Muutto ihmetellyä. Ostettiin talo
ja kauppakirjat tehty ja rahat siirtyneet tilille. Muuttopäiväksi on sovittu 1.12. Mutta kun käytiin äsken uudella talolla ja oltaisiin viety sinne ulkovarastoon tavaroita niin entiset asukkaat asuivat vielä täysin talossa. Siis ihan normaalisti, ei merkkiäkään että muuttoa tekisivät. Mä vähän ihmettelen? Eikö noin iso muutto vie kauan?
Kommentit (289)
Rauhoitu hyvä ihminen, melkein viikko vielä aikaa.
Uskomatonta minusta, että yrität viedä tavaroita taloon etukäteen.
Jos muutto on työn takia, työnantaja saattaa maksaa edellisille omistajille täyden palvelun muuton, ja siihen kuuluu myös pakkaus. Ja se hoituu tosiaan vuorokaudessa.
Minä voisin tehdä niin että jättäisin tavaraa jota en tarvitse. Ja jos ostaja kysyy niin sanoisin iloisena että saat pitää ne.
En soittanu. Meen torstaina käymään. Rahat on kuitenkin maksettu ja meidän kämppä pitää olla viimenen päivä tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
En soittanu. Meen torstaina käymään. Rahat on kuitenkin maksettu ja meidän kämppä pitää olla viimenen päivä tyhjä.
Soita ensin ja mene vasta sitten, jos saat luvan. Ja varaudu siihen, että lupaa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen silloin pitäisi olla tyhjä, jos siellä on nyt jo monta päivää etukäteen sinun tavaroitasi? Eikö sama jousto päde molempiin suuntiin?
Siis muuttopäuväksi on sovittu 1.12 ja teidän asunto pitää olla tyhjä viimeinen päivä. Missä pidät tavarasi yön yli??
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin tehdä niin että jättäisin tavaraa jota en tarvitse. Ja jos ostaja kysyy niin sanoisin iloisena että saat pitää ne.
Niikö? Kauppakirjassa lukee että kiinteistön ja varastorakennysten on oltava tyhjät myyjän irtaimesta tavarasta ja pihan siivottu. 1.12 mennessä. Mikäli ei, ostaja voi hävittää tavarat ja siivouttaa myyjän kustannukseen.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet ajatellut säilyttää tavaroitasi 30.11. ja 1.12. välisen yön? Et kai oikeasti kuvitellut, että voisit viedä kaikki tavarasi uuteen asuntoon jo ennen muuttopäivää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niikö? Kauppakirjassa lukee että kiinteistön ja varastorakennysten on oltava tyhjät myyjän irtaimesta tavarasta ja pihan siivottu. 1.12 mennessä. Mikäli ei, ostaja voi hävittää tavarat ja siivouttaa myyjän kustannukseen.
Eli he voivat muuttaa perjantaina ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilomielin ottaisin tuon vastaan. Tavarat joita en tarvitse jättäisin paikalle ja ostaja hävittää ne. Jee säästyy iso vaiva. Ja tarvitsee vain maksaa lasku. Etenkin jos ostaja olisi ap:n kaltainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilomielin ottaisin tuon vastaan. Tavarat joita en tarvitse jättäisin paikalle ja ostaja hävittää ne. Jee säästyy iso vaiva. Ja tarvitsee vain maksaa lasku. Etenkin jos ostaja olisi ap:n kaltainen[/quote
Todella kun näkisit pihan. Siivous maksaisi toisen talon hinnan jos ilkeitä olisimme. Sitähän sinäkin olet ja ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan päästäisi uutta asukasta tuomaan tavaroita, jos en vielä itse olisi muuttanut.
Sinä et päästäisi mutta moni päästää ja on päästänyt.
Kun aikoinaan ostimme talon, saimme viedä suurimman osan tavaroista tyhjennettiin kellariin. Muutimme ulkomailta ja asuimme väliaikaisesti sukulaisissa.
Talon myyjien uusi osakeasunto valmistui myöhemmin kuin luulivat ja me jouduimme joustamaan pari kuukautta kauppakirjassa sovittuun. Kyllä joustoa voi tarvita puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
No laita kuva
En laita. Mutta piha josssa 4-8 kpl vanhoja amerikan raatoja, elukoitten tarhoja ja koppeja jonkilaisia rojuvuoria ja yksi ei niin kaunis kasvihuone. Ei sen siivous ja pihan kunnostus ole halpaa. 485
Ja sinne veisit vielä etukäteen kysymättä omia tavaroitasi lisäksi? jepjuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan päästäisi uutta asukasta tuomaan tavaroita, jos en vielä itse olisi muuttanut.
Kun aikoinaan ostimme talon, saimme viedä suurimman osan tavaroista tyhjennettiin kellariin. Muutimme ulkomailta ja asuimme väliaikaisesti sukulaisissa.
Talon myyjien uusi osakeasunto valmistui myöhemmin kuin luulivat ja me jouduimme joustamaan pari kuukautta kauppakirjassa sovittuun. Kyllä joustoa voi tarvita puolin ja toisin.
Ap vaikuttaa niin rasittavalta, että sopisin ihan piruuttani avainten luovutuksen kuun viimeisenä päivänä 23.59.
Me ollaan suunniteltu muutto niin että torstaina olemme tyhjentäneet asunnon muuttoautoihin ja perjantaina siivoamme. Meillä myös seuraava omistaja tulee katsomaan klo 20 että asunto on siivottu ja saamme viimeisen erän maksusta sitten 3.12. Yövymme ystävien luona ja viemme niin aamusta kuin voimme 1.12 uuteen taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon myyjien uusi osakeasunto valmistui myöhemmin kuin luulivat ja me jouduimme joustamaan pari kuukautta kauppakirjassa sovittuun. Kyllä joustoa voi tarvita puolin ja toisin.Ap vaikuttaa niin rasittavalta, että sopisin ihan piruuttani avainten luovutuksen kuun viimeisenä päivänä 23.59.
Rasittava tai ei. Minulla on jo avaimet ja lukot vaihdetaan 1.12
Etkö edes soittanut etukäteen että voiko tavaroita tuoda??