Mies joka haluaa olla ystävä sekä välittää. Puhuu tulevaisuudesta meistä yhdessä mutta ei pysty parisuhteeseen. Miten selitän tilanteen itselleni?
Tiedän hänen välittävän minusta aidosti. Kuuntelee ja auttaa aina jos minulla on jokin vialla. Laitellaan usein viestiä ja välillä tapaamme. Haluaa minulle vain hyvää ja pitää minua älykkäänä sekä loistavana tyyppinä.
Niin minäkin häntä. Rakastan häntä itseasiassa vähintäänkin ystävänä.
Olemme puhuneet parisuhteesta sekä yhteisestä tulevaisuudesta. Mies ei pysty lupailemaan mitään eikä pysty tällä hetkellä vakavaan suhteeseen, sanonut ihan suoraan.
Ei kuitenkaan osaa selittää mitä välillämme on vaikka olen pyytänyt usein olemaan rehellinen minulle, en minä mene hajalle kuitenkaan. Tai ainakin kestän asiat kyllä niin kuin ne on.
Haluan vain tietää mikä ihme tämä on kun en pysty etenemään itse elämässäni koska pidän miehestä niin paljon. Hän antaa toivoa toisinaan ja pyytää lähes minua olemaan tilanteessa vaikka ei tiedä itsekään mihin asiat etenee. Tai sanoo, ettei voi pakottaa minua jäämään mutta haluaa, että olen hänen elämässään yhtä läheisenä kuin nytkin.
Olen ollut liian kauan tässä tilanteessa ja toisinaan pää hajoaa ja tekisi mieli vain irrottautua ja purkautua vihaisena oman turhautumisen vuoksi.
Hän on sitoutumiskammoinen eikä ole seurustellut vuosiin. Olen myös varovainen mutta tämä ihminen vain on todella tärkeä ja olisi ihanaa nähdä hänen kanssaan elämää.
Seksi ei ole tässä suhteessa niin ilmeinen. Toki meillä on seksuaalista jännitettä ja nautimme toisistamme joskus mutta voimme myös olla ilmankin. Se ei määritä ystävyyttämme.
Ei ole koskaan kinunut vällyjen väliin, suhde on alkanut ystävyydellä ja olen tavannut hänen ystäviään.
Meillä on hieman eri elämäntilanteet. Molemmat keksittyvät työhön. Hän on kiireinen ja uupunut. Minä olen vielä alussa siinä missä hän on jo lopuillaan.
Kuitenkin molemmat lapsettomia sinkkuja.
Vaikea tilanne molemmille.
Miltä tämä kuulostaa ulkopuolelta katsottuna?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kunnes alkaa ITSE puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta jossain vaiheessa ja haluaa viedä minua syömään jne. Haluaa olla kanssani ja kuunnella, välittää jne.
Pää menee sekaisin toisinaan.
Ap
Roikottaa sinua, suomenkielellä sanottuna.
Antaa täkyjä jotta et karkaa, muttei anna itsestään mitään todellista.
Pelimies. Mystinen ja saavuttamaton, kehuu sinua ja antaa ymmärtää, pyörittää samalla muutamaa muutakin naista ja ei todellakaan ole valmis luopumaan vapaasta elämästään monen naisen sängyssä. Ja ajatella - kaikki nämä naiset suostuvat siihen ihan vapaaehtoisesti! Ei lupauksia, mutta uskoa luovia kauniita puheita. Jos joku jättäytyy leikistä, tilalle tulee uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes alkaa ITSE puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta jossain vaiheessa ja haluaa viedä minua syömään jne. Haluaa olla kanssani ja kuunnella, välittää jne.
Pää menee sekaisin toisinaan.
ApRoikottaa sinua, suomenkielellä sanottuna.
Antaa täkyjä jotta et karkaa, muttei anna itsestään mitään todellista.
Pelimies. Mystinen ja saavuttamaton, kehuu sinua ja antaa ymmärtää, pyörittää samalla muutamaa muutakin naista ja ei todellakaan ole valmis luopumaan vapaasta elämästään monen naisen sängyssä. Ja ajatella - kaikki nämä naiset suostuvat siihen ihan vapaaehtoisesti! Ei lupauksia, mutta uskoa luovia kauniita puheita. Jos joku jättäytyy leikistä, tilalle tulee uusia.
...ja siis ap, kai ymmärrät että miehen on tarkoituskin sekoittaa sinun pääsi. Hän osaa vedellä taitavasti naruista kohdallasi. Ja todennäköisesti olet tuossa tilanteessa koska mies on haistanut että persoonasi ja elämäntilanteesi ja -tyylisi sopii rooliin. Et ole kovin hanakasti vaatimassa mitään tai pitämässä puoliasi.
Mies määrää suhteessanne. Sitä se on.
Sitoutumiskammoinen, mitä se on nykyään. Suhteesta kun voi aina poistua.
Mies pyörittää sinua ihan miten haluaa. Minusta sinun pitäisi arvostaa itseäsi enemmän.
Ap, älä roiku tuossa miehessä, sulla menee vaan elämä hukkaan.
Kuulostaa kyllä tosi paljon siltä minun touhultani. Osaltaan minulla tosin vaikutti sekin, etten ollut vielä päässyt yli edellisestä suhteesta, exä hallitsi ajatuksia vieläkin. Mutta luulen että jos tämä nainen olisi ollut minulle se ihan "oikea oikea", niin asia olisi kyllä edennyt sen noin 8 kuukauden aikana johonkin. Aina kun nainen otti esiin aiheen, että eikö voitaisi kokeilla seurustelua, niin jotenkin kiertelin ja kaartelin ja jatkettiin sitten tuota vähän outoa kuviota. Seksiä ja intiimiä ja syvällistä keskustelua, henkistä yhteyttä, leffojen katselua. Olimme koko ajan vapaita katselemaan muualle ja kummallakin oli pieniä kokeiluja muiden kanssa jotka eivät kuitenkaan pitkälle edenneet, koska meillä oli kuitenkin jotain merkittävää niihin verrattuna. Tunsin jatkuvaa syyllisyyttä siitä, etten voinut antaa naiselle itseäni kokonaan, vaikka kaikki perustui avoimuuteen enkä valehdellut menemisistäni.
Lopulta sitten aloin ottaa vähän etäisyyttä ja nainen löysi vihdoin jonkun joka tuntui sen verran varteenotettavalta että voisi luopua minusta kun ei minusta kunnon otetta saanut koskaan. Viimeisissä viesteissä sitten meni vähän riitelyksi ja hän katkaisi yhteydet. Toivottavasti hän on edelleen sen löytämänsä miehen kanssa. Minäkin olen sitten äskettäin löytänyt uuden naisen, jonka kanssa tiesin heti ekoilla treffeillä että tässä se on, ei epäilyksen häivääkään. Toivottavasti meille molemmille käy hyvin.