Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa aamuseksiä

Vierailija
25.11.2018 |

Mies on ilmoittanut haluavansa aamuseksiä. Olen itse iltavirkku ja aamu-uninen. Mielelläni minä hänelle tuon soisin mutta en vain tunnu jaksavan aamuisin. Olen kärsinyt hieman huonoa omatuntoakin kun itse häneltä toivon samaa yömyöhään, ja hän sen minulle antaa, useita kertoja ja selvästi enemmän kuin ponnistelematta jaksaisi. Mitä tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa lutkuttaa aamuisin.

Vierailija
2/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppusexiä heti aamusta!

Vierailija
4/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua alkaa herätellä seksiä varten vapaapäivän aamuna saa ainoostaan neniinsä.

Vierailija
5/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastapuoli tekee sen saman sulle sun halustasi, niin eiköhän vastaus ole selvä... Tai sitten ero yhteensopimattomuuden vuoksi.

Vierailija
6/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseksi on ihan parasta. Illalla olen aina väsynyt, mutta aamulla virtaa riittää. Miehesi sopisi minulle täydellisesti. 

Vierailija
7/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuseksi on ihan parasta. Illalla olen aina väsynyt, mutta aamulla virtaa riittää. Miehesi sopisi minulle täydellisesti. 

Voinko siis lähettää mieheni sinun luo aamupalalle?

ap

Vierailija
8/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä edellisen illan liukkaat sisään ja jalat valmiiksi levälleen kun menet nukkumaan, saa sitten itsepalveluna

Vierailija
9/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko siis lähettää mieheni sinun luo aamupalalle?

ap

Tämä ei  ollut minun kirjoittama viesti -oikea ap

Vierailija
10/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mua alkaa herätellä seksiä varten vapaapäivän aamuna saa ainoostaan neniinsä.

Kuulostaavsiltä että sinun kannattaa todella nukkua nevkauneusunet. Tuolla asenteella pitää miehelle olla jotain muuta tarjottavaa kuin hellyys, läheisyys ja kumppanuus, olkoon sitten vaikka huomattava kauneus.

Vierailija
11/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mut yök. Aamuhengitys.

Vierailija
12/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattele ko mies sanois. Turpiin tulee jos koittaa tota.

Vierailija
13/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee jos mies on kiltti ja huomaavainen sua kohtaan ja toteuttaa sun toiveet, niin tietty sä teet vastapalveluksen...

Vierailija
14/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aamulla hereillä niin aikaisin, että voisi olla seksiä. Jos minut herättäisi sitä varten, olisin vihainen kuin ampiainen.

Mahani toimii aamulla vilkkaasti, joten olisi melkoinen jaskanhaju puuhastellessa.

Seksi väsyttää minua, joten haluan harrastaa sitä illalla enkä herätessä.

= mies lähtisi vaihtoon, jos pitäisi aamulla saada.

Vierailija
15/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mut yök. Aamuhengitys.

Täh? Kyllä me käydään pissalla ja samalla pestään hampaat ennen aamuseksiä. Olen aina ollut kiihkeimmillään aamuisin. Ei ole mies vielä valittanut. 

Vierailija
16/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aamulla hereillä niin aikaisin, että voisi olla seksiä. Jos minut herättäisi sitä varten, olisin vihainen kuin ampiainen.

Mahani toimii aamulla vilkkaasti, joten olisi melkoinen jaskanhaju puuhastellessa.

Seksi väsyttää minua, joten haluan harrastaa sitä illalla enkä herätessä.

= mies lähtisi vaihtoon, jos pitäisi aamulla saada.

Näin me ollaan erinlaisia. Itse harrastan liikuntaa aamuisin ennen aamiasta. Herään klo 6 pirteänä kuin peipponen heti tositoimiin. Joskus se on juoksulenkki ja toisinaan aamuseksiä tai sitten vain kävelylenkki. Mutta jonkilainen aktiviteetti kuuluu aina aamuun. 

Vierailija
17/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan aamuseksiä. En saa siitä mitään irti ja ajatukset ovat ihan muualla. Joskus siihen menen mukaan, mutta huolehdin vain, että mies saa ja sitten livahdan pois. Meillä rakastellaan 3-4 kertaa viikossa iltaisin, joten ei mieskään niin aamuisin innostu ja usein hän jää nukkumaan vielä kun minä lähden jo aamupalalle. N44

Vierailija
18/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen aamuntorkku, mutta mies osaa hyväillä ja halailla sopivasti, että sen verran pääsee fiilikseen. Aktiivinen osapuoli en ole aamuisin, mutta ei ole mies valittanut.

Kyllähän siinä aamu alkaa kivemmin kuin herätyskellon soimiseen herätessä!

Vierailija
19/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää

Vierailija
20/23 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla miehillä tosiaan on testotasot korkeimmillaan aamulla, jotkut iäkkäämmät jopa pystyvät vaan aamuisin.