Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 7 kilon painonnousu aiheuttaa sen, että olen alkanut kuorsaamaan?

Vierailija
25.11.2018 |

Paino on noussut kolmessa kuukaudessa seitsemän kiloa, sillä jouduin onnettomuuden takia pyörätuoliin kun jalat murtuivat.

Tänä aikana (3kk) paino on noussut seitsemän kiloa. Mies on huomannut että olen alkanut kuorsaamaan. Ulkomuodossa ei huomannut eroa. Ennen onnettomuutta en kuorsannut lainkaan. Olin silloin 166cm/74kg, nyt 166cm/81kg

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/7 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa. Toivottavasti pääset pian kävelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse lihominen, mutta varmaan juurikin tuo kun et ole pystynyt liikkumaan. Et ole vielä edes varsinaisesti lihava. Hiukan pyöreä.

Vierailija
4/7 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Voi johtua kans, jos on happovaivoja....

Vierailija
5/7 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenteesta riipppuen, ei noilla mitoilla ole edes välttämättä pyöreä. Jos on leveäharteinen ja suht. lihaksikas/jäntevä niin voi olla ulkomuodoltaan jopa tiimalasi ja vyötäröltä hoikahko. Siskoni on.

Vierailija
6/7 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,. Mun miehellä kuorsaus loppui, kun hän laihdutti 5 kg.

Vierailija
7/7 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itse lihominen, mutta varmaan juurikin tuo kun et ole pystynyt liikkumaan. Et ole vielä edes varsinaisesti lihava. Hiukan pyöreä.

Älä nyt kehtaa valehdella. Toihan on jo aikamoinen lihavuus. Ja se juuri aiheuttaa sitä kuorsaamista, ei se liikkumattomuus. Luultavasti uniapnea vaivaa tollasella massalla eikä se todellakaan ole terveellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä