Olen lihonut ihan hirveästi! Vyötärö on niin paksu, ettei minkään malliset housut istu.
Tää on ihan hirveetä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En osaa laihduttaa. Aina kun yritän niin vain lihon. Ja tiedän kyllä, ei kuureja vaan elämäntapamuutos, mutta kun se ei onnistu. :´(
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Aamupala, lounas, päivälline, iltapala. Ei mitää välipaloja. Enkä siltikään ole saanut painoa tippumaan. Lenkkeilyä joka päivä ja kotona jumppaa. Ei muutosta mihinkään suuntaan. Alkaa jo motivaatio loppua. En herkuttele, juo limsoja, en käytä alkoa ollenkaan.
Mitat 152cm/80 kg :(
No sehän riippuu siitä, MITÄ syö, ei ruokailun nimestä.
Itsekuria kirjoitti:
Jätä limut, siiderit, liika alkoholi, vehnähöttö viinereineen, karkit, liika suola pois vuodeksi. Takaan että pelkästään tuolla vyötärösenttejä sulaa ainakin jymmenen senttiä. Makean nälkään omena, marjoja. Pala kaksi tummaa suklaata per päivä.
Tuollainen ehdottomuus toimii ehkä joillekin ja kilot varmaan karisee jos tuohon pystyy. Minulle taas ehdottomuus taas ei ole toiminut vaan altistanut juuri repsahduksille ja niistä masentumiseen ja laihdutusyritysten vesittymiseen. Viimein kun löysin tasapainon tippui paino eikä ole tullut takaisin 4 vuodenkaan jälkeen. Jos ei oikeasti halua elää loppuelämäänsä ilman herkkuja niin on riskialtista laihduttaa jättäen kaikki pois kokonaan ja sallia ne taas jossain kohtaa. Siinä ei opi välttämättä juuri sitä oleellista tasapainoa terveellisen syönnin, liikunnan ja herkuttelun välillä. Sitten puolen vuoden päästä taas itkuttaa.
Jää työttömäksi. Se on valtion tarjoama laihdutuskuuri.
Vierailija kirjoitti:
Jää työttömäksi. Se on valtion tarjoama laihdutuskuuri.
Halvimmasta lihottavasta höttöruuasta ei tarvi paljon maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytä mekkoja.
En ole aloittaja, mutta tilanne sama. Mekot ei tule kyseeseen, koska rumat ja väärät sääret.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainoa toimiva konsti oli, että sovin työkaverin kanssa säännöt. Ei mitään herkkuja ja sen lisäksi kerran viikossa raportoin painoni hänelle. Joka viikko ollut alaspäin, välillä vähemmän välillä enemmän. Rehellisyys ja häpeän pelko pitää ruodussa. Vielä 4kg tavoiteeseen. -12kg/3,5kk.
PT:n kanssa yritin 6kk ilman tuloksia (-1,5kg), koska se oli liian ystävällinen.
Mitkä asiat motivoi sinua pudottamaan painoa? Koska kuulostaa siltä, että olet todella ulkoa ohjautuva. Mitä tapahtuu, kun työkaveri ei enää valvo ja olet vastuussa vain itsellesi?
Mulla ainoa toimiva konsti oli, että sovin työkaverin kanssa säännöt. Ei mitään herkkuja ja sen lisäksi kerran viikossa raportoin painoni hänelle. Joka viikko ollut alaspäin, välillä vähemmän välillä enemmän. Rehellisyys ja häpeän pelko pitää ruodussa. Vielä 4kg tavoiteeseen. -12kg/3,5kk.
PT:n kanssa yritin 6kk ilman tuloksia (-1,5kg), koska se oli liian ystävällinen.