä ei tee mitään.

Ei pilaa, toppiin tarpeeksi avara kaula-aukko. Värivalinnoilla voit vaikuttaa.

Mutta suosittelin toppia siis siihen hätään, ettei mekko mene rintojen kohdalta kiinni. Eli ilman alustoppia mekko olisi käyttökelvoton. 

Vierailija
71/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://ww w.undergroundstore.fi/somerset-plus-mekko-p-4152.html'

https://www. misswindyshop.com/collections/isot-koot-plus-koot/products/wine-red-polka-dot-estella-fiftarimekko

Alushame auttaa, tyllisellainen.

En raaski paksuntaa vartaloni ainoaa hoikkaa kohtaa, koska silloin lopputulos olisi tynnyri. Korsettia ei tule käytettyä.

Vierailija
72/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä v-aukko ei auta mitään, se vaan pahentaa lookkia kun rintavako näkyy. Itselläni se nimittäin aiheuttaa sellainen pullerofiiliksen, vaikutelma on hikinen eikä kevyt (ne lihavat tissit eivät ole sama asia kuin kiinteät isot rinnat)... V-aukko kelpaa, kun alla on rintavaon kokonaan peittävä, vaakasuora vaatelinja (vaikkapa spagettiolkaintoppi, jota ei näy muualta kuin siitä edestä ja sen pitää olla eri värinen kuin päällä oleva yläosa). Olen tykännyt myös avarista, neliskanttisista laatikkomaisista päänteistä. Skarpit linjat häivyttävät ei-toivottua pehmeyttä. 

64

Vierailija
73/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pue spaghettitoppi alle.

Ei pilaa, toppiin tarpeeksi avara kaula-aukko. Värivalinnoilla voit vaikuttaa.

Mutta suosittelin toppia siis siihen hätään, ettei mekko mene rintojen kohdalta kiinni. Eli ilman alustoppia mekko olisi käyttökelvoton. 

Ei tuollaista mekkoa kannata alunperinkään hankkia. Sen sijaan hyviä on ns. valekietaisumekot. Niissä on vino leikkaus vyötäröllä kuin kietaisumekoissa, mutta koska ne on oikeasti kiinni olevia mekkoja, niiden kaula-aukot ei ole niin avoimia.

Vierailija
74/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvimittainen löysä tunika, mielellään desigual tai marimekko

Vierailija
75/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävä näky naiselle jos on yläosastaan iso ja jalat ns kanakintut, eli tikkumaiset yläkroppaan verrattuna.

Näkee jatkuvasti väärää korostusta. Jalat tiukoissa housuissa tai tiukat legginsit ja yläkropan suuruus silloin oikein korostuu.

Kanakintut pitää peittää hameeseen tai väljiin hyvin laskeutuviin housuihin kokonaisuuden vuoksi ja yläkropan suuruuden häivyttämiseksi.

Nainen voi olla yläosastaan kokoa 46 ja alaosasta 36 ja se ero on hyvä häivyttää vaatteilla.

Tuo on totta. Juuri tuollainen vanhempi nainen on jumpparyhmässä ja on tosi koomisen näköinen. Jalat ja reidet kuin tikut ja ne kannattelevat muhkeaa yläkroppaa joka on kuin pullea säkki isoine rintoineen. Kaikki korostuu, kun tiukat trikoot on jumpassa.

Kannattais treenata niitä jalkoja, ja niihin muotoja, pohkeita ja reisiä. Niin ei oo sitten niin epäsuhtainen.

Vierailija
76/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toisten ulkonäön arvostelu jumpassa on kyllä inhottavaa näin naisten kesken. Siellä ei olla miellyttämässä toisten silmiä vaan pitämässä itsestä huolta. tuollainen kyräily ja seläntakana puhuminen vähentää meidän kaikkien naisten innostusta liikkumiseen.

Vierailija
77/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, koska rinnat ovat selvästi paljon suuremmat kuin vatsa.

En ymmärrä miksei muotoja saisi "piilottaa"? Miksi pitäisi näyttää kaikille kanssaihmisille, että katsokaas, on tässä meikätytölläkin nämä 2 tissiä, maha, lantio, pakarat, pyllyt ja reidet. Katsokaa nyt, ja huomatkaa ne.

Minusta on ainakin kiva joskus pukeutua johonkin kaikenpeittävään hauskaan moderniin asuun, jossa on vaikka valtavasti rypytystä tai jättimäisyyttä.

Vierailija
78/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävä näky naiselle jos on yläosastaan iso ja jalat ns kanakintut, eli tikkumaiset yläkroppaan verrattuna.

Näkee jatkuvasti väärää korostusta. Jalat tiukoissa housuissa tai tiukat legginsit ja yläkropan suuruus silloin oikein korostuu.

Kanakintut pitää peittää hameeseen tai väljiin hyvin laskeutuviin housuihin kokonaisuuden vuoksi ja yläkropan suuruuden häivyttämiseksi.

Nainen voi olla yläosastaan kokoa 46 ja alaosasta 36 ja se ero on hyvä häivyttää vaatteilla.

Tuo on totta. Juuri tuollainen vanhempi nainen on jumpparyhmässä ja on tosi koomisen näköinen. Jalat ja reidet kuin tikut ja ne kannattelevat muhkeaa yläkroppaa joka on kuin pullea säkki isoine rintoineen. Kaikki korostuu, kun tiukat trikoot on jumpassa.

Kannattais treenata niitä jalkoja, ja niihin muotoja, pohkeita ja reisiä. Niin ei oo sitten niin epäsuhtainen.

Siellähän se nainen on, jumpparyhmässä! Ja kamoon, varmaan ihan toimivat jalat ja kroppa vaikka olisi "epäsuhtainen". Itse olen täysin toisinpäin "epäsuhtainen" ja mielestäni ihan kelvollinen eikä minulla ole velvollisuutta jumpata yhtä kohtaa, että miellyttäisin sinun silmääsi. Jumppaan koska terveys. Katso muualle.

Vierailija
79/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se, kelle vastasit, mutta kannattaa käydä kokeilemassa Primadonnan malli Villeneuve, vaikkei se olekaan minimizer-liivi. Mulla on isot rinnat, ja tuo saa keveimmän näköisiksi. Kalliit, mutta todella pikäikäiset rintsikat.

Vierailija
80/89 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän korkeavyötäröisiä housuja jolloin se peittää pahaa ja hyvänmalliset litistää kyljistä jolloin lantio tulee vähän esiin.

Siihen sitten V-aukkoiset paidat, joskus hihojen kääriminen huijaa hyvin ylävartaloa pienemmäksi. Korkeavyötäröisten housujen kanssa voi pitää vähän myötäilevämpää paitaa. Paita löysästi housuihin tms.