Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden lapsen äiti

Vierailija
26.11.2018 |

Taas aloitit aamun työpaikalla kertomalla mitä kullanmurusi on tehnyt, mitä laulanut, miten leikkinyt ja miten söpöltä se taas näyttääkään. Sen jälkeen kierrät lähimpänä istuvien luona ja näytät kännykältä video- ja kuvasaldon viikonlopulta. Ruokiksella et muusta puhukaan kuin lapsestasi.

Hei oikeasti - lapset on ihania ja se oma on toki kaikista ihanin, mutta miten voi ihminen muuttua äitiyden myötä.

Mulla on itsellänikin kolme lasta ja muistan miten sen ekan myötä maailma mullistui. Ehkä onni olikin, että olin 10v kotiäitinä ja rasitin tarinoillani vain naapureitani, joiden äitirinki kokoontui aamuisin pihalle tai lähipuistoon. Erona oli kuitenkin, että kaikki oli samassa elämäntilanteessa ja kaikkia kiinnosti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta....

Vierailija
2/5 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa kertoa tuo työkaverillesi. Auttaa enemmän. Uskon, että täällä taas on monia muitakin yhden lapsen äitejä kuin minä, jotka eivät ole välittäneet työkavereilleen lapsestaan jutella.

Rohkeutta kertomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mutta tää sunkin avautuminen oli aika epäkiinnostava.

Vierailija
4/5 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mutta tää sunkin avautuminen oli aika epäkiinnostava.

Sanoo toinen yhden lapsen äiti?

Vierailija
5/5 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi vähän vastaava tuttava. Etenkin facebookissa on tuollainen... Ymmärrän kuitenkin miksi kun tiedän miten vaikeaa heille oli saada edes se yksi lapsi, ja miten he ovat vuosia toivoneet ja yrittäneet toista, ja miten pienet mahdollisuudet siihen toiseen enää ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi