Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön ja vihaan maanantaita:(

Vierailija
25.11.2018 |

Koska viikonloppu loppuu ja pitää alkaa olemaan työttömänä:(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin työtön, menin maanantaiaamuna ensin kävelylle ja sitten kirjaston lukusaliin lukemaan ruotsia. Iltapäivällä tarkistin avoimet työpaikat ja jos jotain löytyi, tein hakemuksen. Sen jälkeen kaupaan, syömään ja ruotsintunnille iltalukioon.

Perjantaikin tuntui aina ihan perjantailta.

Vierailija
2/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas teemmekin investointeja myös viikonlopouisin.

Mites sinun aivotoimintojesi laita on, monessa organisaatiossa aivotoimintaa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistynyt kirjoitti:

Kun olin työtön, menin maanantaiaamuna ensin kävelylle ja sitten kirjaston lukusaliin lukemaan ruotsia. Iltapäivällä tarkistin avoimet työpaikat ja jos jotain löytyi, tein hakemuksen. Sen jälkeen kaupaan, syömään ja ruotsintunnille iltalukioon.

Kuulostaa aika paljon minulta. Mutta kohta on tuollainen huvittelu ruotsinopiskeluineen ohi. Kokoomus tuo meille yleistuen ja sitten viedään työttömän ihmisen luulot, että hän voisi itse tietää, kuinka elää ja parantaa työllistymismahdollisuuksiaan ja pysyä pätevänä, täysijärkisenä ihmisenä.

Orpon ja kavereiden totalitäärinen, märkä uni on omistaa pienet, tyhmät kansalaiset ja laittaa heidät touhuamaan alistettuina sätkynukkeina niin, että eliitin kavereidn firmat ja suurpääoma saavat lisää omaisuutta veroparatiiseihin piilotettaviksi.

Vierailija
4/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllistynyt kirjoitti:

Kuulostaa aika paljon minulta. Mutta kohta on tuollainen huvittelu ruotsinopiskeluineen ohi. Kokoomus tuo meille yleistuen ja sitten viedään työttömän ihmisen luulot, että hän voisi itse tietää, kuinka elää ja parantaa työllistymismahdollisuuksiaan ja pysyä pätevänä, täysijärkisenä ihmisenä.

Orpon ja kavereiden totalitäärinen, märkä uni on omistaa pienet, tyhmät kansalaiset ja laittaa heidät touhuamaan alistettuina sätkynukkeina niin, että eliitin kavereidn firmat ja suurpääoma saavat lisää omaisuutta veroparatiiseihin piilotettaviksi.

Lässyn lässyn lää...

Vierailija
5/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistynyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työllistynyt kirjoitti:

Lässyn lässyn lää...

Kokoomuksen älykkösiipi kommentoimassa.

Vierailija
6/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllistynyt kirjoitti:

Kokoomuksen tavoitteet tulikin tuossa kiteytettyä aika tarkasti.

Vierailija
7/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viha on mieliala häiriö

Vierailija
8/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä, jollei aikuinen ihminen saa sisältöä muuten kuin että pomo antaa to do -listan, on jotain pielessä. Ehkä tärkein miten voisimme kehittää ihmisten hyvinvointia, olisi jonkinlainen luovuus kasvatus ja toisaalta pienempään materiamäärään tottuminen. Samoin sellainen itsetunto, ettei tarvitse pomon/naapurin/kumminkaiman hyväksyntää olemassaololleen, vaan voi hengittää vapaasti ilman jatkuvia suoritteita. Meitä on yli 7 miljardia, niin ei meistä kukaan oikeastaan kukaan ole ihmeellinen tärkeä ja toisaalta jokainen on tärkeä, vaikkei huomenna suhaisikaan tienaamaan rahaa. On muitakin tapoja kokea elämä merkitykselliseksi

