Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskisuomalainen: Touko Aalto ollut erittäin huonossa kunnossa

Vierailija
25.11.2018 |

Lähes katatonisessa tilassa ollut n. kaksi viikkoa pahimmillaan. Itse kertoo Keskisuomalaisessa tilanteestaan.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touko Aalto puhuu potaskaa. Sitten hän sanoo että ei mitkään saharanlaivat pysäytä häntä. Hän meni sovittuun tekaistuun sairauslomaan saadakseen valaistumista johonkin muuhun kuin keskustaan.... tästä agendasta ei puhuta mitään vaan haukutaan sipilää vaikka hän tekee töitä. Työt halutaan varastaa koska, ketä nyt uskoisi työntekijää varastamisesta.

Touko Aalto puhuu mediaan hyvin ovelasti uhkailevaan tyyliin sanoen, toivottavasti minun sairauslomasta ei tule poliittista hyötyä puolueille vedoten että hän tarvii sairauslomaa.

Tämä demokratian yrittelevä oveluus saa kaikki nuo pellet näyttämään röyhääviltä ranskalaisilta mielenosoittajilta.

Olen itse kannattanut vihreitä vuosikaudet, mutta valitettavasti itsekin epäilen Aallon "sairastamista" filmaamiseksi. Ainakin loogisesti ajatellen vihreiden kannatuslukujen kannalta se olisi ollut oikeastaan ainoa järkevä "peliliike" siinä vaiheessa: yksityisasioittensa vuoksi mediassa ryvettynyt poliitikko saisi siten sympatiaa ja hänen tekemisensä unohdettaisiin tai saataisiin seliteltyä psyykkisiin syihin vedoten. Totuutta en toki tiedä, mutta juttu jotenkin haiskahtaa.

Vierailija
22/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun tällä palstalla Aaltoa pilkattiin ja lyötiin surutta kun uutinen sairauslomasta tuli julkisuuteen.

Etenkin palstan vihreitä vihaavat ja koteihinsa lukittautuneet luuserimiehet vain ilkkuivat ja sanoivat että kaveri vain feikkaa saikkunsa päästäkseen irti työstä. Tosin tuskinpa he tästäkään uutisesta välittävät. Varmaan vaan syyttävät Aaltoa siitä että meni sairastumaan. 

Muistat väärin. Hyvin harva kyseenalaisti sairausloman tarpeen. Anonyymista tekstistä et tiedä, kuka siellä kirjoittaa. Pysytään faktoissa.

Enkä muista. Älä itse yritä twistata asiaa toisin päin. 

Muistan tämän jutun oikein hyvin. Muistan että olin järkyttynyt kuinka kovaa ja tyylittömästi miestä lyötiin tällä(kin) palstalla, vaikka luulisi ihmisten tajuavan että työuupumus on vakava asia. En edes ole mikään vihreiden kannattaja, mutta juuri ihmisten pohjaton kylmyys ja empatiakyvyttömyys teki silloin vaikutuksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tyypillinen viher-stalinisti.

Jos kannattaa vihervasemmistoa kaikki ei todellakaan ole kunnossa.

Vierailija
24/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Touko Aalto puhuu potaskaa. Sitten hän sanoo että ei mitkään saharanlaivat pysäytä häntä. Hän meni sovittuun tekaistuun sairauslomaan saadakseen valaistumista johonkin muuhun kuin keskustaan.... tästä agendasta ei puhuta mitään vaan haukutaan sipilää vaikka hän tekee töitä. Työt halutaan varastaa koska, ketä nyt uskoisi työntekijää varastamisesta.

Touko Aalto puhuu mediaan hyvin ovelasti uhkailevaan tyyliin sanoen, toivottavasti minun sairauslomasta ei tule poliittista hyötyä puolueille vedoten että hän tarvii sairauslomaa.

Tämä demokratian yrittelevä oveluus saa kaikki nuo pellet näyttämään röyhääviltä ranskalaisilta mielenosoittajilta.

Olen itse kannattanut vihreitä vuosikaudet, mutta valitettavasti itsekin epäilen Aallon "sairastamista" filmaamiseksi. Ainakin loogisesti ajatellen vihreiden kannatuslukujen kannalta se olisi ollut oikeastaan ainoa järkevä "peliliike" siinä vaiheessa: yksityisasioittensa vuoksi mediassa ryvettynyt poliitikko saisi siten sympatiaa ja hänen tekemisensä unohdettaisiin tai saataisiin seliteltyä psyykkisiin syihin vedoten. Totuutta en toki tiedä, mutta juttu jotenkin haiskahtaa.

Ei kukaan rupea feikkaamaan että on ollut kaksi viikkoa katatonisessa tilassa.

Vierailija
25/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan tyypillinen viher-stalinisti.

Jos kannattaa vihervasemmistoa kaikki ei todellakaan ole kunnossa.

Putinin äänestäjä neuvomassa suomalaisia.

Vierailija
26/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikö se miesten pakaroiden läpsiminen noin totaalisesti voimat?

No ei mutta se Finkkilä.

Vierailija
27/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikö se miesten pakaroiden läpsiminen noin totaalisesti voimat?

No ei mutta se Finkkilä.

Jos sinä et jaksa harrastaa koko ajan seksiä nuorempien naisten kanssa, se ei tarkoita etteivätkö muut jaksaisi.

Vierailija
28/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta paljon kertoo että oli kaverinsa vierassängyssä tehnyt tämän kahden viikon katkonsa koko hommaan, ei siis huolehtivan uuden nuorikkonsa kanssa.

Vierailija
29/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ylipäätänsä alkoi vehdata sen pubiruusun kanssa, kun kotona oli herttainen ja kaunis nainen.

Karma is a bitch.

Oli varmaan se maaninen vaihe.

Vierailija
30/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ylipäätänsä alkoi vehdata sen pubiruusun kanssa, kun kotona oli herttainen ja kaunis nainen.

Karma is a bitch.

Niin siinähän ovat nyt. Kaksi maanisdepressiivistä keskenään. Tämän uuden kanssa.

Katsoin nyt mielenkiinnosta Toukon ex-vaimon kuvia instassa. Nainen on kaunis ja viehkeä. Elämänsä voimissa. Touko teki elämänsä virheen pettäessään noin hienolta tuntuvaa naista.

Katsoin sen jälkeen kuvia sitten tästä nuoresta parista, niin ei onnelliselta toi kuvio näytä.

Vierailija
31/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta paljon kertoo että oli kaverinsa vierassängyssä tehnyt tämän kahden viikon katkonsa koko hommaan, ei siis huolehtivan uuden nuorikkonsa kanssa.

Ei vaan oli romahtanut kaverinsa vierassänkyyn puoluevaltuuston jälkeen. Ei tuossa sanottu, että olisi viettänyt koko kaksi viikkoa siellä.

Vierailija
32/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttakaa vapaasti, mutta:

Aallolla on historiaa vastaavista ongelmista. Mielestäni hänen olisi pitäny ymmärtää oman jaksamisensa rajat ja olla kahmimatta liikaa velvollisuuksia. Kuulostaa maanis-depressiivisyydelta pikemminkin kuin perus masennukselta. Hän on maniakautena uskonut pystyvänsä mihin tahansa. Siihen myös yllättävät muut elämänmuutokset viittaavat. 

Vierailija
33/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is a bitch.

Niin siinähän ovat nyt. Kaksi maanisdepressiivistä keskenään. Tämän uuden kanssa.

Katsoin nyt mielenkiinnosta Toukon ex-vaimon kuvia instassa. Nainen on kaunis ja viehkeä. Elämänsä voimissa. Touko teki elämänsä virheen pettäessään noin hienolta tuntuvaa naista.

Katsoin sen jälkeen kuvia sitten tästä nuoresta parista, niin ei onnelliselta toi kuvio näytä.

Vaikka kantensa valitsee. Ehkä tää Iiris ja Touko on enemmän yhteensopivia. Ja ymmärtävät toistensa mielenterveysongelmat. Eihän miehellä pidä olla parempaa vaimoa kuin mitä itse on miehenä. Iiris ja Touko on yhdessä jotenkin symppiksiä.

Vierailija
34/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossa seurassa voi pahoin

Vierailija
35/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mania selittääkin sen että touko sai 30kg lihasmassaa alle vuodessa. ei kukaan normo tollaseen kykenis.

Vierailija
36/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Touko tajuaa vaihtaa hiippakuntaa.

Vierailija
37/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Touko tajuaa vaihtaa hiippakuntaa.

Samaa mieltä.

Vierailija
38/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiriksen täytyy antaa useammin pildeä, ettei Pouko nyt enempää masennu 😢

Vierailija
39/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiriksen täytyy antaa useammin pildeä, ettei Pouko nyt enempää masennu 😢

Ei tuo oo mikään täsmälääke kun ei tiietä miten toukon masennus oireilee. Voi viedä halut tai lisätä niitä. Lääkirykselläkin omat sivuvaikutuksensa

Vierailija
40/47 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudessa olleiden asioiden perusteella sanon minäkin, että kyse on kaksisuuntaisuudesta, ei masennuksesta. Ei vaan uskalla tulla tämän dg:n kanssa julkisuuteen, koska tekisi poliittisen itsemurhan. Sanon myös, ettei olisi pitänyt vielä muutenkaan tulla julkisuuteen vaan toipua rauhassa.