Käytätkö kotona rintaliivejä?
Kommentit (29)
En ikinä. En halua riipputissejä, mitä liivit aiheuttavat. Joskus juhliin saatan laittaa korostamaan rintojen kiinteyttä.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Inhoan liivejä, sillä niin hyvin istuvia ei ole olemassakaan ettei niitä tuntisi häiritsevästi. Ärsyttää laittaa edes ulos lähtiessä, mutta pakkohan se on.
Ei ole pakko.
Joskus. Riippuu, jos olen koko päivän kotona puen jonkun hieman tukevan topin tms
En ikinä. Otan heti töistä lähtiessä pois kun vaihdan työvaatteet omiin. Mukavia liivejä ei ole olemassakaan, kaikki ne painaa ja ahdistaa.
Kun ei ole toista rintaa Niinan oltava liivit.
En, ellei ole vieraita käymässä. Eikä niitä koskaan ole, onneksi. :D
Käytän, en pidä siitä tunteesta kun rinnat ovat vapaina ja paidan kangas osuu niihin suoraan. Lisäksi vihaan mun oudonmuotoisia eriparirintoja, joten en halua nähdä peilistä niitä ilman rintsikoiden tekemää muotoilua ja kokoeron tasoitusta. :I
En ikinä. Olen ilman liivejä ulkonakin aina kun vain mahdollista. Jostain syystä olen aina kokenut liivit ahdistavina.
Käytän aina, lähinnä urheiluliivejä. Kooltaan ovat 75E, ilman liivejä kävelykin sattuu.
Eivät seistessä roiku, mutta kun istuu selkä kumarassa niin valahtavat alemmas, joka tuntuu inhottavalle.
Näin alkuraskaudesta erityisen tuskallista, kun rinnat muutenkin kipeät ja arat.
Aina, koska suuret ja painavat rinnat. Tuntuu myös että rinnat rupeavat riippumaan (entistä enemmän...) navan seudulla ilman liivejä.
En käytä. Ja hyvin harvoin ulkonakaan.
Totta helvetissä. Tosin ne eivät ole epämukavat.
85J
Olen käyttämättä aina kuin voin. Häveliäisyyssyistä täytyy välillä pitää. Monista paidoista näkee selvästi, jos liivejä ei käytä, enkä halua että sitä tuijotetaan.
Käytä aina, useimmiten öisinkin. Rinnat eivät riipu, vaikka kokoa onkin 75G:n verran. Epämukava olo mulla on ilman liivejä.
Tetty kirjoitti:
Kun ei ole toista rintaa Niinan oltava liivit.
Miksi? Ei minullakaan ole, mutta en koskaan käytä kotona liivejä.
Minäkin käytän aina, myös nukkuessa. Inhottaa olla ilman.
En ikinä. Inhoan liivejä, sillä niin hyvin istuvia ei ole olemassakaan ettei niitä tuntisi häiritsevästi. Ärsyttää laittaa edes ulos lähtiessä, mutta pakkohan se on.