Kunnon miehiä ei ole
En ole koskaan tavannut yhtään kunnon miestä. Jos sinä olet niin ilmoittaudu. Kaikki liitot joita olen seurannut toistuvat saman kaavan mukaan. Liitot ovat onnellisia niin kauan kun nainen jaksaa antaa anteeksi tai ei viitsi puuttua miehen hölmöilyihin. Useimmiten ongelmat liittyvät muihin naisiin, rahankäyttööön tai alkoholiin. Miehet eivät ole kypsiä perhe-elämään. Olisin iloinen jos edes kerran elämässäni näkisin kunnollisen miehen. Yleensä he vain esittävät kunnollista. Osa ei edes vaivaudu esittämään. Jos ilmoitukseen laittaa että etsii kunnollista, miehet kirkkain silmin vastaavat olevansa kunnollisia ja jo ekoilla kahveilla totuus yleensä paljastuu. Miehen mielestä varmaan on renttu vasta jos on rikosrekisteri. Turhautunut olen niin.
Kommentit (26)
Jos tyydyt vähempään saat vähemmän. Näin se menee. Minulla on upea mies (kunnollinen, tyylikäs, pitää itsestään huolta, hoitaa kotia ja lasta, hyvässä ammatissa, hyvä koulutus, ei käy koskaan ulkona kaverieden kanssa ilman minua ¿ vaikka kehottaisin). Mutta mies tietää, etten tyytyisi paljon vähempään. Ja tietää myös sen, etten ole hänestä riippuvainen, pärjäisin omillanikin, eikä yksin tarvitsisi olla.
Toisaalta annan myös itse kaikkeni tälle liitolle ja perheelle. Vaihtotase on siis hyvä ja tasapainoinen. Katsokaapa siis peiliin.
kaikki aikasemmat ovat olleet kamalia renttuja ja ihan pennun tasosia, vaan sit tapasin nykyisen aviomieheni:) Kerrankin voin sanoa, että luotan kumppaniini 100%. Hellä ja huomioon ottava aviomies ja ihana isi. Ei ryyppää IKINÄ, juo muutaman kavereiden kaa. Voisin päästää millon vaan poikien kaa vaikka lomareisulle. Monien mielestä olisi varmaan liian kiltti mies (tylsä), kun ei ole säpäkkää machotyyppiä, mutta voin sanoa, että hän on vain minun;)
Tekee ruokaa ja kotitöitä joka päivä/tarvittaessa, huomioi perheen aina joka asiassa, ei kännää kavereiden kanssa koskaan, ei jätä huomiotta, hauku tai loukkaa. Leikkii lapsen kanssa, ja vaihtelee vaippoja, tahtoo viettää aikaa perheensä kanssa ennemmin kuin muiden, silti omaa myös oman elämänsä eli ei roiku.
Mutta pukeutumisessa voisi olla parantamisen varaa, parturiinkin voisi mennä.
Omani on viinaan menevä, samoin naapurin mies ja kaverin mies... Muuten kyllä ovat hyviä miehiä. Lisäksi lapseni on sairas ja itse olen raskaudentakia niin väsynyt, etten jaksa kotia pitää kunnossa, kun lapsi valvottaa yöllä. Kai se joskus paistaa vielä päivä risukasaankin.
Se että joku luulee että hänellä on kunnon mies taitaa johtua siitä ettei tunne miestä hyvin tai että ei ole kovin vaativainen miehen suhteen. On mullakin kavereita jotka sanovat että hänellä on kunnon mies mutta itse olen heistä eri mieltä. Usein esim jopa tyttölasten isien mielestä prostituutio on ok. Minusta kunnon mies vastustaisi moista. Kunnon mies ei myöskään arvostele omaansa varsinkaan toisten kuullen. Ystäväni kunnon mies mm huomauttelee vaimonsa kiloista toisten kuullen jne. Ehkä vaadin liikaa...
Ei täydellinen, mutta kunnollinen.
Asettaa perheen aina etusijalle, on loistava isäpuoli tyttärelleni, hyvä aviomies minulle. Huolehtivainen, rakastava, kotona viihtyvä.
Ei mullakaan onnistunut heti kunnon miehen löytyminen, piti elää 35-vuotiaaksi ennen kuin nappasi.