Vierailija
9/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä, jollei aikuinen ihminen saa sisältöä muuten kuin että pomo antaa to do -listan, on jotain pielessä. Ehkä tärkein miten voisimme kehittää ihmisten hyvinvointia, olisi jonkinlainen luovuus kasvatus ja toisaalta pienempään materiamäärään tottuminen. Samoin sellainen itsetunto, ettei tarvitse pomon/naapurin/kumminkaiman hyväksyntää olemassaololleen, vaan voi hengittää vapaasti ilman jatkuvia suoritteita. Meitä on yli 7 miljardia, niin ei meistä kukaan oikeastaan kukaan ole ihmeellinen tärkeä ja toisaalta jokainen on tärkeä, vaikkei huomenna suhaisikaan tienaamaan rahaa. On muitakin tapoja kokea elämä merkitykselliseksi

Ilman muuta on jotain pielessä, mutta minkäs voit että paineet laskeutuu harteille maanantaina, ja jatkuu klo.16.00. asti ja sitten voi jäädä vapaalle. Ja sama perjantaihin asti päivittäin.

ap.

ap.

Vierailija
10/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin itseäni niskasta ja sain siivottua viikonloppuna kellarin.

Edellisestä kerrasta on pari vuotta aikaa.

Työtön tuttuni on kirppiksellä työharjoittelussa. Saa myydä tavaroitaan tyhjillään olevissa pöydissä tavaroitaan. Meidän romppeilla täyttää muutaman pöydän.

Luin jostain äiti oli laittanut fb.hen ilmoituksen poika tarvitsee myytävää viime keväänä. Oli koko kesän ladannut myytävää vähänkäytettyyn . Rahaa tulee vieläkin, kun siellä on pitkät myyntiajat.

Kokeile vähänkäytettyä. Jos sinulla on koti tyhjä, kokeile ystäviäsi ja ehdota provikkaa.

Ei se palkkatyötä ole, mutta saat korvauksen ja tarpeeton tavara kiertää.

Vierailija
11/24 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoo. Arki se työttömälläkin on.

Vierailija
12/24 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteilla niitä töitä saadaan.

Vierailija
13/24 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työllistynyt kirjoitti:

Nyt kun teit tästä taas poliittisen keskustelun, niin kerro ihmeessä se kannattamasi puolue, ja millä keinoin teet työttömien ja koko kansan olot paremmiksi? Ei auta vinkua, jos ei ole itsellä mitään näkemystä, kuinka homma hoidetaan.

Vierailija
14/24 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteilla niitä töitä saadaan.

Itse en ole saanut suhteilla mitään töitä, vaan kouluttautumalla ja hakemalla vieraisiin firmoihin.

Vierailija
15/24 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, viikonloppuvapaa.

ap.

Vierailija
16/24 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin itseäni niskasta ja sain siivottua viikonloppuna kellarin.

Edellisestä kerrasta on pari vuotta aikaa.

Työtön tuttuni on kirppiksellä työharjoittelussa. Saa myydä tavaroitaan tyhjillään olevissa pöydissä tavaroitaan. Meidän romppeilla täyttää muutaman pöydän.

Luin jostain äiti oli laittanut fb.hen ilmoituksen poika tarvitsee myytävää viime keväänä. Oli koko kesän ladannut myytävää vähänkäytettyyn . Rahaa tulee vieläkin, kun siellä on pitkät myyntiajat.

Kokeile vähänkäytettyä. Jos sinulla on koti tyhjä, kokeile ystäviäsi ja ehdota provikkaa.

Ei se palkkatyötä ole, mutta saat korvauksen ja tarpeeton tavara kiertää.

Vähänkäytetty taas harrastamassa sissimarkkinointia?

Vierailija
17/24 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistynyt kirjoitti:

Mihin tarvitset ruotsia? Muutatko Ruotsiin?

Vierailija
18/24 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo huominen painaa, taas 8 tunnin työttömyys edessä:(

Vierailija
19/24 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän arki alkanut:(

Olen totaaliuupunut. Chilejä pitäisi laittaa itämään mutta en jaksa:(

Vierailija
20/24 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemminkin voisi olla.

Olisi voinut uudenvuodenraketti räjähtää naamaan. Tai voisi olla vihanneksena monimiljonäärinä, joka juhlisi 5 kympisiään, tai omaiset juhlisi.

Olisi voinut olla Tanskassa junaonnettomuudessa. Tai Marokossa vaeltamassa ja paikalliset olisi surmanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä