Keskisuomalainen: Touko Aalto ollut erittäin huonossa kunnossa
Lähes katatonisessa tilassa ollut n. kaksi viikkoa pahimmillaan. Itse kertoo Keskisuomalaisessa tilanteestaan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun tällä palstalla Aaltoa pilkattiin ja lyötiin surutta kun uutinen sairauslomasta tuli julkisuuteen.
Etenkin palstan vihreitä vihaavat ja koteihinsa lukittautuneet luuserimiehet vain ilkkuivat ja sanoivat että kaveri vain feikkaa saikkunsa päästäkseen irti työstä. Tosin tuskinpa he tästäkään uutisesta välittävät. Varmaan vaan syyttävät Aaltoa siitä että meni sairastumaan.
Muistat väärin. Hyvin harva kyseenalaisti sairausloman tarpeen. Anonyymista tekstistä et tiedä, kuka siellä kirjoittaa. Pysytään faktoissa.
Enkä muista. Älä itse yritä twistata asiaa toisin päin.
Muistan tämän jutun oikein hyvin. Muistan että olin järkyttynyt kuinka kovaa ja tyylittömästi miestä lyötiin tällä(kin) palstalla, vaikka luulisi ihmisten tajuavan että työuupumus on vakava asia. En edes ole mikään vihreiden kannattaja, mutta juuri ihmisten pohjaton kylmyys ja empatiakyvyttömyys teki silloin vaikutuksen.
Teilaavia viestejä oli noin 1/15 viestiä. Jos pidät sitä merkittävänä määränä, niin ok. Olin itse järkyttynyt siitä ymmärryksen määrästä, koska en uskonut masennukseen.
Takuulla nähdään linnanjuhlissa entistäkin ehompi toke!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyyköhän tähän alkoholi?
Olen hundra% varma että touko aalto polttaa rutkasti marijuanaa.
Uskoisin ihan ilmi selvänä että monella politiikolla on ainakin jonkun aikaa ollut resepti bedrocan lääkekannabikseen joka ollaan jalostettu yhdysvalloissa jack herer lajikkeesta ja tuotu hollaantiin lääkitykselliseen kasvatukseen.... suomessa useat käyttävät väärin viellä tätä lääkettä ja myyvät sitä eikä heille sanota mitään.Olen 100% varma että olet pitkän linjan kovan luokan sekakäyttäjä. Ei tuollaiseen tekstiin muuten kukaan pysty.
Tuo on selvästi jonkun pälvikaljun tekemä kommentti. Seikka on saletti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ylipäätänsä alkoi vehdata sen pubiruusun kanssa, kun kotona oli herttainen ja kaunis nainen.
Karma is a bitch.
Oli varmaan se maaninen vaihe.
Niin siinähän ovat nyt. Kaksi maanisdepressiivistä keskenään. Tämän uuden kanssa.
Katsoin nyt mielenkiinnosta Toukon ex-vaimon kuvia instassa. Nainen on kaunis ja viehkeä. Elämänsä voimissa. Touko teki elämänsä virheen pettäessään noin hienolta tuntuvaa naista.
Katsoin sen jälkeen kuvia sitten tästä nuoresta parista, niin ei onnelliselta toi kuvio näytä.
Vaikka kantensa valitsee. Ehkä tää Iiris ja Touko on enemmän yhteensopivia. Ja ymmärtävät toistensa mielenterveysongelmat. Eihän miehellä pidä olla parempaa vaimoa kuin mitä itse on miehenä. Iiris ja Touko on yhdessä jotenkin symppiksiä.
Joo. Ne Toukon julkiset itsensäruoskimiset olivat noloa luettavaa. Asetelma oli sellainen minä kurja syntinen en voi koskaan hyvittää kunnolliselle ex-vaimolle katalia tekojani. Voi liittyä masennukseenkin, mutta ehkä se kielii myös menneen parisuhteen dynamiikasta. Iriksen rinnalla Touko taas on kuin suojeleva isukki...jossain lehtijutussa päivitteli miten kamalaa on kun nuorta naista julkisuudessa ryöpytetään heidän suhteestaan. Olin että wtf? Kuka mies puhuttelee naistaan tuollaisilla sanoilla?
Valta korruptoi aina.
Huutonaurua Touko Poukolle :D
Sori olen ilkeä, mutta Saatana sai nyt omansa...