Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut ihan hirveästi! Vyötärö on niin paksu, ettei minkään malliset housut istu.

Vierailija
26.11.2018 |

Tää on ihan hirveetä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En osaa laihduttaa. Aina kun yritän niin vain lihon. Ja tiedän kyllä, ei kuureja vaan elämäntapamuutos, mutta kun se ei onnistu. :´(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä! Paljonko pituus ja paino nyt? Kilojen poissaanti vaatii kärsivällisyyttä, ja se ei ole minullekaan helppoa, mutta muuta vaihtoehtoa ei ole. Itse yritän nyt olla sitkeä ja pyrkiä siihen hyvän mielen avulla eli en stressaa, vaan etsin liikunnan iloa ja hyvää ruokavalioa. Ei ole helppoa, mut ainoa vaihtoehto.

Tsemppiä.

Vierailija
2/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, aattelin nyt kevennellä jouluun saakka ja sit tosissaan aloittaa vuoden alusta? No niin on kyllä ajatellut usein aiemminkin, ilman tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pitää farkkuja vyötäröllä asti? En edes pystyisi hengittämään normaalisti jos farkut olisivat noin korkealla

Vierailija
4/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan hirveetä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En osaa laihduttaa. Aina kun yritän niin vain lihon. Ja tiedän kyllä, ei kuureja vaan elämäntapamuutos, mutta kun se ei onnistu. :´(

Onko isot tissit?

Ikä, pituus, paino?

Vierailija
5/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pitää farkkuja vyötäröllä asti? En edes pystyisi hengittämään normaalisti jos farkut olisivat noin korkealla

Kyllä mä ainakin pidän. Ja kun ei osta liian pieniä, pystyy hengittääkin ihan normaalisti.

Vierailija
6/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä limut, siiderit, liika alkoholi, vehnähöttö viinereineen, karkit, liika suola pois vuodeksi. Takaan että pelkästään tuolla vyötärösenttejä sulaa ainakin jymmenen senttiä. Makean nälkään omena, marjoja. Pala kaksi tummaa suklaata per päivä.

Vierailija
7/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuria kirjoitti:

Jätä limut, siiderit, liika alkoholi, vehnähöttö viinereineen, karkit, liika suola pois vuodeksi. Takaan että pelkästään tuolla vyötärösenttejä sulaa ainakin jymmenen senttiä. Makean nälkään omena, marjoja. Pala kaksi tummaa suklaata per päivä.

Toivon, ettet pahastu, mutta tämän kaltaiset neuvot eivät ole toimivia. Ilmeisesti APn tapauksessa sokeririippuvuus tms on jo ehtinyt syntyä. Tällöin tulisi vähentää esimerkiksi karkin määrää, eikä suinpäin vaihtaa omenaan.

Vierailija
8/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatsecret on tosi hyvä sovellus. Sen avulla oon saanut nyt 5 kg parissa kuussa ja jatkuu. Voi syödä mitä vaan,

Vierailija
9/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Olen jo siirtynyt isojen tyttöjen liikkeiden joustaviin pöksyihin, kun muut ei mahdu / tunnu mukavalta löllömahan päällä. 

Elämäntapamuutosksia, laihdutuksia jne olen yritellyt jo 10 vuotta mutta aina olen lihonut takaisin, ja joka kerta vähän entistä isommaksi. Enää en jaksa edes yrittää.

Vierailija
10/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi vauvavatsa ja synnytin liki vuosi sitten. Ei palautumista ja litteää instavatsaa, ja syön säännöllisesti, terveellisesti, liikun, jumppaan, eikä mitään muutosta ollenkaan. En käytä alkoa, en herkuttele jne.

Masentaa ja vituttaa.

Rasvaimu ja vatsan kavennusleikkaus/ihon poistoleikkaus olisivat enää ainoat keinot saada kapeampi vyötärö, kun perineteiset menetelmät eivät vain toimi.

Vierailija
11/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena päivässä ei lihota.

Vierailija
12/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö Jyskissä vaatteita?

Vierailija
13/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin mennä jouluun asti hiilarittomalla, sit pari kuukautta pussikuurilla.

Vierailija
14/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuria kirjoitti:

Suola ei kyllä vaikuta kaloreihin mitenkään. Toki voi yrittää tehdä ruoasta mautonta, mutta siinä kyllä repsahtaa sitten helpommin.

Vierailija
15/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sokeririippuvuutta ja silti olen tukevahko. Syön perusruokaa liikaa. Mitat 175/79. En ole ap.

Vierailija
16/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydäänkö Jyskissä vaatteita?

Varmaan jos verhoutuu peittoon.

Vierailija
17/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tässä ryhmässä kirjoittavat vielä vaatteisiin mahtuvat, meillä ei varmaan vielä amerikkalaista 300 kilon painoisia liene. ja heillekin muuten vaatteita löytyy.

Kiitos kumminkin "kannustuksesta".

Vierailija
18/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Olen jo siirtynyt isojen tyttöjen liikkeiden joustaviin pöksyihin, kun muut ei mahdu / tunnu mukavalta löllömahan päällä. 

Elämäntapamuutosksia, laihdutuksia jne olen yritellyt jo 10 vuotta mutta aina olen lihonut takaisin, ja joka kerta vähän entistä isommaksi. Enää en jaksa edes yrittää.

Tämä muuten on se pahan alku ja juuri, johon itsekin sorrun. Ei pitäisi ostaa liian mukavia vaatteita, vaan mielummin antaa kuristaa mahaa. Antaa väärän signaalin, kun vaatteet pehmenee vaikka massa kasvaa.

Vierailija
19/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelin mennä jouluun asti hiilarittomalla, sit pari kuukautta pussikuurilla.

Mitä ajattelit syödä tuolla "hiilarittomalla"?

Vierailija
20/28 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala, lounas, päivälline, iltapala. Ei mitää välipaloja. Enkä siltikään ole saanut painoa tippumaan. Lenkkeilyä joka päivä ja kotona jumppaa. Ei muutosta mihinkään suuntaan. Alkaa jo motivaatio loppua. En herkuttele, juo limsoja, en käytä alkoa ollenkaan.

Mitat 152cm/80 kg :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi