Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaatteita yli 40-vuotias ei saisi käyttää?

Vierailija
25.11.2018 |

Mitä ajattelette?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä joku Vansin huppari ei enää sovi yli 40-vuotiaalle. Samoin kuin napapaidat. Muuten kaikki käy :)

Mä oon 38 ja ostin juuri Vansin hupparin kirpparilta. Kyllä mä ajattelin sitä käyttää vielä kahden vuoden päästäkin, jos se on hengissä. Mulla on muuten myös Gogol Bordello -huppari.

Vierailija
22/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä joku Vansin huppari ei enää sovi yli 40-vuotiaalle. Samoin kuin napapaidat. Muuten kaikki käy :)

Napapaita käy jos on timmi vatsa. Nelikymppisillä usein on, parikymppisillä nykyään harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi keneltäkään muulta mitään kieltämässä mutta itseltäni olen kyllä rajannut tiettyjä juttuja pois kun neljäänkymppiin on matkaa jokunen vuosi. Vartalo on kyllä edelleen mielestäni oikein kiva ja hoikka vaan kun tuo pärstä ei ole enää niin nuorekas... Kaapista on poistettu polvipituista lyhemmät hameet, tiukat housut ja tissivaon paljastavat paidat. Vaaleanpunaisesta tykkään kovasti mutta en sitä uskalla enää kovin imelissä sävyissä käyttää. Erikoisen värisiä housujakaan en enää kehtaa pitää. Reikäisiä vaatteita mulla ei ole koskaan ollutkaan. Olen sitten varmaan kamalan tylsä ja rajoittunut...

Vierailija
24/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reikäisiä farkkuja.

Miksi ei? Minä ainakin käytän ja mieheni käyttää myös vaikka yli nelikymppisiä ollaan.

Olette siis Esko Eerikäinen ja hänen nainen

Vierailija
25/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiorellan lannefarkut joissa valkeat läntit edessä ja takana

Noita ei saisi pitää kukaan.

Vierailija
26/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurapukua

Vierailija
27/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reikäisiä farkkuja.

Miksi ei? Minä ainakin käytän ja mieheni käyttää myös vaikka yli nelikymppisiä ollaan.

Antaa WT-vaikutelman yleensä kaikista yli 25-vuotiaista.

Toivottavasti kestät tämän: aika monia ihmisiä ei kiinnosta se, millaisen vaikutelman sun mielestä joku vaate antaa.

Joo, ei haittaa yhtään:) Enkä arvostelisi kenenkään pukeutumista ääneen. Omassa ympäristössäni en muutenkaan törmää revittyihin farkkuihin aikuisilla.

Vierailija
28/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reikäisiä farkkuja.

Olette siis Esko Eerikäinen ja hänen nainen

Tai Tauski?

Vierailija
29/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet legginsit yhdistettynä lyhyeen paitaan... Varsinkaan jos on yhtään ylipainoa, hyr!

Vierailija
30/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkituvasta pöllittyjä naapurin mamman pikkareita.

Vierailija
31/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti kyllä hieman silmiin toissapäivänä, kun näin arviolta 40-45 vuotiaan miehen, hänellä oli tiukat farkut, kengissä ei ollut sukkia. Näytti vähän hölmöltä paljaat nilkat. Oli muuten ensimmäisiä pakkasaamuja.

Vierailija
32/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi keneltäkään muulta mitään kieltämässä mutta itseltäni olen kyllä rajannut tiettyjä juttuja pois kun neljäänkymppiin on matkaa jokunen vuosi. Vartalo on kyllä edelleen mielestäni oikein kiva ja hoikka vaan kun tuo pärstä ei ole enää niin nuorekas... Kaapista on poistettu polvipituista lyhemmät hameet, tiukat housut ja tissivaon paljastavat paidat. Vaaleanpunaisesta tykkään kovasti mutta en sitä uskalla enää kovin imelissä sävyissä käyttää. Erikoisen värisiä housujakaan en enää kehtaa pitää. Reikäisiä vaatteita mulla ei ole koskaan ollutkaan. Olen sitten varmaan kamalan tylsä ja rajoittunut...

Hyvin voi yli 4-kymppinen pitää minihameita ja kireitä farkkuja, kuten myöskin nahkahousuja

Vierailija
33/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jos joku sattuu ostamaan, ne on parasta heittää suoraa roskiin. Näitä ei tule pidä kenenkään. Toisaalta, näytän tietenkin itse paremmalta jos muut pukeutuu kuin juntit, onhan siinä sekin.

Vierailija
34/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biker- nahkarotsia, 12v bloggareilta saatuja nail art ideoita, kauhtuneita huppareita. 

Käytän näitä kaikkia jopa duunissa, tasapainottavat kivasti kynähame- korkkarit- duunityyliäni joka on normi työpaikallani. N47v   :)

Vierailija
35/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuet legginsit yhdistettynä lyhyeen paitaan... Varsinkaan jos on yhtään ylipainoa, hyr!

Tuo yhdistelmä ei pue ketään, ikään katsomatta. 

Vierailija
36/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 45 ja ajattelen, etten halua näyttää trendipelleltä. Kyse ei ole siitä ettenkö "saisi" tai etteikö muut saisi käyttää tiettyjä vaatteita, mutta minusta on ihan kivaa näyttää aikuiselta ja oman tyylinsä löytäneeltä. 

En myöskään halua paljastella - no, en kyllä tykännyt siitä nuorempanakaan. Pukeudun mielelläni hihattomiin toppeihin koska mulla on hoikat käsivarret, mutta miniä käytän vain sukkisten kanssa ja avonaisista kaula-aukoista en muuten vaan pidä eikä mulla ole mitä esitellä, joten valitsen ennemmin vaikka venepääntien.

Vierailija
37/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaita, liian lyhyt minihame vesirajaan, liian pienet vaatteet, teinivaatteet.

Hiuksissa siniset, vihreät ym. värit.

Vierailija
38/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä hirvityksiä ei pitäisi käyttää minkään ikäisen.

Vierailija
39/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieniä ja/tai likaisia.

Vierailija
40/80 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsejä tai urheilutrikoita ei julkisilla paikoilla ja varsinkaan jonkun lyhyehkön yläosan kanssa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme